Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-569 Łódź, ul. Proletariacka 2/6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6351400, 6351432 , fax. 042 6351432
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6 2/6
93-569 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6351400, 6351432, fax. 042 6351432
REGON: 00009251600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi odbioru i utylizacji odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 oraz z Zakładu Higieny Weterynaryjnej o/Piotrków Trybunalski przy ul. Rzemieślniczej 26. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odpady weterynaryjne z diagnozowania, leczenia i profilaktyki laboratoryjnej, kod odpadów: 18.02.02 oraz 18.02.03, w ilości ok. 30 000 kg w skali roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. a) posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru oraz posiadają: b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm. ), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 236, poz.1986) dla realizacji usługi transportowej zgodnie z ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym ,towarów niebezpiecznych ( Dz. U. Nr 199, poz.1671, z późn. zm.). c) zezwolenie do zbierania i spopielania odbieranych odpadów zgodnie z art. 28 ust.1 ustawy o odpadach, oraz wymaganiami określonymi w rozporządzeniu nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 roku, ustanawiającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi ( Dz.Urz. WE L.02.273.1;; Dz. Urz. UE -sp.03-37-92 z późn. zm.), d) aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, potwierdzająca, że posiadany środek transportu spełnia, w zakresie niezbędnym do realizacji umowy, wymagania art.4, ust. 3, ustawy z dnia 11 marca 2004 r.o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2004 r., Nr 69, poz. 625 z późn. zm.), wynikające z art.7, zał. II, rozdz. II, rozporządzenia nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 roku, ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. WE L.02.273.1;; Dz. Urz. UE - sp.03-37-92 z późn. zm.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (złożą oświadczenie) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (złożą oświadczenie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 236, poz.1986) dla realizacji usługi transportowej zgodnie z ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U. Nr 199, poz.1671, z pózn. zm.). c) zezwolenie do zbierania i spopielania odbieranych odpadów zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 roku, ustanawiającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi ( Dz.Urz. WE L.02.273.1;; Dz. Urz. UE -sp.03-37-92 z pózn. zm.), d) aktualna decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, potwierdzająca, że posiadany środek transportu spełnia, w zakresie niezbędnym do realizacji umowy, wymagania art.4, ust. 3, ustawy z dnia 11 marca 2004 r.o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2004 r., Nr 69, poz. 625 z pózn. zm.), wynikające z art.7, zał. II, rozdz. II, rozporządzenia nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 roku, ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. WE L.02.273.1;; Dz. Urz. UE - sp.03-37-92 z pózn. zm.) 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opróżnianie koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutna - zakupionych w ramach realizacji budżetu obywatelskiego
Dodano: 2016-06-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Brzeziny
Dodano: 2016-06-14 - WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ODDZIAŁU ZUS I Z TERENOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.09.2016r. DO 31.08.2019r.
Dodano: 2016-04-12 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, Z TERENU GMINY LUTOMIERSK
Dodano: 2016-03-29 - Usługa wywozu i unieszkodliwienia odpadów
Dodano: 2016-03-10 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYŻANÓW
Dodano: 2015-12-31 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH ZE SZKÓŁ: Gimnazjum w Bedlnie, Szkół Podstawowych w: Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pniewie, Pleckiej Dąbrowie dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno
Dodano: 2015-12-29 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYŻANÓW
Dodano: 2015-12-16 - Usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na 2016 rok - numer sprawy 1 ZP 16
Dodano: 2015-12-07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Daszyna
Dodano: 2015-12-03