Przetargi.pl
Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami przy realizacji 5 zadań budowlanych w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie

Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 84 63 , fax. 55 247 64 46
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o.
    ul. Gdańska 2 2
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 55 247 84 63, fax. 55 247 64 46
    REGON: 22053470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmierzeja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka międzygminna komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami przy realizacji 5 zadań budowlanych w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami przy realizacji 5 zadań budowlanych w ramach projektu współfinansowanego z POIiŚ Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie: 1.1.Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączeniami oraz instalacjami elektrycznymi do przepompowni w miejscowości Stegna, ul.Morska, gmina Stegna; 1.2.Budowa przepompowni ścieków wraz z odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stegna, ul. Ogrodowa, gmina Stegna; 1.3.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z doborem pomp w istniejących przepompowniach oraz zmiany funkcji istniejącej studni podciśnieniowej na przepompownię ścieków w obrębie miejscowości Jantar, gmina Stegna; 1.4. Modernizacja pompowni PS-3a w Stegnie w zakresie wymiany urządzeń na energooszczędne i o większej sprawności; 1.5. Modernizacja drogi wjazdowej na terenie oczyszczalni ścieków wraz z zatokami postojowymi, wymianą ogrodzenia oraz wymianą lamp na energooszczędne. 2.Zamawiający dysponuje dokumentacją budowlano- wykonawczą, dla której uzyskał zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę: 2.1.Dla zadania 1: Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.47.2014.MM, Nr 101/2014 z dnia 08.04.2014r., Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej (kat. ob. XXVI) z przyłączeniami oraz instalacjami elektrycznymi do przepompowni na terenie działek Nr 45/22; 45/28 (wydzielona z działki Nr 45/24), 100/35; 1252/4; 1228; 1253 w m. Stegna, gmina Stegna; 2.2. Dla zadania 2: Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.279.2014.MM, Nr 301/2014 z dnia 24.09.2014r, Budowa przepompowni ścieków wraz z odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej (kat. ob. XXVI) na terenie działek Nr 764/4; 763; 762/2 w m. Stegna, gmina Stegna; 2.3. Dla zadania 3: Decyzja Starosty Nowodworskiego AB.6740.278.2014.MM, Nr 320/2014 z dnia 06.10.2014r, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (kat. ob. XXVI) z doborem pomp w istniejących przepompowniach oraz zmianą funkcji istniejącej studni podciśnieniowej na przepompownię ścieków na terenie działek Nr 112/1, 117, 282, 354, 355, 356, 358, 364, 374, 377, 390, 391, 392, 402, 403/1, 403/2, 416, 442/10, 442/16, 443/1, 449/1, 459, 471, 487/14, 488, 489/1, 489/2, 489/3, 490, 514, 520, 521 w m. Jantar, gmina Stegna. 3. Dla zadań 4 i 5 trwa opracowanie dokumentacji. Zadanie 4 będzie realizowane w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, a zadanie 5 w oparciu o dokumentację projektowo- wykonawczą. 4. Dokumentacja projektowa dla zadań 1-3 jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.pkmierzeja.eu, w związku z trwającą procedurą przetargową na wybór wykonawcy robót budowlanych. 5. Do obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy: a)Organizacja i koordynacja procesu inwestycyjnego. b)Pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA; -drogowej; -konstrukcyjno - budowlanej; c)Prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe projektu (raport końcowy). d)Doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji projektu. e)Zarządzanie Projektem. 6. Powyższe obowiązki dotyczyć będą nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych obejmujących: budowę; montaż; rozruch; dostawy maszyn i urządzeń wraz z wszelkimi próbami, odbiorami i innymi czynnościami administracyjnymi niezbędnymi dla prawidłowego zgodnego z prawem przebiegu procesu inwestycyjnego. 7. Roboty budowlane oraz nadzór nad nimi są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy w niniejszym SIWZ. 9. Zadaniem Zespołu Inspektorów Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją Robót oraz prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 10. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Zespół Inspektorów Nadzoru zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami (w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji) i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. B. Wizja lokalna. 1. Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 22.01.2015r. o godz. 10.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Wizja może być zorganizowana w każdym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. 2. Wizja lokalna obejmie Tereny Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającego z niej Umowy. 3. Wizja lokalna odbędzie się na terenie zadań: 1; 2; 3; 4 i 5. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Andrzej Chojna tel. nr (55) 247 84 63 w. 39; fax. nr (55) 247 64 46. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją Terenu Robót ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium w kwocie: 2400 zł 3.Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto: 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.3b) do 3e), musi zawierać następujące elementy: a) Wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję, b) Wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca w imieniu, którego ustanowiono poręczenie/gwarancję, c) Wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji, d) Określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, e) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia Zamawiającemu kwoty poręczenia/gwarancji - Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy Zamawiający złoży gwarantowi oświadczenie, że kwota gwarancji /poręczenia jest mu należna na podstawie art. 46 Pzp, f) Bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 prawa zamówień publicznych, g) Nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) Określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, i) Określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami SIWZ lub zawierające postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Zamawiającego, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dostępność kluczowego personelu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmierzeja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach