Przetargi.pl
Usługi mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu. Nr sprawy 60 /18

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu. Nr sprawy 60 /18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotów świadczących usługi mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu : Zadanie nr 1 – KMP Radom ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom Zadanie nr 2 – KP Iłża ul. Przy Malenie 1A, 27-100 Iłża Zadanie nr 3 – KMP Płock ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock Zadanie nr 4 – KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi Zadanie nr 5 – KPP Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów Zadanie nr 6 – KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin Zadanie nr 7 – KPP Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec Zadanie nr 8 – KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice Zadanie nr 9 – KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki Zadanie nr 10 – KPP Ostrów Mazowiecka ul. Pułkownika Karola Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka Zadanie nr 11 – KPP Płońsk ul. 1-ego Maja 3, 09-100 Płońsk Zadanie nr 12 – KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz Zadanie nr 13 – KPP Przysucha Pl. 3-go Maja 8, 26-400 Przysucha Zadanie nr 14 – KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24C, 09-200 Sierpc Zadanie nr 15 – KPP Sochaczew ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew Zadanie nr 16 – KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec Zadanie nr 17 – KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów Zadanie nr 18 – KP Łochów ul. 1-go Maja 18, 07-130 Łochów Zadanie nr 19 – KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków Zadanie nr 20 – KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin Zadanie nr 21 – KPP Żyrardów ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów 3.1 Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:  mycie wstępne,  mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego,  mycie kół pojazdu,  osuszenie pojazdu, 3.2 Rodzaje pojazdów dla których świadczone będą usługi mycia:  motocykle,  samochody osobowe,  samochody typu „furgon”,  samochody osobowo – terenowe,  inne. 3.3 Myjnia WYKONAWCY musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 3.4 Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów. 3.5 Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20minut. 3.6 Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/KPP/KP oraz od siedziby KMP/KPP/KP do myjni miejsca gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć łącznie - 15km. Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej www.mapapolskisamochodowa.com.pl. Wykonawca w Formularzach ofertowych poda odległość od siedziby Zamawiającego ( KMP/KPP/KP ) do miejsca, gdzie będzie świadczona usługa mycia oraz od miejsca gdzie będzie świadczona usługa mycia do siedziby Zamawiającego ( KMP/KPP/KP ) ( Załącznik nr 1 – 21 do siwz ). Wykonawca załączy do oferty wydruki ze strony internetowej http://www.mapapolskisamochodowa.com.pl obrazujące wyliczenie najkrótszej trasy: - od miejsca świadczenia usługi mycia do siedziby jednostki ( KMP/KPP/KP ). - od siedziby jednostki ( KMP/KPP/KP ) do miejsca świadczenia usługi mycia Zamawiający zsumuje obydwie odległości, a następnie podzieli przez 2 i tę liczbę km przyjmie do wyliczenia i przyznania punktów. Ze względu na możliwe rozbieżności w wyliczeniach odległości w obu kierunkach Zamawiający zsumuje obydwie odległości wynikające z załączonych do oferty wydruków, a następnie podzieli przez 2 i tę liczbę km przyjmie do wyliczenia i przyznania punktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty wskazanych powyżej wydruków, Zamawiający dokona samodzielnie weryfikacji odległości na stronie http://www.mapapolskisamochodowa.com.pl, na podstawie adresu myjni gdzie będzie świadczona usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu. 3.7 a ) ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace dotyczące procesu mycia pojazdów. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. b ) W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w lit. a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c ) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. d ) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa pod lit. a). e ) Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod lit. a) czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie wykonawcę stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod lit. a) czynności. 3.8 Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ): KOD CPV: 50112300-6 mycie samochodów i podobne usługi 3.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach wskazanych poniżej zadań – liczba części zamówienia: 21 ( Załączniki nr 1 – 21 do siwz ) Zadanie nr 1 – KMP Radom ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom Zadanie nr 2 – KP Iłża ul. Przy Malenie 1A, 27-100 Iłża Zadanie nr 3 – KMP Płock ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock Zadanie nr 4 – KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi Zadanie nr 5 – KPP Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów Zadanie nr 6 – KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin Zadanie nr 7 – KPP Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec Zadanie nr 8 – KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice Zadanie nr 9 – KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki Zadanie nr 10 – KPP Ostrów Mazowiecka ul. Pułkownika Karola Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka Zadanie nr 11 – KPP Płońsk ul. 1-ego Maja 3, 09-100 Płońsk Zadanie nr 12 – KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz Zadanie nr 13 – KPP Przysucha Pl. 3-go Maja 8, 26-400 Przysucha Zadanie nr 14 – KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24C, 09-200 Sierpc Zadanie nr 15 – KPP Sochaczew ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew Zadanie nr 16 – KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec Zadanie nr 17 – KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów Zadanie nr 18 – KP Łochów ul. 1-go Maja 18, 07-130 Łochów Zadanie nr 19 – KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków Zadanie nr 20 – KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin Zadanie nr 21 – KPP Żyrardów ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 3.10 Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych – NIE 3.11 Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej – NIE 3.12 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych – NIE 4. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY: Termin realizacji zamówienia – 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 – 21 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 3) Wydruki ze strony internetowej http://www.mapapolskisamochodowa.com.pl obrazujące wyliczenie najkrótszej trasy: - od miejsca świadczenia usługi mycia do siedziby jednostki ( KMP/KPP/KP ) - od siedziby jednostki ( KMP/KPP/KP ) do miejsca świadczenia usługi mycia Ponadto: 4 ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 23 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach