Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia w latach 2014 - 2015. ZP-5/2014

Instytut Techniki Górniczej KOMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Pszczyńska 37
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
    ul. Pszczyńska 37 37
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Techniki Górniczej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia w latach 2014 - 2015. ZP-5/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania, a następnie zlecenia będą usługi ochrony mienia w latach 2014 - 2015. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający przesłanki z art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, tj. m.in. Zakłady Pracy Chronionej w rozumieniu art. 28 Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127 poz. 721 j. t. z późn. zm.) Część 1 Ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia, zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16 we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę, w godz. od 6:00-18:00 i od 18:00-6:00 Część 2 Ochrona fizyczna obiektów, osób i mienia, zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej w Mysłowicach przy ul. Powstańców 19a , w dni robocze od godz. 22:00-6:00, w soboty, niedziele i święta całodobowo. Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 1) Zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania. 2) Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu. 3) Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Zakładzie. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej-wyjazdowej na-z teren-u Zakładu, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem w przypadku potrzeby. 4) Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 5) Dokonywanie patroli wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia. 6) Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie zakładu , instrukcji przeciwpożarowych oraz Regulaminu pełnienia służby dostarczonego przez Wykonawcę. 7) Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Zakładu w celu załatwienia spraw. 8) W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z próbą zatrzymania sprawcy, powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych, osób funkcyjnych Zamawiającego. 9) Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu. 10) Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do obiektu. Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.). 11) Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 12) Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 13) Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 14) Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli, po zawiadomieniu Zamawiającego. 15) Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych. 16) Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 17) W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony. 18) Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 19) Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym poza zakresem określonym w pkt. 7. 20) Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 21) Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby. 22) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych pomieszczeń służbowych Zamawiającego, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego. 23) Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. 24) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Regulamin pełnienia służby w obiekcie i przedstawić go do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania usługi oraz prowadzić książkę raportów. Dodatkowo w Gliwicach - po godz. 16:00 wpuszczanie interesantów do Spółek po uzyskaniu zgody od pracownika zainteresowanej spółki, -w dni robocze o godz. 6:00 otwieranie, a o godz. 18:00 zamykanie bramy wjazdowej z ul. Łużyckiej , natomiast od 18:00-6:00 otwieranie bramy tylko na czas wjazdu lub wyjazdu osób uprawnionych najemców zgodnie z zawartymi umowami, - W celu właściwego nadzoru oraz kontroli pracy pracowników ochrony, Wykonawca wprowadzi Elektroniczny system kontroli obchodów pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: Część 1 - 2 600,00 zł, Część 2 - 1 400,00 zł Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w BRE BANK SA Oddział w Katowicach o numerze 63 1140 1078 0000 3008 3200 1003, z adnotacją WADIUM ZP-5/2014 OCHRONA. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, które bank Zamawiającego potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia wyznaczonego na dzień złożenia i otwarcia ofert oraz zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 2, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy, o której mowa w pkt. 14 SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Ponadto Wykonawca traci wadium, jeśli nie złoży dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o czym mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach