Przetargi.pl
Usługi naprawcze sprzętu do zimowego utrzymania dróg w czasie sezonu zimowego 2013/2014

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawcze sprzętu do zimowego utrzymania dróg w czasie sezonu zimowego 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień : CPV 50.53.00.00-9 Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 1. WSTĘP 1.1 Przedmiot OZ Przedmiotem niniejszego opisu zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru prac związanych z usługami napraw sprzętu w czasie trwania sezonu zimowego 2013/2014 . Naprawa sprzętu w czasie trwania sezonu zimowego 2013/2014 - w okresie od 15.10.2013 r. do 15.04.2014 r. 2. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM Zakres obejmuje wykonywanie na bieżąco awaryjnych napraw sprzętu do zimowego utrzymania dróg zgłaszanych przez Zamawiającego tj. piaskarek typu P1, oraz pługów (hydraulicznych i pneumatycznych). 3. SPOSÓB PROWADZENIA ROBÓT Wykonawca wszelkie prace objęte zamówieniem będzie wykonywał we własnym zakresie z materiałów zakupionych przez siebie i na terenie bazy: 1. ul. Mickiewicza 9 83-200 Starogard Gdański 2. ul. Szkolna 18 83-224 Borzechowo Zamówienie obejmuje następujący czasookres wykonania usług : - w godz. 700 ÷ 2200 we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotą, niedzielą i świętami w dniach 15.10.2013 r. do 15.04.2014 r. Czas reakcji od zgłoszenia uszkodzenia sprzętu - max. 24 h! 4. WARUNKI ODBIORU ROBÓT Wykonanie naprawy sprzętu ( dopuszczenie do eksploatacji ) będzie potwierdzone raportem/protokołem naprawy sprzętu przez przedstawiciela Wykonawcy, potwierdzone przez przedstawiciela PZD. 5. PODSTAWA PŁATNOŚCI: Jednostką miary usług naprawczych jest roboczogodzina warsztatowa . Pod tym pojęciem należy rozumieć wykonywanie ogółu usług warsztatowych ( prac ślusarskich , spawalniczych , elektrycznych i innych pochodnych ) przez personel w czasie 1 godziny . W kalkulacji ceny jednostkowej roboczogodziny warsztatowej winny być ujęte : - robocizna bezpośrednia wraz z towarzyszącymi kosztami, - wartość zużytych materiałów ( smary, gwoździe śruby, podkładki, itp.) wraz z kosztami zakupu, - wartość pracy sprzętu wraz z towarzyszącymi kosztami, - koszt dojazdu do danej bazy, - koszty pośrednie, zysk kalkulacyjny i ryzyko, - podatki obliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do cen jednostkowych nie należy wliczać podatku VAT. Uwaga! Koszty materiałów jak niżej należy rozliczyć oddzielną fakturą , do której załączone zostaną dowody zakupu materiałów . Do kosztów zużytych materiałów typu : pokrywa zaworu , uszczelka głowicy , komplet naprawczy silnika , głowica rozrusznika , oleje silnikowe , zęby posuwu taśmy , paski klinowe itp., Wykonawca może doliczyć koszty zakupu materiału w wymiarze do 10 % .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 17.2 Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego do dnia poprzedzającego dzień otwarcia/składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 17.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 17.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 17.1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 17.2 zostanie wykluczony z postępowania. 17.6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 17.9 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.10 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 17.10.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17.10.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach