Przetargi.pl
Usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych - KWP w Łodzi i KMP w Łodzi. 2. Szczegółowy wykaz obiektów z wyszczególnionym zapotrzebowaniem na odbiór i transport odpadów zawiera Formularz cenowy Załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowe warunku realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ – Wzorze umowy. Podane ilości odpadów stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. 3.Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ ilości odpadów są ilościami szacunkowymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przekazania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niewyczerpania maksymalnej wartości umowy. 4. Usługi dla zadań nr 1 – 15 będą odbywać się zgodnie z częstotliwością usług podaną w Formularzu cenowym – załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Faktyczna ilość odbieranych odpadów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego. 6.Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o dokonaniu wpisu do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych , o którym mowa w art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010) – nie dotyczy Wykonawcy, który jest gminną jednostką organizacyjną prowadzącą na obszarze działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych. 7.Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z terenu każdego obiektu. 8. Odpady komunalne mają być zbierane w sposób selektywny. 9.Odbiór odpadów będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i musi być potwierdzony przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, które będą odpowiedzialne za kontrolę przebiegu wykonania umowy oraz za dokonanie odbioru jakościowego i ilościowego usług. 10. Koszty: załadunku, transportu, oraz innych czynności koniecznych do należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia, będą wkalkulowane w cenę jednostkową netto usługi. 11. Harmonogram realizacji wywozu odpadów komunalnych zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy z częstotliwością podaną w Formularzu cenowym – załączniku nr 2 w kolumnie „Częstotliwość wywozu”. 12. Termin wywozu odpadów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia. 13. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na zrealizowanie usługi. 14. Cena jednostkowa netto usługi nie ulegnie zmianie przez okres obowiązywania umowy bez względu na okoliczności, w szczególności bez względu na zmiany wysokości opłat publicznoprawnych ponoszonych przez Wykonawcę. 15. Art. 29 ust. 3a uPzp- Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracownicy fizyczni. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 16. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 17. Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników tj. usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników. Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zweryfikowania. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę Wykazu osób wraz z oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt 3.15 i w konsekwencji naliczone zostaną kary umowne, o których mowa we wzorze umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 19.O każdej zmianie osób wymienionych w Wykazie osób, Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego Wykazu osób. Zmiany w Wykazie osób, nie wymagają zmiany umowy. 20. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Każdy podwykonawca musi posiadać zaświadczenie o dokonaniu wpisu do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej. Nie dotyczy Wykonawcy, który jest gminną jednostką organizacyjną prowadzącą na obszarze własnej gminy działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Zamawiający żąda wskazania w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania oraz podania nazw firm podwykonawców. Niewpisanie nazw firm podwykonawców będzie jednoznaczne, że Wykonawca nie korzysta z podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej (Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dnia 13 września 1996 roku (Dz.U. z 2019 r., poz. 2010). Nie dotyczy Wykonawcy, który jest gminną jednostką organizacyjną prowadzącą na obszarze własnej gminy działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach