Przetargi.pl
Usługi konserwacji, napraw, wymiany i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach stanowiących własność GM Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (059) 842 82 93 , fax. (059) 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarzadca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji, napraw, wymiany i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach stanowiących własność GM Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, wymiany, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenach zewnętrznych, w nieruchomościach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących 100% własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych Gminy Miejskiej Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku - rejon administracji Oddział nr 1 PGM przy ul. Niemcewicza 15. i rejon administracji Oddział Nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. Maksymalna wysokość środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia nie może przekroczyć ogółem kwoty 620.000,00zł netto w tym wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Zakres rzeczowy robót/usług, oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby oferta była zabezpieczona wadium w następującej wysokości: Część nr 1 - 3000,00 PLN ; Część nr 2 - 3000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz.1808 z póżn. zm.) 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedno, trwające co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu (jednej umowy), zamówienie mające w swoim zakresie konserwacje, wymianę, bądź naprawy albo usuwanie awarii instalacji elektrycznych, o łącznej powierzchni użytkowej obsługiwanych budynków nie mniejszej niż 80.000 m2 i wartości nie mniejszej niż 100.000zł. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum dwoma osobami (na każdą część zamówienia) posiadającymi uprawnienia typu-E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowym i montażowym: sieci, urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000zł licząc odrębnie na każdą część zamówienia, b) zaoferuje termin płatności za wykonane usługi/roboty nie krótszy niż 30 dni od daty złożenia faktury, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki o których mowa w pkt. 1), 3a) i 4) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe warunki i wymagania mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trwających co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu (umowy) mające w swoim zakresie konserwację lub naprawy albo usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ., W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę zamówienia o których mowa w p.pkt c) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokóły odbioru końcowego) wystawione przez poprzednich zamawiających). Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje wg wymogów określonych w pkt 5.1, p.pkt. 2b, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt. e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. należy dołączyć kserokopię wymaganych uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwa kwalifikacji typu E wykazanych osób uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji, h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. i) polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną j) dowód potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824) - wymagany jest oryginał dokumentu. 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) ofertę cenową - wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument b) pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo zgodne z art. 23 ustawy Pzp określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty zakupu materiałów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach