Przetargi.pl
Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    pl. Daszyńskiego 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000323660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu w budynkach przy Pl. Daszyńskiego 1, przy pl. Daszyńskiego 3 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a.3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.4. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia społecznego, których wykonanie polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.5. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynków i mienia Zamawiającego7. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.8. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy, w budynku przy pl. Daszyńskiego 3 oraz w budynku przy ul. Plebiscytowej 3a, odpowiednie pomieszczenie socjalne dla osób pełniących ochronę.9. Pracownicy pełniący ochronę fizyczną w budynkach Zamawiającego przy pl. Daszyńskiego 3 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a w czasie obsługi urządzenia RTG do kontroli bagażu będą narażeni na promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).10. Wymaga się aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą osób posiadających badania lekarskie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzeń odbytych przez te osoby szkoleń bhp w zakresie ochrony radiologicznej przed promieniowaniem jonizującym (rentgenowskim).11. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot zamówienia, za wyjątkiem usług zabezpieczenia technicznego wszystkich budynków Zamawiającego.12. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej nie jest wymagany do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej ustala się indywidualnie dla każdego Wykonawcy. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy są zobowiązani do przekazania listy osób uczestniczących w wizji zawierającej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy na adres e-mailowy:oddzial.gospodarczy@opole.so.gov.pl Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 PZP.13. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono w Projekcie umowy wraz z jego załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga wpisu do rejestrów zawodowych lub handlowych. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnieniawarunku;1.2. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:1.2.1. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia;1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie Wykazu usług zawierającego wykonanie lub wykonywanie usług ochrony spełniających warunki określone przez Zamawiającego tj.:Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna sporządzenie Wykazu usług obejmującego 3 usługi, z których każda usługa obejmuje łącznie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i monitoringu.Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach