Przetargi.pl
Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków usługi kontroli okresowych polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie z wykonanych czynności protokołów oraz załączenie ich do właściwej Książki obiektu budowlanego wraz z dokonaniem wpisu w dniu przekazania protokołu Zamawiającemu. Zamawiający przy zawarciu umowy udzieli upoważnienia do dokonania wpisów osobie wskazanej przez wykonawcę, posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia kontroli. 1. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI: 1. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności : 1) ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). 2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.) 3) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 ze zm.); 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U.2015.247 z dnia 2015.02.24) 5) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. 2013.492); 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.120.1134); 2. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy: a) W obiekcie żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 dwóch kotłów De Dietrich c 230-170 eco b) W budynku administracyjnym WZŻ przy ul. Fabrycznej 15 jednego kotła Broetje TrioBloc TE 46. 3. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15.11.2017r z wyłączeniem okresu od 01.05.2017 do 30.09.2017r (zamawiający wymaga przeprowadzenia kontroli w okresie grzewczym). 4. Zamiar wykonania kontroli należy uprzednio zgłosić telefonicznie lub w formie elektronicznej Kierownikowi danego obiektu lub osobie upoważnionej w terminie minimum 3 dni roboczych przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Wszelkie czynności należy wykonywać między godzinami 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Realizacja w innym terminie jest możliwa po uzgodnieniu z kierownictwem danego obiektu. 5. Po przeprowadzonej kontroli należy przekazać Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej Informację o przeprowadzonej kontroli (zał. Nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia). 6. Szczegółowe informacje techniczne o systemach ogrzewania podlegających kontroli można uzyskać w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym i Obsługi Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15. Osoba do kontaktu: Pani Joanna Świta tel. 71 365 03 51. 2. DOKUMENTACJA – PROTOKOŁY 1. Protokoły z wykonanych czynności muszą być sporządzone na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U.2015.247 z dnia 2015.02.24) i wypełniać wymagania określone art.28 i 29 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). W szczególności protokoły winny być sporządzone się z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, w którym prowadzony jest centralny rejestr charakterystyki energetycznej budynków i opatrzone numerem nadanym w systemie teleinformatycznym. 2. Do protokołów w formie papierowej Wykonawca załączy ich kopie elektroniczne na płycie CD lub DVD (format .pdf) pogrupowane w katalogach obiektami lub na odrębnych płytach dla każdego obiektu. Przez pojęcie kopia elektroniczna rozumie się skan prawidłowo sporządzonego i podpisanego dokumentu w rozdzielczości min. 300dpi w formacie pdf. 3. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli należy dołączyć do protokołu dokumentację fotograficzną wraz z opisem zaleceń konserwacyjnych i remontowych, oraz określić zakres ilościowo-rzeczowy wymaganych robót naprawczych i miejsce uszkodzenia/uszkodzeń w sposób umożliwiający jednoznaczną lokalizację. 4. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie dokonanie, w dniu przekazania protokołu Zamawiającemu, wpisów do właściwej Książki obiektu budowlanego zgodnego z §5 ust.4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.120.1134). Zamawiający przy zawarciu umowy udzieli upoważnienia do dokonania wpisów osobie wskazanej przez wykonawcę, posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia kontroli. 5. Książki obiektów budowlanych znajdują się w budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 6. Protokoły z czynności kontrolnych należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni od zakończenia kontroli. 3. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE 1. Wykonawca winien dysponować lub przedstawić imienne oświadczenie, iż będzie dysponować minimum 1 osobą wskazaną z imienia i nazwiska, która będzie przeprowadzać kontrole tj. wykonywać przedmiot zamówienia z ważnymi uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub b) kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków . 2. Wykonawca najpóźniej do dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu poświadczone kopie aktualnych uprawnień osób przeprowadzających kontrole i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku upływu terminu ważności uprawnień do przeprowadzania czynności bądź zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przed dniem przeprowadzenia kontroli Wykonawca załączy aktualne na dzień kontroli, poświadczone dokumenty do protokołu kontroli. 4. POZOSTAŁE USTALENIA 1. Wykonawca jeśli uzna, iż jest to niezbędne, może dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 2. W cenę usługi Wykonawca winien ująć koszty dojazdu oraz zabezpieczenie na własny koszt niezbędnych narzędzi i urządzeń pomiarowych. 3. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. 4. Po zakończeniu każdej kontroli Wykonawca wystawi dla każdego obiektu odrębną fakturę za usługę zgodną z ceną zawartą w złożonej ofercie wraz z protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania zapłaty za wykonane usługi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z załącznikami. 6. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 7. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem. 5. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający zawrze odrębną umowę na obsługę i konserwację urządzeń i instalacji kotłowni. 6. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę , osób – minimum 1 osobę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: z ważnymi uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub b) kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach