Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia, w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, a także transport wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych

Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-951 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4649112 , fax. 022 4649241
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie
    ul. Krakowskie Przedmieście 25 25
    00-951 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4649112, fax. 022 4649241
    REGON: 01023757000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.pa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób i mienia, w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, a także transport wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego są usługi ochrony osób i mienia, budynków Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i przy ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, świadczone przez co najmniej po 7 (siedmiu) pracowników skierowanych do realizacji zamówienia na każdym z obiektów Zamawiającego, a także konwojowanie wartości pieniężnych (pomiędzy siedzibą Zamawiającego a bankiem na terenie m.st. Warszawy) i przewóz dokumentów niejawnych pomiędzy w/w budynkami. 2. Okres realizacji zamówienia obejmuje 24 miesiące kalendarzowe. Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi o godz. 08.01 w dniu 28 lutego 2015 roku. 3. Usługa ochrony osób i mienia oraz konwojowania transportu wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) i zgodnie z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr 166, poz. 1128) odpowiednio: a) W przypadku ochrony fizycznej w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 25 - przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej całodobowo oraz jednego dodatkowo przez 10 godzin dziennie pomiędzy godzinami 600 - 1800 w dni robocze, b) W przypadku ochrony fizycznej w budynku przy ul. Ostroroga 24E - przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej całodobowo oraz jednego dodatkowo przez 12 godzin dziennie w godzinach 600 - 1800 w dni robocze, c) W przypadku konwojowania wartości pieniężnych lub przewozów dokumentów niejawnych przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (przeciętnie jeden konwój/przewóz miesięcznie w terminie nie później niż następnego dnia roboczego od telefonicznego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego), 4. Pracownicy ochrony: - muszą być sprawni fizycznie (obsługa systemu przeciwpożarowego wymaga dotarcia z parteru na IV piętro w czasie do 5 minut), - muszą posiadać zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przez Komendanta Głównego Policji. - muszą posiadać zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt 2 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (UOIN) z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 182 poz.1228), wystawione nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - muszą być umundurowani w jednolity i oznakowany strój, - muszą posiadać identyfikatory osobiste, - muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o mocy powyżej 300 dżuli, kajdanki, pałka Tonfa), - muszą być wyposażeni w system antynapadowy podłączony do stacji monitorowania sygnałów alarmowych, ręczny wykrywacz metali, radiotelefon (lub inne środki łączności bezprzewodowej) i latarkę, - muszą być wyposażeni w tester trzeźwości, - przy wykonywaniu konwojów wartości pieniężnych lub przewozu dokumentów niejawnych muszą być uzbrojeni w broń palną. Zaplecze logistyczne: Wykonawca musi dysponować patrolem interwencyjnym, z czasem reakcji nieprzekraczającym 15 minut od chwili wezwania dla obu ochranianych obiektów - wyłącznie w tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania zamówienia przez podwykonawców. 5. Osób wykonujących obowiązki wyłącznie w zakresie patroli interwencyjnych/konwojowania wartości pieniężnych lub przewozu dokumentów niejawnych nie dotyczy wymóg posiadania zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 16 500,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), 3. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie Nr rachunku: 87 1030 1508 0000 0008 0474 6005 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (ZP/1/A/2015). 4. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje: Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ....... zł (słownie .....................złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ................(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną) stający do postępowania o zamówienie publiczne na ............................ prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu .......... przez Prokuraturę Apelacyjną w Warszawie. Niniejszym .............................. (nazwa Gwaranta) gwarantuje zapłatę na rzecz Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy ......................... (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną): 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie.............. (nazwa Wykonawcy jak wyżej). 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Gwarancja obowiązuje od dnia................... (termin składania ofert) do dnia.................. Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 11. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.pa.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach