Przetargi.pl
Usługi odbioru i zagospodarowania frakcji odpadów o kodzie 19 12 12 luzem o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Łowcza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823032, 0508 055666 , fax. 856 822 357
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Łowcza 4
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823032, 0508 055666, fax. 856 822 357
    REGON: 50332909000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-hajnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru i zagospodarowania frakcji odpadów o kodzie 19 12 12 luzem o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i zagospodarowania odpadów w procesie odzysku R12 o kodzie 19 12 12, pochodzących z przetwarzana zmieszanych odpadów komunalnych jako tzw. frakcja nadsitowa > 80mm, o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy. Odebrane partie odpadów mogą różnić się co do wartości, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiły podstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Odpady będą ładowane luzem na środki transportu Wykonawcy. Ilość odpadów do zagospodarowania w zamówieniu podstawowym: 3 000 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000.00 zł. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na konto bankowe, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym, przed terminem składania ofert, na konto: Bank PKO BP S.A. nr konta 64 1020 1332 0000 1702 0204 8601 z dopiskiem: Wadium- Znak sprawy PUK/PN/04/UOO/2019 oraz podanie numeru NIP Wykonawcy. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. 4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być dołączyć do oferty. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wadium wnie-sionego w pieniądzu liczy się data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest podmiotem dysponującym decyzją administracyjną w zakresie gospodarowania odbieranym odpadem o kodzie 19 12 12 tzn.: -pozwolenie zintegrowane (jeżeli instalacja objęta jest obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego), - lub zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (jeżeli instalacja nie jest objęta obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego), - i/lub decyzję administracyjną w zakresie zbierania odpadów o kodzie 19 12 12. Uwaga: Wykonawca posiadający instalację (do odzysku lub unieszkodliwiania, w którym planuje przetwarzać odpady objęte niniejszym zamówieniem) poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kompletna oferta musi zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c) Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. d) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą ofertę) nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi, e) Dowód wniesienia wadium. f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną