Przetargi.pl
Usługi noclegowe, wyżywienia oraz rekreacyjne i opiekuńcze dla uczestników treningu kompetencji i umiejętności społecznych organizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
    REGON: 00454028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi noclegowe, wyżywienia oraz rekreacyjne i opiekuńcze dla uczestników treningu kompetencji i umiejętności społecznych organizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zapewnienie bazy noclegowej, wyżywienia oraz usług rekreacyjnych i opieki nad dziećmi dla uczestników wyjazdowego 7 dniowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych realizowanego w ramach Programu aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, pn.: MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych odbędzie się na terenie województwa opolskiego w okolicach Pokrzywnej, Głuchołaz, Jarnołtówka. 3. Planowana liczba uczestników: 130 uczestników dorosłych + ok. 50 dzieci w wieku od 0,5 roku do 17 lat oraz 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych. Uczestnicy będą podzieleni na 8 grup warsztatowych ( po ok. 16 - 17 uczestników dorosłych ), tj: 5 grup uczestników dorosłych, 1 grupa uczestników dorosłych niepełnosprawnych ( w tym 1 osoba poruszająca się na wózku) oraz 2 grupy uczestników dorosłych z dziećmi ( po ok. 25 dzieci na grupę). Wykaz rodzin - uczestników podany jest w załączniku do SIWZ. 4. Termin realizacji treningu - czerwiec - lipiec 2010r. Warsztaty (każdy turnus) będą trwały przez 7 dni - od niedzieli ( przyjazd na obiad) do soboty ( wykwaterowanie po śniadaniu i wyjazd na wycieczkę). 5. Wykonawca zapewni pobyt uczestników 7 dniowego treningu na 4 turnusach: - turnus I - 1 grupa uczestników dorosłych - ok. 16 osób + 1 grupa osób niepełnosprawnych - ok. 20 os. + 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok. 41 osób dorosłych, - turnus II - 2 grupy warsztatowe uczestników dorosłych - po ok. 16 os. + 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok. 37 osób dorosłych, - turnus III - 1 grupa warsztatowa uczestników dorosłych - ok. 15 os. + 1 grupa uczestników dorosłych z dziećmi - ok 16 os. dorosłych + ok. 25 dzieci + 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok 36 os. dorosłych + 25 dzieci = ok. 61 uczestników. - turnus IV- 1 grupa warsztatowa uczestników dorosłych - ok. 15 os. + 1 grupa uczestników dorosłych z dziećmi - ok 16 os. dorosłych + ok. 25 dzieci + 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok 36 os. dorosłych + 25 dzieci = ok. 61 uczestników. 6. Podczas wyjazdowego 7 dniowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca usług winien zapewnić: 1) Dojazd i powrót wszystkich uczestników treningu i opiekunów z Opola do miejscowości, w której znajduje się baza noclegowa - autobus wyjazd w niedzielę w godz. dopołudniowych, powrót w sobotę po wycieczce, w godz. popołudniowych. 2) Ubezpieczenie NW uczestników treningu i opiekunów na okres pobytu i transportu. 3) Zakwaterowanie przez 7 dni x 4 turnusy: wszyscy uczestnicy treningu, opiekunowie będą zakwaterowani w ośrodku wypoczynkowym, pensjonacie, hotelu, itp., przystosowanym na potrzeby osób niepełnosprawnych - w jednym ośrodku / budynku, w pokojach 1 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (istnieje możliwość dostawek dla dzieci). Zakwaterowanie nastąpi w niedziele przed obiadem, wykwaterowanie w soboty po śniadaniu. 4) Sale wykładowe - min. 2, umożliwiające przeprowadzenie zajęć grupowych ( dla 20 osób każda) - w budynku bazy noclegowej lub w pobliżu budynku, wyposażone w stoły, krzesła oraz sprzęt multimedialny - rzutnik, ekran, komputer lub laptop do podłączenia rzutnika. Zajęcia w ramach treningu będą odbywały się od poniedziałku do piątku przez 5 godz. dziennie. 5) Wyżywienie dla uczestników i opiekunów: 4 posiłki dziennie: śniadanie + obiad z deserem + kolacja + serwis kawowy ( kawa, herbata, woda, soki i słodka przekąska -kruche ciasteczka lub drożdżówka / pączek podczas przerwy w zajęciach grupowych), a dla dzieci drugie śniadanie. W przypadku dzieci posiłki należy dostosować do wieku dziecka. Wyżywienie dla każdego turnusu należy zapewnić od obiadu w niedzielę do śniadania w sobotę + obiad w czasie sobotniej wycieczki. 6) Opiekę nad dziećmi uczestników treningu podczas zajęć grupowych przez min. 5, 5 godz. dziennie ( w godz. 8,45 - 14,15)- dotyczy turnusu III i IV. Wykonawca zapewni odrębne pomieszczenie - świetlicę dla dzieci wyposażoną w stoliki, krzesełka, telewizor + video, gry świetlicowe, zabawki, materiały plastyczne (bloki, kredki, pisaki, farby, plastelina, klej, papier kolorowy, wycinanki, itp). Wykonawca zapewni możliwość korzystania z placu zabaw na terenie obiektu lub w pobliżu. Wykonawca zapewni min. 3 opiekunów na każdą grupę dzieci, z których min. 1 osoba winna posiadać uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, a także posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Turnusy z udziałem dzieci planowane są po zakończeniu roku szkolnego. 7) Opiekę medyczną doraźną - w razie potrzeby możliwość wizyty lekarskiej oraz odpowiednio wyposażoną w środki opatrunkowe apteczkę pierwszej pomocy. 8) Organizacja czasu wolnego na każdym turnusie: - 2 spotkania integracyjne z muzyką i tańcem - zapoznawcze i pożegnalne, z ciepłym posiłkiem i serwisem kawowym ( kawa, herbata, woda, soki, ciasta typu sernik, tortowe), - 1 spotkanie integracyjne przy ognisku z pieczeniem kiełbasy, - 1 wycieczka autokarowa do atrakcyjnej turystycznie miejscowości, zwiedzanie lokalnych atrakcji turystycznych ( od 10 do 50 km). Wycieczka odbędzie się w sobotę, w dniu wyjazdu - po śniadaniu i wykwaterowaniu. Podczas wycieczki Wykonawca winien zapewnić obiad, zwiedzanie atrakcji turystycznych. - 1 wycieczka autobusowa do pobliskiego aqua parku / na basen a w razie braku odpowiedniej pogody do atrakcyjnych turystycznie i rekreacyjnie miejsc. - piesze wycieczki krajoznawcze, udział w lokalnych atrakcjach turystycznych - do 3 godzin, - zajęcia świetlicowe, gry i zabawy integracyjne i sportowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną