Przetargi.pl
Usługi napraw pojazdów różnych marek, znak sprawy 1/SZP/samoch./11

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2011-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi napraw pojazdów różnych marek, znak sprawy 1/SZP/samoch./11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi napraw pojazdów różnych marek sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego w grupach obejmujących dwa zadania: zadanie nr 1 - samochody ciężarowe i autobusy: Star MAN 1142-2V 12-155 (rok produkcji 2000); Star MAN 12.220 (rok produkcji 2006); IVECO Stralis (rok produkcji 2005); MAN 18.224 LC (rok produkcji 1999); Autobus H 10 (rok produkcji 1999); Autobus Kapena Ambra (rok produkcji 2001); Autobus Solbus C 10.5 (rok produkcji 2006); zadanie nr 2 - samochody osobowe i dostawcze: Fiat Ducato (rok produkcji 2007); Daewoo Leganza (rok produkcji 1999); Opel Vectra (rok produkcji 2005); Fiat Punto (rok produkcji 1999); Honker 2324 (rok produkcji 1999); Ford Transit mikrobus (rok produkcji 1991); Ford Transie (rok produkcji 2008). 2. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizacje niniejszego zamówienia w trakcie realizacji umowy wyniesie, nie więcej niż brutto 100000 zł., (słownie sto tysięcy zł.), w tym na grupę 1 - 70000,00 i na grupę 2 - 30000,00. 3. Wymagania, jakie powinien spełniać Wykonawca w zakresie wyposażenia stanowisk warsztatowych oraz realizacji zamówienia: 1) Warsztat naprawczy wyposażony winien być, w co najmniej następujące stanowiska, urządzenia oraz narzędzia przeznaczone do naprawy pojazdów różnych marek: stanowiska diagnostyczne (wyposażone, co najmniej w: przyrząd do kontroli ustawienia świateł pojazdu, urządzenie do kontroli i ustawiania geometrii przedniego i tylnego zawieszenia, szarpaki, urządzenia do sprawdzania skuteczności hamulca zasadniczego i pomocniczego pojazdu), stanowiska mechaniczne (wyposażone, co najmniej w: podnośnik lub kanał naprawczy, wyciągarki i podnośniki do demontażu i montażu podzespołów, niezbędne zestawy narzędzi) umożliwiające naprawy pojazdów ciężkich (np.: samochody ciężarowe, autobusy), stanowiska naprawcze powinny być zadaszone. 2) Plac parkingowy powinien być utwardzony oraz odpowiednio zabezpieczony (ogrodzony, oświetlony, zabezpieczony przed dostępem osób trzecich) w celu przechowywania samochodów do naprawy i po ich naprawie. 3) Używane do napraw części i podzespoły muszą być zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość). Każdorazowo przed przystąpieniem do prac naprawczych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu wykaz części i podzespołów (wraz z informacją na temat ich pochodzenia, jakości oraz cen jednostkowych), które planuje użyć do naprawy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia w terminie 2 dni roboczych, licząc od momentu dostarczenia pojazdu do warsztatu, wstępnego kosztorysu zawierającego wykaz części zamiennych ich ceny oraz ilość roboczogodzin - do akceptacji. 5) Wykonawca nie będzie nakładał prowizji lub marży na zakupione części oraz podzespoły do pojazdów oraz materiały niezbędne do dokonania naprawy pojazdów. 6) Użyte do napraw części powinny być fabrycznie nowe o potwierdzonym pochodzeniu i jakości oraz zalecane przez producentów poszczególnych pojazdów. 7) Naliczenia pracochłonności (w rbg) czynności naprawczych muszą być dokonywane w oparciu o Auto Data (dostępny w siedzibie Zamawiającego). Ceny części oraz podzespołów lub materiałów eksploatacyjnych nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/producentów danej marki pojazdów. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zakupu części, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych. 8) Zaakceptowany przez zamawiającego wstępny kosztorys, stanowić będzie podstawę do przekazania dla Wykonawcy pisemnego (dopuszczalna droga faksowa) zlecenia naprawy. 9) W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy, należy sporządzić protokół dodatkowych oględzin pojazdu w obecności pracownika Zamawiającego. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu uzupełniającego celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. 10) Zamawiający uzna naprawę za wykonaną po podpisaniu bez uwag protokołu stanu technicznego, który stanowi podstawę do wystawienia faktury. 11) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wytwarzane odpady. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw na każdym etapie realizacji zamówienia. 13) Wykonawca powinien posiadać warsztat w granicach administracyjnych miasta Koszalina. 6. Informacja o przyszłej umowie: Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Załącznik nr 5 do SIWZ, istotne postanowienia umowy - projekt umowy. 7. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach