Przetargi.pl
Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie, napad oraz pożar obiektów Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Przedmiotem zamówienia są również usługi napraw bieżących związane z utrzymaniem Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadów (zwanych SSWiN) stanowiących własność ARiMR. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w/w usług w odniesieniu do obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W ramach usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać Systemy Sygnalizacji Włamań i Napadów w stanie przydatnym do użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych, przez okres trwania umowy. Monitoring, usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od 05.08.2015 r. i trwać do 04.08.2018 r. W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 05.08.2015 r. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu. 4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 4.1. zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnych systemów sygnalizacji włamania oraz pożaru, 4.2. zapewnienie obsługi wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, 4.3. zapewnienie możliwości dostępu do danych obiektów monitorowanych poprzez stronę WWW, 4.4. świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne w sytuacji odebrania sygnału alarmowego, 5. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego: 5.1. samoczynne dozorowanie linii wejściowych, 5.2. precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu, 5.3. możliwość oceny stanu technicznego urządzeń, 5.4. sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panelu (szyfratora) znajdującego się w lokalu, 6. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać stacja monitorująca (u Wykonawcy) 6.1. automatyczne wyświetlanie zgłoszeń z systemów alarmowych, 6.2. kontrola testów wysyłanych z obiektów, w przypadku opóźnień generowania zgłoszenia, 6.3. możliwość generowania raportów poszczególnych systemów alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu wraz z danymi użytkownika), 6.4. bieżący podgląd stanu systemów alarmowych, 6.5. gromadzenie i przechowywanie danych. 7. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać strona dostępowa WWW udostępniona przez Wykonawcę. Strona musi posiadać informacje o: 7.1. sygnałach z obiektu monitorowanego (alarm włamaniowy, alarm techniczny, uzbrojenie rozbrojenie, alarm napadowy) z informacją o dacie i godzinie danego zdarzenia, 7.2. obsłudze danego zdarzenia przez pracownika firmy monitorującej, 7.3. czynnościach związanych z naprawami bieżącymi związanych z utrzymaniem SSWiN oraz czynnościach konserwacyjnych wykonanych w danym obiekcie, 7.4. aktualnej liście osób upoważnionych do kontaktu z firmą monitorującą, 7.5. płatnościach. 8. Tor transmisji pomiędzy systemami alarmowymi, a stacjami monitorującymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralki w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym muszą zostać wyposażone w nadajniki sygnału. W przypadku korzystania z łączności GSM karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. Wszelkie koszty oferowanej usługi monitoringu zawierającej opłaty telekomunikacyjne pokrywa Wykonawca. 9. Usługa monitorowania chronionego obiektu polegać ma na reagowaniu na zgłoszenia alarmowe i techniczne w sposób opisany poniżej: a. w czasie godzin pracy Zamawiającego (tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30: przy dwuzmianowym trybie pracy 6:00-22:00) po uruchomieniu się alarmu dyspozytor telefonuje pod wskazany przez Zamawiającego numer w Karcie Uruchomienia Monitoringu (Załącznik nr 1 do Umowy), sprawdza przyczynę i okoliczności zgłoszenia alarmowego i w zależności od wyniku rozmowy podejmuje lub nie działania interwencyjne, b. po godzinach pracy Zamawiającego po uruchomieniu się alarmu dyspozytor podejmuje działania interwencyjne, które polegają na: -wysłaniu grupy interwencyjnej do obiektu, w którym uruchomił się alarm, -wizji lokalnej obiektu przez grupę interwencyjną, -zabezpieczenia obiektu i jednoczesnym poinformowaniu osoby wskazanej przez Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, -fizycznej ochronie obiektu przez 60 minut od momentu poinformowania ww osoby. 9.1. Czas reakcji grupy interwencyjnej (dojazd do chronionego obiektu, podjęcie działań ochronnych i zabezpieczających) po zgłoszeniu alarmu nie może być dłuższy niż 15 minut w godzinach 600-2200 i 10 minut w godzinach 2200-600. Zamówienie poniżej 134 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie zada

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach