Przetargi.pl
Usługi nadzoru inwestorskiego

Gmina Lichnowy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712723 , fax. 055 2712723
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lichnowy
    ul. Tczewska 6 6
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712723, fax. 055 2712723
    REGON: 17074784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichnowy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego prowadzona przy następujących pracach: 1)Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lichnowy w gminie Lichnowy - etap I W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą i rozpoczęcie robót - 08.03.2010r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - do dnia 16.08.2010r. Prace polegają na wykonaniu robót budowy kanalizacji grawitacyjno - tłocznej z przyłączami w miejscowości Lichnowy (etap I) wraz z przepompownią ścieków P1 i P3. Sieć tłoczna dn 90 mm - 411,9 m, sieć grawitacyjna dn 200 mm - 1774,1 m, przyłącza dn 200 mm - 107,5 m, przyłącza dn 160 mm - 404,0 m, przepompownia ścieków P1 i P3. Zakres zadania obejmuje: nadzór nad robotami branży sanitarnej polegającymi na budowie sieci grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami i budową przepompowni ścieków P1 i P3, nadzór nad robotami branży elektrycznej polegającymi na wykonaniu robót elektrycznych dotyczących budowy przepompowni ścieków P1 i P3, nadzór nad robotami branży drogowej polegającymi na odtworzeniu nawierzchni drogi w której zostaną ułożone rurociągi sieci kanalizacyjnej oraz droga dojazdowa do przepompowni ścieków P1 i P3. 2)Budowa świetlicy wiejskiej w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą i rozpoczęcie robót - 16.04.2010r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - do dnia 18.10.2010r. Prace polegają na wykonaniu robót budowy świetlicy wiejskiej z łącznikiem do istniejącej szkoły w Lisewie w technologii tradycyjnej murowanej, zagospodarowaniem terenu, zieleni, parkingu. Powierzchnia zabudowy - 201,96 m2, powierzchnia użytkowa - 297,32 m2, kubatura - 1238,61 m2. Zakres zadania obejmuje nadzór w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej. 3)Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od wsi Lichnówki do drogi powiatowej w kierunku Szymankowa W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski branży budowlanej o specjalności drogowej wraz z rozliczeniem budowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą - 18.03.2010r. Planowany termin rozpoczęcia robót 04.05.2010r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - do dnia 08.10.2010r. Prace polegają na wykonaniu robót budowy ścieżki pieszo - rowerowej o nawierzchni bitumicznej od wsi Lichnówki do drogi powiatowej w kierunku Szymankowa. Długość ścieżki pieszo - rowerowej - 4145 m, szerokość ścieżki rowerowej (kolor czerwony) - 1,5 m , szerokość ścieżki traktu pieszego (chodnik kolor szary) - 1,0 m 4)Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Szymankowie w gminie Lichnowy W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą i rozpoczęcia robót - 10.04.2010r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - do dnia 03.10.2011r. Prace polegają na wykonaniu robót budowy sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącej szkoły w Szymankowie jako obiekt wielobryłowy o konstrukcji mieszanej z dachem dwuspadowym, zagospodarowaniem terenu, zieleni, parkingu. Powierzchnia zabudowy - 855,64 m2, powierzchnia użytkowa - 768,24 m2, kubatura - 5724,24 m2. Zakres zadania obejmuje nadzór w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej. 5)Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Boręty Pierwsze W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin realizacji zadania - do dnia 31.12.2010r. Prace polegają na wykonaniu robót budowy sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE PEHD łączonych metodą zgrzewania czołowego we wsi Boręty Pierwsze wraz z remontem czterech mieszkań w budynku nr 66 w Borętach Pierwszych. Szacunkowe długości wodociągu: dn 110 mm - 1292,5 m dn 63 mm - 62,5 m dn 40 mm - 62,5 m W zakres prac wchodzi także remont czterech mieszkań o powierzchni całkowitej 149 m2 i klatek schodowych o powierzchni 14 m2. Zakres nadzorowanych robót remontowych: prace malarskie, wymiana okien i drzwi, wymiana instalacji elektrycznej, drobne naprawy ścian - uzupełnienie tynków. Zakres zadania obejmuje nadzór w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odstąpienia od realizacji zadania w zakresie usługi nadzoru inwestorskiego w przypadku nieuzyskania dofinansowania na jego realizację. W przypadku zaistnienia informacji o której mowa wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6)Remont drogi gminnej w Lisewie. W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin realizacji zadania - do dnia 31.12.2010r. Prace polegają na wykonaniu remontu nawierzchni drogi polegającej na rozebraniu płyt drogowych betonowych i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 747 m2 wraz z odwodnieniem i oznakowaniem. Zakres zadania obejmuje nadzór w branży drogowej. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odstąpienia od realizacji zadania w zakresie usługi nadzoru inwestorskiego w przypadku nieuzyskania dofinansowania na jego realizację. W przypadku zaistnienia informacji o której mowa wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru obejmuje: 1)współdziałanie z wykonawcą inwestycji w zakresie uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych zapisów umownych; 2)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: - reprezentowanie zamawiającego na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, dokumentacjami technicznymi, aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór wszystkich robót budowlanych, - kontrola zgodności wykonania robót z projektami technicznymi oraz umowami wykonawczymi, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania. 3)Kontrola i nadzór spraw BHP i ochrony środowiska; 4)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz bieżące kontrolowanie rozliczeń budowy; 5)przedstawienie pisemnych sprawozdań kwartalnych zamawiającemu w zakresie zaawansowania rzeczowo - finansowego prac; 6)wskazywanie ewentualnych braków, usterek i wad, ustalanie terminów ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzenie ich usunięcia; 7)zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia; 8)wydawanie kierownikowi budowy poleceń określonych w obowiązujących przepisach, 9)obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, 10)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy; 11)przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidzieć, 12)wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 2)Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, 3)Wykonawca musi mieć zawarte umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności: ogólnej, cywilnej, działalności gospodarczej na swój koszt, 3. Odpowiedzialność Wykonawcy: 1.odpowiedzialność zawodowa inspektora nadzoru: zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą Kodeks cywilny, 2.odpowiedzialność w zakresie powierzonych czynności objętych przedmiotem zamówienia 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 4)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 12.03.2010r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach