Przetargi.pl
Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach programu pn. Zwiększania możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Janiszewska 48
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3451722 , fax. 048 3451369
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom
    ul. Janiszewska 48 48
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3451722, fax. 048 3451369
    REGON: 67008074400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach programu pn. Zwiększania możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem projektów oraz robotami budowlanymi w ramach projektów małej retencji: Obiekt nr 16-11-02-01. Zbiornik retencyjny o pow. 8,56 ha w leśnictwie Jedlnia, oddział 151 g, h powiat Radomski, gmina Pionki, obręb Adolfin, działka ewidencyjna nr 180 . Wymagana minimalna ilość retencjonowanej wody dla obiektu oznaczonego numerem 16-11-02-01 wynosi 118 320 m3 Obiekt nr 16-11-01-01. Zbiornik retencyjny o pow. 6,42 ha w leśnictwie Łaziska oddział 146 b, c, f - powiat Szydłowiecki, gmina Orońsko, obręb Łaziska działka ewidencyjna nr 507 i 508.Wymagana minimalna ilość retencjonowanej wody dla obiektu oznaczonego numerem 16-11-01-01 wynosi 77 040 m3 Szczegółowy opis zawierają programy funkcjonalno-użytkowe dla ww. obiektów stanowiące załączniki 2a i 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie 1500 zł. Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami), Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ SA o/Radom nr 18203000451110000000175060 Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w formie pieniężnej w kasie w swojej siedzibie. Wadia wnoszone w formie nie pieniężnej należy deponować w kasie, w siedzibie Zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 1.6.2012 r. do godz. 09:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na rachunek zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpiswinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątkąlub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46, ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie związania zofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/radom
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach