Przetargi.pl
USŁUGI OCHRONY W OKRESIE 3 LAT W OBIEKCIE PRZYCHODNI LEKARSKIEJ WAT SP ZOZ

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI OCHRONY W OKRESIE 3 LAT W OBIEKCIE PRZYCHODNI LEKARSKIEJ WAT SP ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi ochrony w obiekcie Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat. CPV: 79.71.00.00-4 usługi ochroniarskie 1. Usługi ochrony będą polegały na: a) stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, b) realizowaniu innych obowiązków wraz z pozostałymi wymaganiami Zamawiającego, wymienionych w rozdziale 3 ust. 2 -12 SIWZ. 2. Wykonawca zagwarantuje: świadczenie usług przez wyszkolonych pracowników z licencją oraz bez licencji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). 3. Usługi ochrony mają być świadczone przez cała dobę, we wszystkie dni w roku, zarówno w dni pracy Przychodni, jak i w dni wolne od pracy dla ogółu pracowników Przychodni. W dni pracy Przychodni: jeden pracownik ochrony (z licencją) w godzinach 8.00 - 17.00; dwóch pracowników ochrony (1 z licencją + 1 bez licencji) w godzinach 17.00 - 8.00. W dni wolne od pracy dla ogółu pracowników: dwóch pracowników ochrony przez całą dobę w godzinach 8.00 - 8.00. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian rozkładu godzin pełnienia służby agentów ochrony, z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na podaną w ofercie wycenę 1 roboczogodziny. 5. Zamawiający zastrzega, że podane w ofercie stawki pozostaną niezmienne przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. 6. Po upływie wymienionych 12 miesięcy Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany stawek wynagrodzenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7. Podstawę zmiany stawek wynagrodzenia, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, stanowić mogą tylko następujące okoliczności: a) wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez GUS za okres poprzedniego roku; b) wzrost minimalnego wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego roku kalendarzowego, pod warunkiem przekroczenia wzrostu płacy minimalnej powyżej 5%, licząc okresy pełnych lat od dnia zawarcia umowy; c) zmiana stawki podatku VAT;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, zgodnie z wymaganiami art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy Pzp. Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy (art. 24 ust. 2, p. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1. Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz w związku z art. 24 ustawy Pzp. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz 605 z późn. zm.), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wymienionymi w: § 1 ust. 1, p. 1-5, ust. 2 p. 2 i 5; ust. 3 p. 3; § 2 tego Rozporządzenia: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zwanej dalej ustawą, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 3.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców według Zał. Nr 3, oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (do powyższego zamówienia wymagany jest wykaz min. 2 odbiorców usług ochrony z referencjami). 3.2 Oświadczenie Oferenta wg wzoru Zał. Nr 4, że osoby, które zostaną wyznaczone do wykonania zamówienia będą posiadały wymagane uprawnienia tj. aktualne licencje I lub II stopnia oraz przeszkolenia (Zamawiający nie wymaga, aby wszyscy pracownicy ochrony mieli licencje), wraz z zobowiązaniem dostarczenia imiennej listy wszystkich wyznaczonych pracowników wraz z informacjami potwierdzającymi posiadanie uprawnień określonych pracowników, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 4.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej dla prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (lub równowartość w euro), obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. Dokumenty wymagane w p. 1; 2.1; 3.1; 3.2 i 4.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dokumentów wymaganych od Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców - wspólników (pkt. 2.2-2.5), czyli składane są przez każdego z nich odrębnie. Pozostałe wymagane dokumenty są wspólne. 7. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. Jeżeli podpisy na ofercie i dokumentach z adnotacją za zgodność składa osoba, która nie jest wymieniona, jako uprawniona w załączonym do oferty rejestrze działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla tej osoby do składania oświadczeń woli, podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub w formie aktu notarialnego. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w terminie złożenia oferty, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Pzp) 11. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach