Przetargi.pl
Usługi konserwacyjno - naprawcze dźwigów szpitalnych

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4733610 , fax. 086 4733210
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 4733610, fax. 086 4733210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacyjno - naprawcze dźwigów szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, zwanego dalej Zamawiającym, usług konserwacyjno-naprawczych 24 dźwigów szpitalnych. Przez konserwację rozumie się utrzymanie dźwigów w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, dokonywanie napraw, bieżących remontów i wymianę części takich jak: cewki, styczniki, przekaźniki, wyłączniki, przyciski, wkładki bezpiecznikowe, okładziny hamulcowe, uszczelki, żarówki przycisków i piętrowskazywaczy a także usuwanie przecieków oleju. Zakres napraw objętych opłatą ryczałtową obejmuje również: naprawę tarczy ciernej, naprawę lub wymianę prowadnika kabiny i przeciwwagi, wymianę elementów lub naprawę zamka, naprawę lub wymianę elementów amortyzatorów drzwi, naprawę ogranicznika prędkości, uszczelnienie wciągarki i regulację luzów, wymianę lub naprawę styczników, przekaźników i innych elementów tablic sterowania, okresowe sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej i oporności izolacji, przedstawienie Zamawiającemu protokołów pomiarów wykonanych przez uprawnionego pracownika Wykonawcy, przygotowanie dźwigów do rewizji przez UDT po wstrzymaniu konserwacji przez Zamawiającego, Konserwacja dźwigów winna być prowadzona w zakresie i w sposób zgodny z Dokumentacją Techniczno - Ruchową, instrukcją konserwacji i obsługi elektrycznych i hydraulicznych dźwigów pionowych KDO, oraz przepisami o budowie i eksploatacji dźwigów pionowych Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca prowadził będzie wymaganą w/w przepisami dokumentację wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania dźwigów w stałym ruchu w okresie pomiędzy naprawami i remontami z wyłączeniem postojów niezbędnych na wykonanie przeglądów, czynności konserwacyjno-naprawczych i badań Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca winien zapewnić 24 godzinną (całodobową) gotowość do usunięcia awarii dźwigów zgłoszonej przez Zamawiającego. Zakresem konserwacji nie są objęte remonty, których wykonanie należy do obowiązków Zamawiającego, a mianowicie : roboty elektryczne związane z naprawami instalacji wewnętrznych linii zasilających na odcinku do wyłącznika głównego dźwigu oraz linii zasilających oświetlenie maszynowni i szybu, roboty murarskie takie jak: mocowanie kotew, drzwi, naprawa tynków itp., roboty malarskie, stolarskie, ślusarskie i szklarskie związane z konserwacją i naprawą szybu, pudła kabiny i maszynowni. Przeprowadzanie innych prac związanych z utrzymaniem w ciągłości ruchu dźwigów, /bez remontów kapitalnych i modernizacji/ wykraczających poza zakres wyszczególniony w pkt. 1.1 i 1.2 na podstawie odrębnych zleceń (w tym wypadku Zamawiający będzie ponosił tylko koszty materiałów, potwierdzone kopiami faktur zakupu, bez kosztów zakupu oraz bez kosztów robocizny). Wykonawca jest obowiązany prowadzić konserwację wynikającą z powyższych napraw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia tych napraw innej firmie posiadającej uprawnienia do napraw dźwigów objętych postępowaniem. Wykonywanie poleceń IDT wydanych w związku ze zmianą ustaw, rozporządzeń i wytycznych Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie określonym w protokółach badania dźwigów. Zleceniobiorca zobowiązany jest prowadzić wymaganą w/w przepisami dokumentację wykonywanych prac. Za usługi konserwacyjno - naprawcze określone w pkt. 1.1. i pkt.1.2 oraz inne prace zlecone określone w pkt. 1.5. Wykonawca określi w ofercie miesięczną kwotę ryczałtu netto będącą sumą wszystkich kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, w tym także kosztów dojazdów, delegacji itp. w rozbiciu na poszczególne rodzaje dźwigów (w pkt 1.5 bez kosztów materiałów które w przypadku odrębnych zleceń będzie ponosił Zamawiający). Rejestr zgłoszonych usterek wraz z przystąpieniem do ich usunięcia oraz usunięciem prowadzony będzie przez Centralny System Nadzoru Szpitala (CSN). Dokumentacja wszystkich przeprowadzonych prac (protokoły odbioru, gwarancje, protokoły pomiarów, faktury zakupu materiałów na inne prace, zlecenia na inne prace itp.) będzie znajdował się u Kierownika Sekcji Elektrycznej. Wykaz dźwigów objętych konserwacją i naprawami stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, a ilość ich i okres konserwacji może być aktualizowany w miarę zachodzących potrzeb. Miejsce realizacji zamówienia - Szpital Wojewódzki im K. S. Wyszyńskiego, 18 - 404 Łomża, Al. Piłsudskiego. Wykonawca wykona prace objęte niniejszą umową zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4998,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy - nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien podać nazwę postępowania przetargowego oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, któ­rego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy*; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożli­we z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11 w części VIII SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. * jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach