Przetargi.pl
Usługi ochrony na składowiskach odpadów / 2014

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony na składowiskach odpadów / 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia dla: Część I - Składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Julkowie Część II - Składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrzeszowie Część III - Składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Gotartowie Część IV - Zakładu Wewnętrznego w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7 Część V - Składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Woli Kruszyńskiej Część A przedmiotu zamówienia - ogólna wspólna dla wszystkich części (instalacji/składowisk). I. Zadania i obowiązki o charakterze ogólnym 1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: - Rzetelne wykonywanie pracy. - Dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy. - Przestrzeganie regulaminu pracy i innych zasad postępowania w procesie pracy oraz ustalonego czasu pracy. - Wykonywanie prac i poleceń Zamawiającego w sposób zgodny z prawem, optymalnie wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz zasady racjonalnego, a w szczególności ekonomicznego działania. - Zapoznanie się z wymienionymi niżej dokumentami Zamawiającego: - Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla instalacji/zakładu - Instrukcja prowadzenia/eksploatacji składowiska - Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca w szczególności: - jest zobowiązany do przestrzegania zasad i przepisów BHP, oraz znać zasady postępowania w przypadku zagrożenia czy wypadku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy; - eliminuje zachowania pracowników sprzeczne z zasadami BHP; - jest zobowiązany znać obowiązujące przepisy przeciwpożarowe, oraz znać zasady postępowania na wypadek powstania pożaru; - zakazuje swoim pracownikom: wnoszenia, przechowywania, spożywania, alkoholu oraz środków odurzających w miejscu wykonywania przedmiotu umowy; - zakazuje stawiania się do pracy pracowników w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środków odurzających; - Dbanie o dobro Zamawiającego, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę. - Chronienie tajemnicy państwowej, służbowej i gospodarczej oraz danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2011, Nr 230 poz. 1371, ze zm.). - Przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną. - Nadzór nad majątkiem ruchomym znajdującym się w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. - Dbanie o należyty stan mienia Zamawiającego oraz utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy, w tym zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego uwag w tym zakresie. - Odnoszenie się we właściwy sposób do przełożonych, współpracowników, pracowników Zamawiającego i innych osób, mając na względzie w szczególności zasady: współżycia społecznego, kultury osobistej. - Niezwłoczne zawiadomienie przedstawiciela Zamawiającego o zauważonym w miejscu wykonywania przedmiotu umowy wypadku, lub zagrożenia życia, lub zdrowia ludzkiego. - Niezwłoczne ostrzeżenie pozostałych współpracowników, a także innych osób znajdujących się w rejonie zagrożenia o grożącym im niebezpieczeństwie. - Niezwłoczne poinformowanie o zauważonych zagrożeniach w miejscu wykonywania przedmiotu umowy właściwe jednostki systemu ratowniczo - gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego. - Ochrona gotówki i odpowiadanie za nią tylko do wysokości uzgodnionej pisemnie z Zamawiającym, w przypadku pozostawienia gotówki w zabezpieczonej i chronionej technicznie kasie w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: - Powierzone mienie. - Wykonywane prace przez podległych pracowników. - Jakość i terminowość wykonywanych zadań. 3. Opis obiektów i mienia oraz stan zabezpieczenia nieruchomości znajduje się w protokole przekazania - przyjęcia obiektu i będzie on stanowić załącznik nr 1 do umowy. 4. Wykonawca opracuje i przekaże pracownikowi wyznaczonemu przez Zamawiającego instrukcję ochrony obiektu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, która będzie zawierać miedzy innymi: - Dane Zamawiającego ( położenie, położenie w układzie komunikacyjnym), - Dane Wykonawcy, - Przedmiot i sposób realizacji ochrony, - Dane dotyczące rodzaju zabezpieczeń technicznych, mechanicznych, budowlanych, - Instrukcję postępowania w przypadkach szczególnych (np.: napad, włamanie, podłożenie ładunku wybuchowego, atak terrorystyczny, pożar awaria itp.), - Instrukcję współpracy z Policja , Strażą Pożarną, Pogotowiem, Strażą Miejską, itp., - Instrukcję pobierania i wydawania kluczy, - Wykaz kadry kierowniczej Zamawiającego do powiadomienie na wypadek sytuacji szczególnych, - Wykaz Kadry kierowniczej Wykonawcy, - Wykaz telefonów pracowników ochrony. Przedmiotowa instrukcja musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników przeznaczonych do pełnienia służby na danej instalacji lub zakładzie oraz wskaże osobę koordynującą ich pracę. Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia i poszczególnych składowisk zawiera punkt 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości podanej poniżej dla każdej części (składowiska): Część I - Julków - wadium 3300 zł Część II - Ostrzeszów - wadium 3100 zł Część III - Gotartów - wadium 2700 zł Część IV - Skierniewice - wadium 3300 zł Część V - Wola Kruszyńska - wadium 2500 zł Termin wniesienia wadium dla poszczególnych części upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 18.12.2014 roku godz: 09:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy - czego potwierdzenie stanowić będą wyciągi bankowe Zamawiającego (data i godzina wpływu). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wadium do oferty (luźno), natomiast kserokopię dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem należy dopiąć do oferty. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp, 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert, 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach