Przetargi.pl
Usługi ochroniarskie–ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 oraz w Sejnach przy ul. Konarskiego 23 B

Sąd Rejonowy w Augustowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16300 Augustów, ul. Młyńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 643 72 34 , fax. 0-87 643 21 31
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Augustowie
    ul. Młyńska 59
    16300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 0-87 643 72 34, fax. 0-87 643 21 31
    REGON: 32128200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochroniarskie–ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 oraz w Sejnach przy ul. Konarskiego 23 B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 oraz przy ul. Konarskiego 23 B w Sejnach w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r. w formie: - pełnienia obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia przez pracowników ochrony w godzinach urzędowania oraz poza godzinami urzędowania sądu. - stałego, całodobowego dozoru sygnałów gromadzonych, przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach alarmowych we wszystkich budynkach i podejmowanie interwencji przez patrol interwencyjny. - Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, w zakresie których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj.:  Zadanie nr 1: świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43  Zadanie nr 2: świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Augustowie w obiekcie przy ul. Konarskiego 23 B w Sejnach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zakres stałej ochrony obiektów oraz obowiązki pracowników ochrony  zapewnienie bezpieczeństwa osobowego pracownikom Zamawiającego oraz innym osobom przebywającym w pomieszczeniach Zamawiającego w godzinach ich pracy, w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa sędziom wykonującym prace na salach rozpraw poprzez szczegółową weryfikacje uczestników postępowania przy wykorzystaniu bramek sygnalizacyjnych oraz ręcznych wykrywaczy metalu a także innych urządzeń udostępnionych przez Zamawiającego,  dbanie o ciszę, ład i porządek przed salami rozpraw;  interwencję na salach rozpraw w przypadku niestosownego zachowania uczestników postępowania sądowego na wyraźnie wezwanie sędziego prowadzącego.  stała ochrona pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem punktów kasowych, pomieszczeń specjalnego przeznaczenia, urządzeń i terenu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie miejsc, będących w zasięgu kamer oraz przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania sądu.  kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów na teren zamknięty strefy administracyjnej, przy pomocy urządzeń monitorujących i wykazu pojazdów uprawnionych,  otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych oraz bram wjazdowych do budynków Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu.  wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych dla pracowników, wg posiadanego na dyżurce wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w ,,Książce wydawania kluczy”;  w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów sądowych natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby - wzywanie straży pożarnej i pogotowia ratunkowego;  przy wykorzystaniu bramek do wykrywania metalu oraz ręcznych wykrywaczy, a także poprzez kontrolę toreb oraz innego bagażu zapobieganie wnoszenia przez interesantów niebezpiecznych narzędzi, przedmiotów, substancji itp.,  zwracanie uwagi w zakresie obowiązku zdejmowania i pozostawiania w szatni okrycia wierzchniego uczestników postępowania sądowego toczącego się na salach rozpraw.  w budynkach Sądu przy ul. Młyńskiej 59 oraz ul. 3 Maja 43 w Augustowie obsługa szatni w okresie jesienno-zimowym.  wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiektach sądowych po godzinach urzędowania sądów;  prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie sądów po godzinach urzędowania;  prowadzenie ewidencji osób uczestniczących w tzw. trybie aresztowym po godzinach urzędowania Sądu  prowadzenie książki meldunkowej osób przebywających w pokojach gościnnych oraz pobieranie i wydawanie kluczy do tych pokoi.  zabranianie osobom nieupoważnionym przebywania na terenie obiektów sądowych po godzinach urzędowania, z wyjątkiem osób usuwających awarie: elektryczne, wodno- kanalizacyjne, ciepłownicze oraz systemów alarmowych i urządzeń monitorujących;  czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, ppoż. i antywłamaniowej, a w przypadku stwierdzenia awarii natychmiastowe zawiadamianie stacji monitorowania oraz pracownika O/A  uzbrajanie i rozbrajanie urządzeń antywłamaniowych, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w danej strefie, objętej ww. systemem;  ochrona mienia Sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi;  postępowanie zgodne z instrukcją alarmową ppoż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi;  dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów;  wszyscy pracownicy ochrony zatrudnieni na potrzeby wykonywania niniejszego zamówienia powinni posiadać estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie, pracownicy ochrony powinni być jednolicie umundurowani (marynarka, koszula, krawat, klasyczne spodnie) i nosić plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy oraz imieniem i nazwiskiem pracownika.  wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych, w tym wymiana kaset nagrywających w urządzeniach monitorujących;  sporządzanie meldunku pisemnego w ,,Książce zdarzeń stałego dyżuru” przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. b) Zakres świadczenia usług monitoringu  W zakresie świadczenia usług monitoringu wykonawca zobowiązuje się do całodobowego monitorowania obiektów Sądu Rejonowego w Augustowie oraz jednostki zamiejscowej Sądu w Sejnach.  podłączeniu oraz monitorowaniu drogą radiową systemów ppoż., antywłamaniowych i antynapadowych oraz alarmowych z centrum monitorowania wykonawcy; połączenie musi mieć następujące parametry (wszelkie koszty podłączenia ponosi wykonawca):transmisja radiowa w paśmie chronionym, sygnał kodowany cyfrowo, stała kontrola łączności między nadajnikiem, a stacją monitorującą, ilość wejść umożliwiających przesyłanie sygnałów: alarm włamaniowy, alarm napadowy, uzbrojenie/rozbrojenie którejkolwiek strefy, uzbrojenie/rozbrojenie wszystkich stref, alarm pożarowy; uszkodzenie systemu alarmu pożarowego;  W zakresie świadczenia usług patrolu interwencyjnego w lokalizacji: 1. 16-500 Sejny, ul. Konarskiego 23B w godzinach 18.30 – 6.30 - czas dojazdu patrolu Interwencyjnego do budynku sądu nie może przekroczyć – 30 minut od momentu otrzymania zgłoszenia lub informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia. 2. 16-300 Augustów, ul. Młyńska 59 i ul. 3 Maja 43 w godzinach 16.00 – 7.00 - czas dojazdu patrolu Interwencyjnego do budynku sądu nie może przekroczyć – 30 minut od momentu otrzymania zgłoszenia lub informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia.  Patrol interwencyjny ma być wyposażony w środki przymusu bezpośredniego. Rodzaj ubioru i typ pojazdu powinien być właściwy do wykonywanych obowiązków patrolu.  W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie (nie więcej niż trzy razy w roku) dokonać kontroli czas dojazdu patrolu interwencyjnego do budynku sądu (wezwanie kontrolne).  Koszty związane z przyjazdem patrolu interwencyjnego winny być uwzględnione w kosztach oferty; c) czas pełnienia stałego dyżuru: Zadanie 1: c.1. Jeden posterunek w pokoju ochrony, na stanowisku monitoringu – jednoosobowy całodobowy przez wszystkie dni w roku w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59. c.2. Jeden posterunek przy wejściu głównym w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 – jednoosobowy w dniach urzędowania Sądu, tj. od poniedziałku do piątku od 7.00 do 16.00 c.3 Jeden posterunek przy wejściu głównym w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 – jednoosobowy w dniach urzędowania Sądu od poniedziałku do piątku od 7.00 do 16.00. c.4 Posterunek, o którym mowa w pkt 3 w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia każdego roku – zostaje przekształcony w posterunek jednoosobowy całodobowy. c.5 Patrol interwencyjny.- w godzinach 16.00 – 7.00 - czas dojazdu patrolu Interwencyjnego do budynku sądu nie może przekroczyć – 30 minut od momentu otrzymania zgłoszenia lub informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia. Zadanie 2: c.1 Jeden posterunek w pokoju ochrony zlokalizowanym przy wejściu głównym do budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Konarskiego 23B w Sejnach – jednoosobowy w dniach urzędowania Sądu od poniedziałku do piątku od 6.30 do 18.30. c.2 Patrol interwencyjny. .- w godzinach 18.30 – 6.30 - czas dojazdu patrolu Interwencyjnego do budynku sądu nie może przekroczyć – 30 minut od momentu otrzymania zgłoszenia lub informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach