Przetargi.pl
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGLP LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej (Powiat Gryfino, Gmina Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie), obsługa Punktu Informacji Turystycznej oraz obiektów edukacyjnych w Glinnej w latach 2020-2021. Wskazane obiekty znajdują się na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Gryfino. Prace w ramach przedmiotu zamówienia dotyczą obiektów dydaktycznych i turystycznych, zlokalizowanych w Glinnej, obejmujących: - Ogród Dendrologiczny w Glinnej wraz z istniejącą na jego terenie infrastrukturą edukacyjną i turystyczną, - Punkt Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata w Glinnej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą edukacyjną, rekreacyjną i zapleczem sanitarnym, - Punkt Informacji Turystycznej w Glinnej przy wejściu do Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej; - place i ścieżki dydaktyczne zlokalizowane przy wiacie oraz przy Ogrodzie Dendrologicznym w Glinnej, - miejsce na ognisko przy wiacie, - ścieżka dydaktyczna „Puszcza Bukowa – między kulturą a naturą” w Puszczy Bukowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczną oraz inne obiekty towarzyszące działalności edukacyjno-turystycznej nadleśnictwa (np. oznakowanie ścieżek, parkingów, tras przejścia itp.). Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji wykonania i odbioru prac, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. Z uwagi na charakter obiektu Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata), obiektów edukacyjnych i turystycznych zlokalizowanych w sąsiedztwie wiaty wymagana jest „Pełna Dyspozycyjność Czasowa”, w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie do: - kompleksowej obsługi grup turystycznych i edukacyjnych, do której zaliczyć należy m.in.:. udostępnianie wiaty i obiektów edukacyjnych oraz turystycznych na wskazanie pracownika Nadleśnictwa Gryfino sprawującego nadzór nad obiektami. Pod pojęciem udostępniania rozumieć należy: obecność we wiacie przed rozpoczęciem spotkań zakontraktowanych przez nadleśnictwo i po ich zakończeniu, w przypadku pobytów innych niż edukacyjne przedkładanie do podpisu najemcom umów najmu, podpisywanie protokołów udostępnienia obiektów przed rozpoczęciem spotkań, podpisywanie protokołów zwrotu obiektów po zakończeniu spotkań (przed opuszczeniem obiektów przez grupę) połączone z wnikliwą kontrolą stanu wszystkich elementów wyposażenia, za które odpowiedzialność przejął najemca, gromadzenie i właściwe przechowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z udostępnianiem obiektów- w sposób w pełni dyspozycyjny, tj. również poza godzinami otwarcia Ogrodu Dendrologicznego, w czasie reakcji nie dłuższym niż 1h od momentu otrzymania od Zamawiającego telefonicznego zgłoszenia o konieczności wykonania co najmniej jednej z ww. czynności, w szczególności zaś gotowości do odbioru obiektu od grupy odwiedzającej / osób odwiedzających. Pełna Dyspozycyjność Czasowa odnosi się również do dni wolnych od pracy tj. w niedziele i w święta, (przypadające w terminach udostępniania Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej)n oraz godzin popołudniowych, wieczornych i nocnych. Szczegółowy zakres „Pełnej dyspozycyjności czasowej” określony został w załączniku nr 10 do SIWZ. Łączny rozmiar wszystkich rodzajów usług, wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia (przez cały okres jego trwania tj. w latach 2020-2021), wynosi: Godziny ręczne w zagospodarowaniu FKUSLUKOS, FKUSLULKP, FKUSLU RI = 12 786 [nh i h]; Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu FKUSLU CH = 160 [nh i h]; Obsługa Punktu Informacji Turystycznej FKUSLUGI = 16 [miesiąc]. Zalecane jest, przed złożeniem oferty zaznajomienie się z lokalnymi warunkami dla realizacji Przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Zastrzeżenia, zgłoszone przez Wykonawcę po udzieleniu zamówienia nie będą stanowiły podstawy do dochodzenia roszczeń oraz do żądania przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia bądź terminu realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w umowie). W przypadku chęci dokonania wizji lokalnej, należy zwrócić się do osoby odpowiedzialnej za kontakt z Wykonawcami. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, obsługującej Punkt Informacji Turystycznej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity .: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92531000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 2030 0045 1110 0000 0099 0790 (bank BGŻ PARIBAS S.A), z dopiskiem odnoszącym się do skróconej nazwy postępowania np.: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wadium usługi Ogród Dendrologiczny” bądź podaniem sygnatury sprawy, tj.: SA.270.2.17.2019. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 27 grudnia 2019 roku do godziny: 12:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat Nadleśnictwa Gryfino). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego poniżej (art. 46. Ust. 4a PZP). Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości określonej w pkt. 17 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ); 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.1. lit. f – j. Dokumenty Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu(ów) o których mowa w SIWZ: 1) w pkt 7.1. lit. i) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy albo administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) w pkt 7.1. lit. f) – h) –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach