Miejski Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. 3 Maja 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-24 367 18 30 , fax. 0-24 367 18 31
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy
ul. 3 Maja 16 16
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 0-24 367 18 30, fax. 0-24 367 18 31
REGON: 14118699800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI MEDYCZNE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonywanie badań lekarskich mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w MUP do: wykonywania pracy, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz do innych programów realizowanych przez Zamawiającego na wskazanym w skierowaniu stanowisku pracy, 2. Wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich lub/i psychologicznych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia. 3. Wykonywanie badań lekarskich wstępnych dla kandydatów na pracowników oraz okresowych i kontrolnych dla pracowników Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku. Przewidywana liczba osób skierowanych na badania około 2400. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1,4 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2,3, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawa nr 024/16 Badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne wymagane z zakresu medycyny pracy oraz dyspanseryzacji żołnierzy zawodowych OZ DGW i instytucji będących na zabezpieczeniu medycznym.
Dodano: 2016-05-30 - świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych
Dodano: 2016-05-19 - Wybór dostawcy usług medycyny pracy, dodatkowych konsultacji lekarza internisty oraz szczepień ochronnych
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych.
Dodano: 2016-04-27 - Świadczenie usług medycznych dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych
Dodano: 2016-04-08 - Świadczenie usług medycznych dla pracowników IOŚ-PIB
Dodano: 2016-04-07 - Świadczenie usług medycznych w zakresie: medycyny pracy, dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników oraz badań lekarskich dla kandydatów na studia, studentów i uczestników studiów doktoranckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-03-23 - ŚWIADCZENIE FUNKCJONARIUSZOM I PRACOWNIKOM IZBY CELNEJ W WARSZAWIE USŁUG MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-03-10 - Świadczenie kompleksowych usług medycznych dla Instytutu Transportu Samochodowego
Dodano: 2016-03-02