Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Jana III Sobieskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614262073 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2024-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie
Jana III Sobieskiego
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 614262073, fax. -
REGON: 000095058 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspu.gniezno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej, tj. organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych, opisanych poniżej, w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno – w wyjeździe (w terminie: 07 kwietnia 2024 roku – 27 kwietnia 2024 roku) dla 30 uczniów i uczennic z tej szkoły, którzy będą odbywali staż w firmach u pracodawców oraz ich 3 opiekunów ze szkoły. W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał zapewnić: 1. usługę edukacyjną uczniów, w tym miejsce na stażu w firmie u pracodawcy w miejscowości Marbella i okolicach w Hiszpanii, 2. wszystkim uczestnikom wyjazdu (uczniom/uczennicom oraz opiekunom): a. zakwaterowanie z wyżywieniem w miejscowości Marbella w Hiszpanii obejmującej:i. 20 dób hotelowych/noclegów (od godziny 14.00 do godziny 13.00 dnia następnego) dla 33 osób, ii. 21 śniadań, 12 obiadów i 21 kolacji dla 33 osób, b. program kulturowy,c. komunikację i transfery,3. dla przedstawicieli Zamawiającego organizację wizyt monitorujących przebieg wyjazdu i ich stażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80212000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział IV SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną