Przetargi.pl
Usługi naprawy urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i konserwacji urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych, zwanych dalej Usługami. Zamówienie dotyczy poniższych urządzeń: l.p. Producent Model Rodzaj urządzenia Ilość posiadanych urządzeń 1 Lexmark MS811dn drukarka 20 2 Lexmark MX711de urz. wielofunkcyjne 4 3 Lexmark MX611dhe urz. wielofunkcyjne 20 4 Lexmark X656de urz. wielofunkcyjne 2 5 Lexmark T654dn drukarka 60 6 Lexmark E450DN drukarka 34 7 Lexmark C935DTN drukarka 1 8 HP Laser Jet 5500 drukarka 1 9 Lexmark W820 drukarka 1 10 Xerox WorkCentre PE120i urz. wielofunkcyjne 16 11 Samsung SCX-6122FN urz. wielofunkcyjne 30 12 Samsung SCX-6322DN urz. wielofunkcyjne 14 13 Samsung SCX-6345N urz. wielofunkcyjne 17 14 Ricoh Aficio 2022 kserokopiarka 15 15 Ricoh Aficio 1060 kserokopiarka 1 16 Canon IR5020i kserokopiarka 1 17 Epson GT-2500 skaner 21 18 HP ScanJet 7650 skaner 2 19 Plustek PL1500 skaner 20 20 Plustek PL7000 skaner 5 21 Riso RP3105EP powielacz cyfrowy 1 22 HSM 100 niszczarka 3 23 HSM 125.2 niszczarka 20 24 HSM 390.2 niszczarka 1 25 HSM 390.3 niszczarka 4 26 Kobra 385 niszczarka 14 27 Kobra 400 niszczarka 1 2. Zakres Usługi obejmuje: a. Przegląd, konserwację, naprawy urządzeń i wymianę podzespołów zużywających się lub uszkodzonych za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). b. Wykonanie ekspertyzy w przypadku konieczności użycia do naprawy podzespołów niewymienionych w Formularzu Ofertowym. 3. Zamawiający wymaga, aby Usługi były wykonywane w siedzibie Zamawiającego t.j. w Lubelskim Oddziale Regionalnym i 20 Biurach Powiatowych ARiMR zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego lista adresów znajduje się w załączniku 1 do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji sprzętu i wymaga wykonywania Usług w miejscu jego aktualnej lokalizacji. 5. Usługa będzie wykonywana w dniach roboczych, tj. w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wolnych od pracy u Zamawiającego, o których Zamawiający powiadomił Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Usług na podstawie zgłoszenia wysłanego pocztą elektroniczną lub faksem przez uprawnione osoby nadzorujące naprawy wymienione w załączniku nr 1 do umowy, wzór zgłoszenia naprawy znajduje się w załączniku nr 3 do umowy. 7. Rozpoczęcie realizacji Usługi następuje nie później niż w trzecim dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. Termin wykonania Usługi wynosi osiem dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia. Termin wykonania Usługi niestandardowej lub Usługi świadczonej w siedzibie Wykonawcy wynosi piętnaście dni roboczych. 8. W przypadku, gdy wykonanie Usługi nie jest możliwie w siedzibie Zamawiającego, Usługa świadczona będzie w siedzibie Wykonawcy, który poniesie koszty transportu Sprzętu oraz pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Przekazanie sprzętu do naprawy zostanie potwierdzone protokołem przekazania sprzętu stanowiącym załącznik 4 do umowy. 9. Zakres czynności objętych Usługą znajduje się w załączniku nr 2 do umowy. 10. W przypadku konieczności użycia do naprawy podzespołów niewskazanych w Formularzu ofertowym (naprawa niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia listy części zamiennych, a także nieprzekraczalny koszt tych części. Ewentualne wykonanie naprawy niestandardowej odbędzie się po uzgodnieniu zasadności, zakresu i kosztu naprawy z osobą zgłaszającą awarię ze strony Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 11. W przypadku uszkodzenia sprzętu przez przedstawiciela Wykonawcy podczas przeprowadzania Usługi Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzenia bez naliczania kosztów naprawy jak i kosztów wymienionej części. 12. Usługa będzie uznana za wykonaną po podpisaniu protokołu wykonania Usługi (załącznik nr 3 do umowy) przez Wykonawcę i osobę nadzorującą naprawę w danej jednostce administracyjnej Zamawiającego. 13. Podpisany protokół wykonania Usługi jest podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury. 14. Po wykonaniu Usługi Wykonawca wystawi fakturę zawierającą oddzielnie koszt wymienionych części oraz koszt Usługi z naliczonym podatkiem VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 15. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury VAT wraz z załączonymi przez Wykonawcę oryginałami wszystkich protokołów wykonania Usługi dokumentujących prawidłowe wykonanie Usług w ciągu miesiąca - raz w miesiącu z dołu za Usługi wykonane w miesiącu poprzednim na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 16. Na dokonywane naprawy i wymienione części wykonawca udzieli, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji. 17. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy naprawach fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych rekomendowanych przez producenta sprzętu. 18. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy naprawach są wolne od wad prawnych. 19. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie urządzeń drukujących i innych urządzeń biurowych (zwiększenie/zmniejszenie) określonych w załączniku nr 5 do SIWZ (wzorze umowy) objętych świadczeniem Usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości urządzeń objętych Usługą. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy. Zamówienie poniżej 134 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach