Przetargi.pl
Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie

Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614262073 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2024-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie
    Jana III Sobieskiego
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614262073, fax. -
    REGON: 000095058
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspu.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej, tj. organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych, opisanych poniżej, w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno – w wyjeździe (w terminie: 07 kwietnia 2024 roku – 27 kwietnia 2024 roku) dla 30 uczniów i uczennic z tej szkoły, którzy będą odbywali staż w firmach u pracodawców oraz ich 3 opiekunów ze szkoły. W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał zapewnić: 1. usługę edukacyjną uczniów, w tym miejsce na stażu w firmie u pracodawcy w miejscowości Marbella i okolicach w Hiszpanii, 2. wszystkim uczestnikom wyjazdu (uczniom/uczennicom oraz opiekunom): a. zakwaterowanie z wyżywieniem w miejscowości Marbella w Hiszpanii obejmującej:i. 20 dób hotelowych/noclegów (od godziny 14.00 do godziny 13.00 dnia następnego) dla 33 osób, ii. 21 śniadań, 12 obiadów i 21 kolacji dla 33 osób, b. program kulturowy,c. komunikację i transfery,3. dla przedstawicieli Zamawiającego organizację wizyt monitorujących przebieg wyjazdu i ich stażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział IV SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach