Przetargi.pl
Usługi okresowego czyszczenia, opróżniania i wykonywania przeglądów konserwacyjnych i konserwacji instalacji, separatorów i urządzeń do odprowadzania ścieków i wód opadowych oraz wykonywania napraw i usuwania awarii urządzeń, instalacji i sieci związanych z usuwaniem nieczystości płynnych na terenie wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-85/WZŻ/2017

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi okresowego czyszczenia, opróżniania i wykonywania przeglądów konserwacyjnych i konserwacji instalacji, separatorów i urządzeń do odprowadzania ścieków i wód opadowych oraz wykonywania napraw i usuwania awarii urządzeń, instalacji i sieci związanych z usuwaniem nieczystości płynnych na terenie wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-85/WZŻ/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługi okresowego czyszczenia, opróżniania, wykonywania przeglądów konserwacyjnych i konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń i instalacji oraz sieci z uwzględnieniem instalacji elektrycznych, automatyki i sterowania, usuwaniem awarii i naprawami (służącymi utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej) urządzeń przepompowni ścieków, zespołu zbiorników retencyjnych, koalescencyjnego separatora substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu oraz sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z urządzeniami (wpusty uliczne, studzienki kanalizacyjne). 2.2. Planowane ilości usług określa Załącznik nr 6 do STWiOU. – formularz asortymentowy, 2.3. Planowane ilości usług określa Załącznik nr 3 do STWiOU – harmonogram realizacyjny. 2.4.W/w ilość usług może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego. 2.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości opróżnień i czyszczenia na poszczególnych obiektach żłobków za dodatkowym zleceniem, w cenie określonej w formularzu asortymentowo-cenowym od poz. A1-A19. Zamawiający w przypadku sygnalizacji przez kierownika obiektu o konieczności wcześniejszego (w innym terminie) wykonania opróżniania i czyszczenia separatorów ma prawo do dokonania zgłoszenia, zmieniając załączony harmonogram i powyższe nie narusza postanowień umowy. Finansowanie dodatkowego czyszczenia, opróżniania, przeglądów konserwacyjnych i konserwacji następuje z pozycji B20 formularza asortymentowo-cenowego. 2.6.Zamawiający przewiduje możliwość wyłączenia z użytkowania, w związku z pracami remontowymi co najwyżej 1 obiektu Wrocławskiego Zespołu Żłobków, tj. w terminie od lipca 2018r. W powyższym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp. 2.7.Szczegółowe terminy wykonania wszelkich przeglądów należy uzgadniać z użytkownikiem danego obiektu i z Działem Techniczno-Eksploatacyjnym Zamawiającego na roboczo, z co najmniej 3 -dniowym wyprzedzeniem. Terminy czyszczenia urządzeń służących ochronie środowiska muszą być skorelowane z terminami kontroli budowlanych tych urządzeń. Zamawiający do dnia 20.04.2018r. przekaże Wykonawcy dane kontaktowe umożliwiające skorelowanie działań Wykonawcy oraz firmy wykonującej kontrole obiektów budowlanych. 2.8.Obiekty żłobków nr 3 przy ul. Białowieskiej 27, nr 6 przy ul. Krowiej 1, nr 8 przy ul. Sądowej 6, nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 i nr 12 przy ul. Jugosłowiańskiej 85a objęte są gwarancją, ale są przez Zamawiającego objęte konserwacją bieżącą. Wszelkie naprawy na wyżej wymienionych obiektach będą się odbywały w ramach gwarancji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, podczas przeglądów i konserwacji bieżącej nieprawidłowości i uchybień na wskazanych obiektach, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w protokole stanowiącym załącznik nr 4. UWAGA: Obiekty Żłobków nr 6 i nr 12 posiadają na wyposażeniu przepompownie ścieków firm Hydro-Partner oraz Kessel. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania autoryzacji lub innej formy współpracy firmy Kessel lub Hydro-Partner na wykonywanie serwisów i przeglądów urządzeń. Powyższe dotyczy w szczególności wykonania przeglądu serwisowego przepompowni ścieków Hydro-Partner w Żłobku nr 12, który musi być wykonany w styczniu 2018 r., tj. w I kwartale 2018r. 2.9.Opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia niniejszej SIWZ, w odrębnych plikach pod nazwą: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usług (STWiOU) wraz z załącznikami do niej: a) Parametry techniczne urządzeń i instalacji – Załącznik Nr 2 (2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7.1, 2.7.2, 2.8, 2.8.1, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13) do STWiOU; b) Harmonogram realizacyjny - załącznik nr 3 do STWiOU; c) Protokół odbioru i zlecenia – załącznik nr 4 do STWiOU; d) Protokół odbioru przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, czyszczenia i opróżniania – załącznik nr 5 do STWiOU; e) Formularz asortymentowy – załącznik nr 6 do STWiOU; 2.10. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody CPV: 90.51.10.00-7 – Usługi wywozu odpadów; 90.00.00.00-7 – Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne; 90.41.00.00-4 – Usługi usuwania ścieków; 90.50.00.00-2 – Usługi związane z odpadami; 90.49.10.00-5 – Usługi kontroli ścieków; 90.51.00.00-5 – Usuwanie i obróbka odpadów; 50.00.00.00-5 – Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.51.00.00-3 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów , zaworów odcinających; 51.10.00.00-3 – Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie tego punktu Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj. a)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2017.1289 t.j. z dnia 2017.06.30) oraz b)umowę/umowy z punktem zlewnym na odbiór/zrzut nieczystości ciekłych lub oświadczenie o dysponowaniu takim punktem zlewnym ze wskazaniem jego adresu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy – wg załącznika do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w SIWZ- zał. nr 7 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach