Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia,monitorowanie obiektu i terenu przyległego,monitorowanie systemu przeciwpożarowego Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i podległych Prokuratur Rejonowych.

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Kościuszki 19/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7670700 , fax. 029 7670741
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce
    ul. Kościuszki 19/28 19/28
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7670700, fax. 029 7670741
    REGON: 55041138400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób i mienia,monitorowanie obiektu i terenu przyległego,monitorowanie systemu przeciwpożarowego Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i podległych Prokuratur Rejonowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w dni robocze od godziny 7,00 do godz.16,00 w: - Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce ul. Kościuszki 19 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrołęce ul. Rejtana 4 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrowi Mazowieckiej ul. B. Prusa 2 - Prokuraturze Rejonowej w Przasnyszu ul. Świerkowa 7 - Prokuraturze Rejonowej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 6 - Prokuraturze Rejonowej w Wyszkowie ul. 11 Listopada 2 Szacunkowa ilość roboczogodzin ochrony fizycznej w okresie dwóch lat trwania umowy wyniesie - 27 744 1). Ochrona będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997r. poz. 740 z późniejszymi zmianami): a) posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997 r. poz. 740, z późn. zmianami), b) legitymują się pozwoleniem do posiadania broni wydanym przez właściwego komendanta wojewódzkiego policji. Uwaga! Pełną imienną listę osób z wszystkimi potwierdzonymi wymaganiami, do akceptacji zamawiającego, przedstawia Wykonawca przed podpisaniem umowy. Wszystkie osoby powinny być zatrudnione wyłącznie na umowę o pracę. Zaplecze logistyczne. 2). Wykonawca powinien zabezpieczyć osoby wykonujące bezpośrednią ochronę fizyczną oraz osoby z patrolu interwencyjnego w odpowiedni sprzęt i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia , w tym: a. UZBROJENIE: - paralizatory elektryczne - do 300 mJ. b. SPRZĘT DODATKOWY: - pałka obronna wielofunkcyjna -TONFA, - wykrywacz metali, - kajdanki, - radiotelefon - łączność między poszczególnymi posterunkami, - latarki. Uzbrojenie i wyposażenie wymienione w pkt a i b minimum po jednej sztuce na każdym posterunku. 3). Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością pojazdów, (środków komunikacji) niezbędnych do wysłania patrolu interwencyjnego w ciągu 15 minut do miejsca zdarzenia. 2. Monitorowanie obiektu i terenu przyległego w: - Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce ul. Kościuszki 19 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrołęce ul. Rejtana 4 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrowi Mazowieckiej ul. B. Prusa 2 - Prokuraturze Rejonowej w Przasnyszu ul. Świerkowa 7 - Prokuraturze Rejonowej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 6 - Prokuraturze Rejonowej w Wyszkowie ul. 11 Listopada 2 3. Monitorowanie systemu przeciwpożarowego w: - Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce ul. Kościuszki 19 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrołęce ul. Rejtana 4 - Prokuraturze Rejonowej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. B. Prusa 2 - Prokuraturze Rejonowej w Przasnyszu ul. Świerkowa 7 - Prokuraturze Rejonowej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 6 - Prokuraturze Rejonowej w Wyszkowie ul. 11 Listopada 2 1). Wykonawca powinien posiadać stację komputerowego monitorowania przystosowaną do ciągłego śledzenia, przyjmowania i przesyłania (po godzinach bezpośredniej ochrony fizycznej) sygnałów w zakresie incydentów jakie mogą nastąpić. 2). Wykonawca ma obowiązek utrzymania w ciągłej sprawności techniczno eksploatacyjnej system sygnalizacji włamania 3). System sygnalizacji włamania jest własnością zamawiającego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce oraz Prokuratury Rejonowej w Ostrowi Mazowieckiej. W obiekcie Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce i Wyszkowie nie jest własnością zamawiającego, W obiekcie Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu i Pułtusku brak systemu. 4). W celu zapewnienia prawidłowego monitorowania obiektów, Wykonawca na własny koszt zainstaluje system sygnalizacji włamania w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce, Przasnyszu, Pułtusku i Wyszkowie. W Prokuraturze Rejonowej w Ostrołęce w całym budynku na pięciu kondygnacjach: 7 pomieszczeń w piwnicy, 3 pomieszczenia na parterze, 6 pomieszczeń na I piętrze, 7 pomieszczeń na II piętrze, 8 pomieszczeń na III piętrze plus 2 wejścia do budynku. W Prokuraturze Rejonowej w Pułtusku w całym budynku na czterech kondygnacjach: 5 pomieszczeń w piwnicy, 12 pomieszczeń na parterze, 9 pomieszczeń na I piętrze, 5 pomieszczeń na II plus 3 wejścia do budynku. W Prokuraturze Rejonowej w Wyszkowie w całym budynku na trzech kondygnacjach: 11 pomieszczeń w piwnicy, 11 pomieszczeń na parterze, 10 pomieszczeń na I piętrze plus 2 wejścia do budynku. W Prokuraturze Rejonowej w Przasnyszu tylko w części budynku, użytkowanej przez prokuraturę na trzech kondygnacjach - 6 pomieszczeń w piwnicy, 5 pomieszczeń na parterze, 24 pomieszczenia na I piętrze plus 4 wejścia do budynku. Z uwagi, że w każdym budynku prokuratury jest oddział kancelarii tajnej, instalowany system sygnalizacji włamania i napadu winien odpowiadać co najmniej klasie SA 3 według Polskiej Normy PN-93 E-08390-14 zgodnie z zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 27 lipca 2007r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych ( Dz. Urz. M.S. nr 6, poz. 30).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi złotych -10.000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy ), może byćwniesione w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składana ofert to jest do dnia 21 grudnia 2009r do godz.9,00. Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce nr 89 1500 1588 1215 8001 1647 0000 z adnotacją >Wadium - ZP- (99) - 5 - XII -09. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z 2002 r., z późniejszymi zmianami). Wykonawca, którego ofertanie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony, 4.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dysponuje środkami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości oszacowanej na dwumiesięczne koszty wynikające ze złożonej oferty . - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia do wysokości nie mniejszej niż 250 000,- złotych. - posiada odpowiedni sprzęt i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, w tym wykrywacze metalu (minimum jedna sztuka na obiekt), odpowiednie pojazdy, środki komunikacji i środki przymusu bezpośredniego. - ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę kierowniczą i personel, w celu wykonania przedmiotu zamówienia: a) posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997 r. poz. 740) b) legitymujących się pozwoleniem do posiadania broni wydanym przez właściwego komendanta wojewódzkiego policji. - posiada odpowiednie doświadczenie i przygotowanie zawodowe w ochronie obiektów użyteczności publicznej, w tym w Resorcie Sprawiedliwości. - dysponuje patrolem interwencyjnym, który od czasu otrzymania sygnału bądź informacji o zdarzeniu w monitorowanym obiekcie przybędzie na miejsce zdarzenia w ciągu 15 min. 2. Stosownie do treści art. 36 ust. 5 ustawy Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia Wykonawca powinien wykonać sam, nie może powierzyć żadnej części podwykonawcom. 3. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Sposób dokonywania oceny spelniania warunków odbędzie sie na zasadzie:spełnia-nie spelnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty 1) Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk ), 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Kopię koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia w zakresie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. 9) Wykaz sprzętu (narzędzi i urządzeń ) niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia - załącznik nr 4. 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ochronie obiektów użyteczności publicznej obiektach wojskowych, CBA, CBŚ oraz w Resorcie Sprawiedliwości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie załącznik nr 5 i 6. 11) Polisę lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia do wysokości nie mniejszej niż 250 000,- złotych. 12) Oświadczenie zgodne z art. 266 § 1 kk. - załącznik nr 2. 13) Dowód wniesienia wadium. 2. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałami przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, z Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę . 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków powinny być zgodne z wymaganiami wynikającymi z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie i przygotowanie fachowe,techniczne wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach