Akademia Pomorska ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
- Data zamieszczenia: 2020-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
ul. Arciszewskiego 22a
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
REGON: 14590000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwatorskich oraz usuwanie awarii w budynkach, pomieszczeniach oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Akademii Pomorskiej w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz budynków i pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych Akademii Pomorskiej w Słupsku objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Rodzaj i zakres wykonywanych usług: 1. Usługa świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.08.2020) 2. Gotowość do świadczenia usług 7 dni w tygodniu całodobowo, z tym, że w godzinach od 16.00 do 7.00 zgłoszenia mogą obejmować wyłącznie wypadki nagłe, wymagające natychmiastowych działań zabezpieczających. Wymagany czas reakcji od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej – zgodnie z ofertą, maksymalnie 1 godzina. 3. Zgłoszenie awarii do natychmiastowej realizacji będzie odbywało się telefonicznie. 4. Zgłoszenia drobnych usterek i prac konserwatorskich będą zapisywane przez pracowników Uczelni w dzienniku awarii i usterek znajdujących się na portierniach w poszczególnych obiektach. 5. W przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia usterki w sposób, który pozwoli na uniknięcie strat materialnych. 6. Wymagana jest obecność na terenie Uczelni co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 do 15:30, w celu wykonywania usługi i natychmiastowego reagowania na drobne naprawy i awarie. 7. Wykonawca jest także zobowiązany do obsługi technicznej wszystkich imprez edukacyjno-kulturalnych organizowanych i współorganizowanych przez Uczelnię na jej terenie, jak również poza jej siedzibą. 8. Usługi hydrauliczne obejmują: a) w sieci wodnej: - zapewnienie stałego przepływu wody do odbiorników i kranów czerpalnych w budynkach uczelni, - eliminowanie pojawiających się awarii sieci wodociągowej, b) w sieci kanalizacyjnej: - utrzymywanie drożności sieci kanalizacyjnej w budynkach oraz kanałach na terenach zewnętrznych, wymienionych w pkt.I i II opisu przedmiotu zamówienia, c) w sieci ciepłowniczej: - nadzór nad prawidłową pracą urządzeń ciepłowniczych, regulacja i odpowietrzanie odbiorników ciepła, - wymiana uszkodzonych elementów między innymi; rur, grzejników, termostatów, odpowietrzników zaworów d) w odbiornikach wody zainstalowanych w budynkach; - dbanie o prawidłowe działanie: sedesów, umywalek, baterii, zlewów, przepływomierzy elektrycznych, e) Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania instalacji ciepłowniczej i sieci wod- kan, oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom awarii oraz usuwanie ich przyczyny. 9. Usługi elektryczne obejmują: a) konserwację rozdzielni wolnostojących, w tym: - szaf rozdzielczych, - wymianę uszkodzonych podzespołów, usuwanie awarii elektroenergetycznych. b) konserwację sieci energetycznej – kablowej, w tym: - sprawdzanie i konserwowanie przyłącza do budynków, - drobne naprawy instalacji w przypadkach wystąpienia awarii. c) konserwację zewnętrzną sieci oświetleniowej, w tym: - konserwację oświetlenia zewnętrznego, - wymianę uszkodzonych żarówek, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów. d) konserwację instalacji elektrycznej – wewnątrz budynków, w tym: - konserwację tablic elektrycznych wnętrzowych – wymiana bezpieczników, wyłączników i urządzeń sterujących, - montaż oświetlenia – wykonywanie drobnych instalacji elektrycznych, - drobne naprawy sprzętu elektrycznego typu: wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp, - wypisywanie orzeczeń technicznych na kasowany sprzęt elektryczny, - stałe monitorowanie urządzeń elektrycznych oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom, awariom oraz usuwanie ich przyczyn. 10. Prace konserwatorskie, jak na przykład: stolarskie, ślusarskie, szklarskie, obejmujące między innymi: - montaż i naprawę mebli biurowych i szkolnych, drzwi, okien, itp. - mocowanie tablic, gablot i innych pomocy ściennych, - przenoszenie mebli, - montaż nowych mebli, - montaż i naprawa rolet i karniszy okiennych, - montaż drobnych urządzeń sanitarnych, - montaż i naprawa wieszaków, obrazów i drobnego wyposażenia pomieszczeń, - wykonywanie innych prac konserwatorskich wyżej nie wymienionych. 11. Prace malarskie i drobne prace budowlane obejmują: - uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian do 2000 m² wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem, - naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin oraz listew przypodłogowych i narożników, - uzupełnianie ubytków glazury, terakoty do 300 m², w tym również na tarasach i schodach zewnętrznych, - wykonywanie innych prac nie objętych zakresem konserwacji: - drobne prace porządkowe, - montaż, naprawa i renowacja ogrodzenia do 100 mb, - renowacja elewacji budynków do. 300 m², - czyszczenie rynien i spustów, - inne drobne prace remontowo budowlane nie wymienione powyżej, a wynikające z bieżącej potrzeby napraw. . IV. Informacje uzupełniające: 1. Materiały do konserwacji zakupuje Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. W przypadku nagłej konieczności usunięcia awarii, zakupu materiałów i części, może dokonać Wykonawca ze środków własnych, po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Rozliczenie za zakupione materiały nastąpi po przedstawieniu i zaakceptowaniu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego starannego wykonania przydzielonego zamówienia, oraz świadczenia wysokiej jakości usługi. 4. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pracownikiem posiadającym świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia tych uprawnień). 5. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania środkami transportu w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Pracami ze strony Zamawiającego koordynuje wyznaczony przedstawiciel Uczelni. 7. W dniu podpisania realizacji zamówienia Uczelnia przekaże do dyspozycji Wykonawcy pomieszczenie socjalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w rozdz. V ust. 1-3 SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ; c) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego; d) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie przewidzianej w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) SIWZ dla pełnomocnictwa; e) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa węzła integracyjnego Gdynia Chylonia - utrzymanie instalacji elektrycznej.
Dodano: 2023-06-12 - Konserwacja i serwis stacji uzdatniania wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksu wojskowego administrowanych przez KPW Gdynia.
Dodano: 2022-12-09 - Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologii basenowej oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacja niniejszej umowy w kompleksie 4001 Komendy Portu Wojennego Gdynia
Dodano: 2022-09-05 - Konserwacja i bieżącą eksploatację systemów klimatyzacji i wentylacji w budynku Centrum Medycyny Nieinwazyjnej
Dodano: 2021-02-18 - Przeglądy, serwis, konserwacja wraz z bieżącą naprawą instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2021-02-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów
Dodano: 2021-01-29 - Wykonywanie usługi konserwacyjno-serwisowej urządzeń transportu bliskiego (dźwigi, żurawie, podesty, dźwigniki, suwnice, wciągniki, podnośniki) oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy, w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na dwie części tj.: Część I : dźwigi osobowe, dźwigi towarowo – osobowe, dźwigi towarowe małe, Część II : suwnice, wciągarki, żurawie
Dodano: 2021-01-18 - Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów
Dodano: 2020-12-16 - Wykonywanie usługi konserwacyjno-serwisowej urządzeń transportu bliskiego (dźwigi, żurawie, podesty, dźwigniki, suwnice, wciągniki, podnośniki) oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy, w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na dwie części tj.: Część I : dźwigi osobowe, dźwigi towarowo – osobowe, dźwigi towarowe małe, Część II : suwnice, wciągarki, żurawie
Dodano: 2020-12-08 - Przedmiotem Zamówienia jest usługa wykonywania: napraw bieżących, eksploatacyjnych, konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, dekarskich, elektrycznych, sanitarnych, gazowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, w budynkach będących własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Motława Sp. z o.o. w Gdańsku.
Dodano: 2020-11-24