Przetargi.pl
Usługi ładowarką kołową

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ładowarką kołową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac przygotowawczych i przeładunkowych materiałów w postaci sypkiej, kawałkowej oraz szlamów w ilości około 37 200 Mg przy użyciu ładowarki z napędem kołowym, o mocy min. 210 KM i pojemność łyżki ładowarkowej nie mniejszej niż 3,5 m3. Sprzęt i obsługę operatorską dostarcza Wykonawca w ramach zawartej umowy. Koszty transportu sprzętu i osób na miejsce wykonywania zamówienia pokrywa Wykonawca. Miejsce realizacji usług: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren HM Legnica). Prace realizowane będą na terenie magazynów oraz w pobliżu hali produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi na tym terenie przepisami. Wymienione obiekty zlokalizowane są w różnych częściach Zakładu i połączone są ze sobą drogami asfaltowymi o łącznej długości ok. 1200 m. Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 6 miesięcy, począwszy od daty podpisania umowy Usługa będzie realizowana, w dni robocze, w czasie I zmiany roboczej z możliwością przedłużenia na czas II zmiany, w zależności od zapotrzebowania uzgodnionego z Zamawiającym. Zapotrzebowanie zgłaszane będzie telefonicznie i potwierdzane faksem z 1-dniowym wyprzedzeniem. Dopuszczalne jest również wykonywanie usługi w soboty, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zapewni system pracy sprzętu od poniedziałku do piątku, z możliwością zatrudnienia w soboty po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Kierownictwo Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa. Prace przygotowawcze i przeładunkowe obejmować będą następujące asortymenty i ilości materiałów: Rodzaj materiału Szacowana ilość dobowa w tonach Szacowana ilość miesięczna w tonach Mieszanki wsadowe do produkcji stopów Pb 90 2800 Złom żelaza (sypki i kawałkowy) 10 300 Złom metali nieżelaznych 8 250 Żużle poprodukcyjne i korki żużlowe z kadzi 40 1260 Pyły 18 560 Szlamy 18 560 Koncentraty Pb 15 460 Inne materiały pomocnicze 2 50 Operatorzy Wykonawcy muszą dysponować min. półrocznym doświadczeniem w pracach związanych z materiałami użytkowanymi przez Zamawiającego, którymi są: żużle poprodukcyjne z wytopu metali nieżelaznych, grube, kawałkowe oraz rozdrobnione materiały ołowionośne, drobny i gruby złom żelaza oraz materiały żelazonośne, pyły i szlamy zawierające metale nieżelazne, kruszywa drogowe, inne materiały sypkie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ładu i porządku na obszarach magazynowych na których prace realizować będzie ładowarka, przywracając na koniec każdej zmiany stan porządkowy tych obszarów do stanu sprzed rozpoczęcia zmiany. Wykonawca w przypadku awarii wynajętego sprzętu (ładowarki), zobowiązany jest do zapewnienia niezwłocznego dostępu do zastępczego sprzętu o przynajmniej takich samych parametrach technicznych oraz do usunięcia zaistniałej awarii sprzętu w czasie max. 8 h. Naliczanie wynagrodzenia dla Wykonawcy odbywać się będzie w oparciu o ilość materiałów objętych pracami przygotowawczymi i przeładunkowymi, podaną w tonach. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania dobowych kart realizacji robót, z obustronnym potwierdzeniem ich wykonania. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony okresowy protokół realizacji prac, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Uzupełnieniem do protokołu będą w/w, obustronnie potwierdzone karty dobowe realizacji robót. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto, za prace przygotowawcze i przeładunkowe dla 1 Mg materiału, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówienie Usługi w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -------

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach