Przetargi.pl
Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz robót sanitarnych w zasobie stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz robót sanitarnych w zasobie stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz sanitarnych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia. 2. Zamawiający w celu usprawnienia wykonywania zamówienia podzielił go na dwie części. 3. Zakres pierwszej części zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych oraz wykonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu. 4. Zakres drugiej części zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach, obiektach małej architektury i na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu oraz badanie szczelności instalacji gazowej w budynkach i lokalach. 5. Zamawiający posiada w swoim zarządzie 150 budynków a w nich 1 735 lokali (mieszkalnych i użytkowych) oraz 2 353 lokali mieszkalnych/użytkowych stanowiących własność gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe. 6. Przewidywany w przedmiarach zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (nie ujętych w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego Ilość terenów oraz budynków i lokali będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. 7. Zamawiający ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, w których będą świadczone usługi: 1) minimalną wartość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 14.maja 2020r. minus 10% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu 2) maksymalną ilość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni wskazanej przez Zamawiającego w Formularzach oferty (Załącznik 1A , 1B do SIWZ) w pkt 3 w tabeli 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub dwie części. 9. W celu obliczenia ceny oferty Zamawiający podaje szacunkową ilość robót ujętą w przedmiarach – Załącznik nr 10A , 10B do SIWZ Sposób obliczenia ceny oferty Zamawiający podał w rozdz. XV SIWZ. 10. Zasób Gminy, na którym będzie realizowany przedmiot umowy - aktualny na dzień ogłoszenia postępowania - określa załącznik nr 9 do SIWZ. 11. Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. 12. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. 13. Przez usuwanie awarii (roboty awaryjne) Zamawiający rozumie czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. 14. Zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy oraz w wykazie czynności realizowanych w zakresie konserwacji i usuwania awarii stanowiącym jeden z załączników do wzoru umowy (wzór umowy - załącznik nr 8A i 8B SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust 1 SIWZ. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo. 3. Wykonawca najpóźniej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, jest zobowiązany przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach