Przetargi.pl
Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2015-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego (CPV 50112300-6). Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. projekcie umowy. 2. Usługi w zakresie mycia i czyszczenia pojazdów służbowych - autobusów będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek zwanymi Odbiorcą usługi: a) Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 - część 1 b) Oddział Prewencji Policji w Łodzi ul. Pienista 71 - część 2 3. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: - mycie wstępne, - mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, - mycie dywaników, progów i kół pojazdu, - w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. 4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: - odkurzanie całego pojazdu, - czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, - mycie szyb od wewnątrz pojazdu 4. Zamawiający przewiduje mycie jednego pojazdu służbowego 3 razy w miesiącu, a czyszczenie jego wnętrza 1 raz w miesiącu. Wykaz pojazdów uprawnionych do korzystania z danej myjni będzie załącznikiem Nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość myjni od jednostki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach