Przetargi.pl
Usługi naprawy drukarek, kopiarek, ploterów wraz z wymianą części zamiennych w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu

Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-163 Wrocław, al. Kromera 44
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3272100, 071 3272119 , fax. 71 3272350
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
    al. Kromera 44 44
    51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3272100, 071 3272119, fax. 71 3272350
    REGON: 93086261200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkikm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy drukarek, kopiarek, ploterów wraz z wymianą części zamiennych w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy drukarek, kopiarek, ploterów wraz z wymianą części zamiennych w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część nr I - Usługi naprawy drukarek Hewlett Packard, Lexmark, Canon, OKI, SEIKO Część nr II - Usługi naprawy kserokopiarek Canon Część nr III - Usługi naprawy ploterów Canon oraz wymiany głowic w ploterach Canon. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie, dwie lub jedną część zamówienia. Zamówienia przyznaje się w ramach poszczególnych części temu Wykonawcy, który na daną część zamówienia zaproponował najniższą cenę. Podane w formularzu ofertowym ilości sprzętu mogące być objęte naprawą są danymi orientacyjnymi, zakładają przewidywaną ilość napraw, która może mieć miejsce w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia jak i zmniejszenia ilości napraw sprzętu w ramach danej części postępowania. Wartość wykonanych napraw nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. Mniejsza ilość wykonanych napraw przez Wykonawcę niż przewidziana w SIWZ nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Usługi naprawy wykonywane będą każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) na wykonanie naprawy - 12 miesięcy 2) na części fabrycznie nowe - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie on dłuższy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwoty wadium wynoszą: Dla części 1 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), Dla części 2 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), Dla części 3 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 20.01.2014 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie usług naprawy drukarek, kserokopiarek, ploterów wraz z wymianą części zamiennych w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach