Przetargi.pl
Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
    85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
    REGON: 00112607400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koordynacji projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy. 2.2 Zakres usług: 2.2.1 Koordynator projektu informatycznego. a) Zakres projektu: Celem projektu jest analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie: - planowanie wizyt pacjentów w poradniach - ewidencji hospitalizacji i wizyt w poradniach - ewidencji wykonanych usług medycznych - dwustronnej transmisji danych z Narodowym Funduszem Zdrowia w celu rozliczania wykonanych usług i w zakresie pacjentów oczekujących na świadczenia medyczne - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego do nowo powstałego - integracja na poziomie bazy danych z pozostałymi systemami szpitala: Apteka - Eskulap, Księgowość - Simple b) Założenia projektowe: - system oparty będzie o bazę danych PostgreSQL 9.1 lub wyższej - aplikacje klienckie wykonane zostaną w języku Java w środowisku NetBeans - przewidywane aplikacje to: przychodnia - aplikacja do planowania wizyt i rozliczania wizyt przychodnia on-line - aplikacja webowa służąca do rezerwacji wizyt przez pacjentów szpitala izba przyjęć - aplikacja do rejestracji wypisów pacjentów do ze szpitala i rozliczania usług medycznych oddział- aplikacja obsługująca przyjęcia i wypisy pacjentów na oddziałach szpitala wraz z rozliczaniem usług medycznych kontrakt - aplikacja umożliwiająca rozliczenie wykonanych usług medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia statystyka- aplikacji umożliwiająca generowanie wymaganych raportów sprawozdawczych do NFZ oraz jednostek szpitala c) Główne założenia funkcjonalne dotyczące poszczególnych aplikacji: Przychodnia: - definiowanie grafików pracy gabinetów - definiowanie grafików pracy lekarzy w gabinetach - definiowanie dni niepracujących dla gabinetów - ewidencja absencji pracy lekarzy - dodatkowo definiowanie grafików dla rejestracji on-line za pomocą strony WWW szpitala - rejestracja nowego pacjenta - wyszukiwanie pierwszego wolnego terminu do wybranego gabinetu i lub lekarza - podgląd kalendarza z wolnymi terminami na trzy miesiące do przodu z możliwością przesunięcia co miesiąc na dowolną odległość w czasie - potwierdzenie przyjęcia pacjenta - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP Przychodnia On-Line: - rezerwacja terminu wizyty w wybranej poradni - przegląd planowanych wizyt - anulowanie rezerwacji Izba przyjęć: - przyjęcie pacjenta do szpitala - zapis pacjenta do kolejki oczekujących - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta ze szpitala Oddział: - przyjęcia pacjenta do oddziału - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta z oddziału Kontrakt: - oznaczanie pozycji rozliczeniowych do wysłania do NFZ - generowanie komunikatów XML - import komunikatów XML - generowanie faktur załączników do faktur - wysyłanie i odbiór komunikatów z NFZ Statystyka: - generowanie raportów do NFZ - generowanie raportów dla komórek szpitala d) Zakres obowiązków (zadania): - przeprowadzenie analizy - wykonanie pełnego i szczegółowego harmonogramu prac - prowadzenie projektu na poziomie planowania i realizacji zadań - kontrolowanie czy system jest zgodny z wymogami NFZ oraz Ministerstwa Zdrowia - zarządzanie zasobami ludzkimi zaangażowanymi w projekt - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego ESKULAP do nowego systemu - implementacja w systemie: funkcji wyznaczania grupy JGP dla hospitalizacji, ambulatorium i rehabilitacji, procesu generowania, wczytywania i walidacji komunikatów XML w komunikacji z NFZ, wczytywania umów z NFZ, pełnego procesu rozliczeń wykonanych świadczeń do NFZ w otwartym formacie danych - przygotowanie planu testów aplikacji - przygotowanie w systemie niezbędnych raportów statystycznych wymaganych przez NFZ - referowanie stanu prac na regularnych spotkaniach z dyrekcją Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę na temat działania systemu rozliczeń Szpitala z Narodowym Funduszem Zdrowia. 2.2.2 Zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego SU nr 1: - zapewnienie usług telefonicznej pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - w przypadku awarii niemożliwej do usunięcia zdalnie, przyjazd serwisanta na miejsce i usunięcie awarii w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - zapewnienie nie mniej niż trzech serwisantów - serwisanci pełniący dyżury muszą posiadać aktualne poświadczenie o dostępie do informacji niejawnych przeprowadzone przez Urząd Ochrony Państwa. - pomoc techniczna w zakresie systemu Windows Serwer (od 2003): Active Directory, Serwer plików, Serwer aplikacji, Serwer DHCP, SITE, Polisy, Filtry, WMI, Uprawnienia - pomoc techniczna w zakresie baz MS SQL, Oracle 10g, PostgreSQL (uprawnienia, użytkowników, backupów) - pomoc techniczna w zakresie systemów stacji roboczych MS Windows XP, MS Windows 7 - pomoc techniczna w zakresie konfiguracji Routera firmy Dryatek - pomoc techniczna w zakresie systemu Eskulap: Ruch chorych, Poradnia, Apteka, Administracja, Dokumentacja medyczna, Kolejki - pomoc techniczna w zakresie systemu iCENTRUM firmy MARCEL - pomoc techniczna w zakresie systemu ProMIC - obsługa i naprawa drobnych usterek stacji komputerowych, drukarek, okablowania sieci - pomoc techniczna w zakresie sieci LAN - pomoc techniczna w zakresie dostępu do usług w sieci Internet - pomoc techniczna w zakresie dostępu i obsługi aplikacji NFZ - pomoc techniczna w zakresie obsługi hostingu poczty zewnętrznej i wewnętrznej 2.3 W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 2 400,00 zł w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w KREDYT BANK S.A. nr rachunku: 64 1500 1360 1213 6008 5200 0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Przetarg na usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej w godzinach 10:00 - 14:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną