Przetargi.pl
USŁUGI OPIEKUŃCZE1 W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA 2018 r. – CZĘŚĆ II W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „SENIOROM NA RATUNEK” W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 – 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny - stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Akademicka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6813590,6813591,6705006 , fax. 146 705 006
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Akademicka 12
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6813590,6813591,6705006, fax. 146 705 006
    REGON: 85001916800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI OPIEKUŃCZE1 W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA 2018 r. – CZĘŚĆ II W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „SENIOROM NA RATUNEK” W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 – 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny - stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze dla osób niesamodzielnych z terenu miasta Dębicy. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85 31 21 00-0 Usługi opieki społecznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego z niepełnosprawnością, które ze względu na podeszły wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność, wymagają opieki lub pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, tj. osoby powyżej 65 roku życia. Opis przedmiotu zamówienia za wyjątkiem ust. 3.5. jest tożsamy dla każdej części. 3.2. Zakres usług obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego. Usługi opiekuńcze będą uwzględniać podmiotowość osoby niesamodzielnej, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności i poczucia bezpieczeństwa oraz ochrony dóbr osobistych. 3.3. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu lub w miejscu wskazanym przez Korzystającego. 3.4. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje: 1) do wykonywania zawodu opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej. 2) ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, bądź posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego; 3) odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 4) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. 3.5. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych średnio 80 godz./mies. w godz. wskazanych przez Zamawiającego w okresie od 2 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. a) część zamówienia od I do VIII – Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługę u jednej osoby po średnio 80 godz./mies. czyli 960 godz. za okres od I do XII 2018 r. b) część zamówienia od IX do X – Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługę u dwóch po średnio 80 godz./mies. czyli 1 920 godz. za okres od I do XII 2018 r. Łączna liczba godzin wszystkich części wynosi: 11 520 godzin. 3.6. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; 3.7. Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; 3.8. Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; 3.9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca; 3.10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do podnoszenia kwalifikacji w zakresie usług opiekuńczych; 3.12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 3.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia; 3.14. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych i ubezpieczeń od NNW; 3.15. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; 3.16. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 3.17. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3.18. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.19. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania ewidencji godzin do Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. 3.20. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). W przypadku przekroczenia limitu w/w godzin w ramach umowy zawartej w ramach niniejszego Zapytania ofertowego Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go kosztami niekwalifikowalnymi wynagrodzenia wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych. 3.21. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 3.22. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zadań, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3.4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach