Przetargi.pl
Usługi leśne 2010r

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi leśne 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi leśne 2010 - przewidywany zakres prac do wykonania w zasobach leśnych Gminy Dukla w poszczególnych sołectwach. I. Usługi przy pozyskaniu drewna. Zakres prac do wykonania termin jedn. miary Barwi nek Cergo wa Chyro wa Głojs ce Iwla Jasion ka Łęki Duk. Nowa Wieś Olcho wiec Rów ne Teodo rówka Trzcia na Tyla wa Wie trzno Zawadka Rym. Zyndra nowa a) ścinka drewna WO (tartaczne) Jd, So II.10 - 31.XII.10 1m3 60 10 15 - 10 10 20 30 10 30 - 45 40 20 100 30 b) zrywka drewna WO (tartaczne) Jd, So II.10 - 31.XII.10 1m3 60 10 15 - 10 10 20 30 10 30 - 45 40 20 100 30 c) ścinka drewna WO (tartaczne) Bk, Tp, Brz II.10 - 31.XII.10 1m3 - - 15 14 14 - - - 12 - - 15 30 12 - 15 d) zrywka drewna WO (tartaczne) Bk, Tp, Brz II.10 - 31.XII.10 1m3 - - 15 14 14 - - - 12 - - 15 30 12 - 15 e) ścinka żerdzi S3b II.10 - 31.XII.10 szt. - - - - - 50 - - - - 100 - - - 50 - f) zrywka żerdzi S3b II.10 - 31.XII.10 szt. - - - - - 50 - - - - 100 - - - 50 - II. Usługi przy zagospodarowaniu lasu. Zakres prac do wykonania termin jedn. miary Barwi nek Cergo wa Chyro wa Głojs ce Iwla Jasion ka Łęki Duk. Nowa Wieś Olcho wiec Rów ne Teodo rówka Trzcia na Tyla wa Wie trzno Zawadka Rym. Zyndra nowa a) pielęgnacja upraw leśnych VI-VII 1tys.szt. - 4 - - - - - - 4 6 - 10 8 - - - b) zabezpieczenie chem. upraw leśnych + odn. nat. IX-X 1tys.szt. 2,5 4 - - - 1 - - 15 8 - 15 10 - 12 2,5 c) CW IV-VI 1 ha - - - - - - - - 3 - - - - - 1 - d) CP IV 1 ha - - - - - - - - - - - - - - - - e) odnowienie d-stanu IV 1tys.szt. - - - - - - - - - - - 2,5 - - - - f) poprawki IV 1tys.szt. - - - - - - - - 0,5 - - - - - - - g) uzupełnienia IX-X 1tys.szt. - - - - - - - - - - - 0,5 0,5 - - - h) melioracje agrot. IV-X 1 ha - - - - - - - - - - 0,5 0,5 0,5 - - -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 1, 3) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców również oświadczenie o braku (art.36 ust5 pzp) - załącznik nr 2, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunki do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp - załącznik nr 4,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach