Przetargi.pl
USŁUGI NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW OSOBOWYCH I OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I AGREGATÓW

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW OSOBOWYCH I OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I AGREGATÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług napraw bieżących pojazdów, będących na wyposażeniu jednostek z rejonu odpowiedzialności 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szacunkowa ilość roboczogodzin wynosi odpowiednio 1300 rbh w ramach Części nr 1 oraz 2600 rbh w ramach Części nr 2. 2. Określona liczba roboczogodzin jest ilością szacunkową, wskazującą skalę wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości roboczogodzin, zgodnie z realnymi potrzebami Zamawiającego, zaś Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501140007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość narzutu w % ceny części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach