Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
- Data zamieszczenia: 2020-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52
66-235 Torzym, woj. lubuskie
tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
REGON: 80467187000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi księgowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez WYKONAWCĘ usług związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych (handlowych), wraz z pełnieniem funkcji Głównego Księgowego oraz kierowaniem i nadzorowaniem pracy działu finansowo-kadrowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz Regulaminem Organizacyjnym ZAMAWIAJĄCEGO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: podmiot musi być uprawniony do prowadzenia ewidencji księgowej i innych usług rachunkowych na zlecenie oraz, że spełnia wymogi określone przepisem art. 76a ust 3 ustawy z dnia 29.09.1994r o rachunkowości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 4 do SIWZ w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną