Przetargi.pl
Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakałd Opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. - Odpady o kodzie: 180101, 180102, 180103, 180106, 180107, 180108, 180109, 180182 Ilość w skali 12 miesięcy - 92 Mg - Odpady o kodzie: 180104 Ilość w skali 12 miesięcy - 20 Mg 2. Odbiór odpadów medycznych od Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 3. Wymagania dotyczące przedmiotowej realizacji usługi: • Zgodnie z art. 20 ust 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21, tj. z dnia 16.04.2020r. (Dz. U. z 2020r. poz. 797), zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na terenie którego zostały wytworzone • Zgodnie z art.95 ust. 2i 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. 4. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: • Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21, tj. z dnia 16.04.2020r. (Dz. U. z 2020r. poz. 797) • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. nr 62. poz. 627, tj. z dnia 19.07.2019r. ( Dz. U. z 2019r. poz. 1396), • Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, tj. z dnia 20.12.2019r. ( Dz. U. z 2020r. poz. 154), • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie wymogów i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1819.) • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017r. poz. 1975.) • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016r. poz. 1742.) • Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10.) 5. Sposób i termin odbioru. 5.1. Odpady medyczne określone w załączniku nr 1a winny być odbierane w godz. 7.00 - 12.00, w szczelnych, umytych i zdezynfekowanych kontenerach dostarczonych przez Wykonawcę. Kontenery muszą spełniać wymogi gromadzenia i przechowywania odpadów niebezpiecznych. Wielkość kontenerów musi być dostosowana do wymiarów wind znajdujących się u Zamawiającego tj. szerokość kontenera nie może przekraczać 100 cm. Odbiór i transport odpadów niebezpiecznych o kodzie 180107 w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach, transportem spełniającym wymagania ADR, a odpady o kodzie 180101 w twardościennych pojemnikach, które zapewnia Zamawiający. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: 6.1. Załadunek i odbiór odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: - Szpital Rejonowy w Suchej Beskidzkiej (1x w tygodniu) - Szpital w Makowie Podhalańskim (2x w tygodniu) - Nocna Świąteczna Opieka Zdrowotna, miejsce stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego, Jordanów ul. Piłsudskiego 79 (1x na 2 tygodnie) oraz z poniższych miejsc (odbiór 1x w miesiącu): - miejsca stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego: a/ Maków Podhalański ul. 3 Maja 38 b/ Zawoja, Zawoja Centrum nr 1730 - Odbiór na wezwanie ze szkół (wykaz szkół stanowi załącznik nr 1b) po uprzednim zważeniu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Ważenie odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przy pierwszym odbiorze odpadów oraz każdorazowo w przypadku zmiany pojazdu, wagi lub upływu terminu ważności legalizacji wagi przedstawić dokument potwierdzający legalizację wagi, na której odbywa się ważenie odpadów. Dowodem legalizacji wagi, na której ważone będą odpady może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona na wadze w pobliżu tabliczki znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa oznaczenia. 6.2. Dostarczenie kontenerów w ilości: 35 sztuk (na wymianę), o pojemności min. 0,77m3 6.3.Mycie i dezynfekcja kontenerów wraz z przedstawieniem dokumentacji potwierdzającej tę czynność (na każde wezwanie Zamawiającego). 6.4. Transport i utylizacja, 6.5. Monitorowanie odpadów następuje w platformie BDO, gdzie Zamawiający inicjuje proces przekazania odpadów wypisując „Kartę przekazania odpadów” 6.6. Odbiór odpadów w kontenerach. 6.7. Unieszkodliwianie odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21, tj. z dnia 16.04.2020r. (Dz. U. z 2020r. poz. 797), - Aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 w/w ustawy - lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 w/w ustawy oraz stosowną umowę z jednostką zajmującą się unieszkodliwianiem odpadów medycznych (na terenie województwa małopolskiego) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach