Przetargi.pl
USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI I ALARMOWANIA NA OBIEKTACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ 45 WOG

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI I ALARMOWANIA NA OBIEKTACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ 45 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i serwisu ( w tym naprawy) systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz monitorowania w oparciu o telewizję przemysłową raz na kwartał (4 razy w ciągu roku) w kompleksach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań i będzie realizowane w następujących obiektach: Zadanie nr 1 - Jednostka Wojskowa Nr 5701 obiekty Wędrzyn Zadanie nr 2 - Jednostka Wojskowa Nr 5700 obiekty Międzyrzecz i Wędrzyn Zadanie nr 3 - Jednostka Wojskowa Nr 3949 w Skwierzynie Zadanie nr 4 - Jednostka Wojskowa Nr 1986 w Wędrzynie Zadanie nr 5 - Wojskowa Komenda Uzupełnień oraz Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Gorzowie Wielkopolskim Zadanie nr 6 - Węzeł Łączności oraz Wydział Żandarmerii Wojskowej w Wędrzynie Wykonawca może ubiegać się o jedno zadanie bądź kilka zadań. 2. Usługi konserwacji będą przeprowadzane raz na kwartał celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Jednostki Wojskowej. W ramach usługi należy dokonać w II kwartale sprawdzenia i aktualizacji dokumentacji technicznej urządzeń. Określić sprawność i procentowe zużycie eksploatowanych urządzeń oraz dokonać ich naprawy. Konserwację należy wykonać czterokrotnie: - I konserwacja w terminie do 31.03.2012r. - II konserwacja w terminie do 30.06.2012r. - III konserwacja w terminie do 30.09.2012r. - IV konserwacja w terminie do 10.12.2012r. 3. Usługi serwisowe związane są z wystąpieniem awarii w systemie obejmują przegląd poprawności działania całego systemu SSWiN lub CCTV, jego poszczególnych podzespołów oraz na ustaleniu przyczyn awarii wraz z jej usunięciem. Wykonanie naprawy odbędzie się na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę o ile awaria zostanie stwierdzona w toku czynności konserwacyjnych bądź przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii w innym czasie. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) wykonania diagnozy uszkodzenia sprzętu w miejscu jego zainstalowania; 2) dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego - w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w miejscu jego zainstalowania; 3) wykonania naprawy sprzętu; 4) dostarczenia sprzętu do miejsca jego użytkowania po usunięciu przyczyny awarii; 5) zainstalowania sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż zainstalowany sprzęt, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w miejscu użytkowania. Podjęcie naprawy uszkodzonego systemu - w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia. Jeżeli do wykonania naprawy konieczna będzie wymiana części, Zamawiający jest uprawiony do zakupu części od Wykonawcy albo od osób trzecich. Usługa serwisowa realizowana będzie w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb (awaria systemu SSWiN lub CCTV). 4.Wszystkie czynności konserwacyjne i serwisowe wykonywane mają być zgodnie z normami obronnymi NO-04-A004-8:2006 oraz PN-93/E-08390/14 dotyczące systemów alarmowych. Do zakresu konserwacji i serwisowania należą następujące systemy: 4.1 Systemy alarmowe SSWiN - Sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; - Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; - Sprawdzenie zgodności z wymogami wszystkich połączeń giętkich; - Sprawdzenie sprawności zasilaczy impulsowych i buforowych zamontowanych w systemie; - Sprawdzenie central alarmowych, ich obsługę zgodnie z procedurami - Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji sygnałów alarmowych zamontowanego w systemach; - Sprawdzenie poprawności działania wszystkich sygnalizatorów alarmu; - Każdorazowym sprawdzenie czy system jest całkowicie sprawny i gotowy do pracy. 4.2 System telewizji przemysłowej CCTV - Sprawdzenie stabilności montażu wysięgników wewnętrznych i zewnętrznych oraz stabilności przymocowania do niego kamery - Sprawdzenie poprawności połączeń kabli sygnałowych sterujących automatyką przesłony i zasilających - Sprawdzenie ustawienia ostrości punktu kamerowego - Czyszczenie obudowy kamer i wysięgników oświetlaczy - Czyszczenie i przesmarowanie ruchomych części mechanicznych kamer i oświetlaczy - Sprawdzenie sprawności oświetlaczy kamer - Ocena szczelności obudowy hermetycznej kamer zewnętrznych uszczelek obudowy hermetycznej, sprawdzenie dławików kablowych. W razie stwierdzenia uszkodzeń wymienić wszystkie uszczelki i dławiki - Konserwacja wszystkich połączeń śrubowych - Sprawdzenie napięcia zasilającego 230V - Testowanie urządzeń rejestrujących - jakość zapisu - Regulacja ostrości i kontrastu monitorów - Czyszczenie monitorów - Synchronizacja czasów w zainstalowanych urządzeniach 4.3 System kontroli dostępu RCP - Sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania elementów systemów na podstawie dokumentacji technicznej - Sprawdzenie danych systemowych - Wprowadzenie uzgodnionych z użytkownikiem zmian do systemu - Sporządzenie wydruków - Sprawdzenie poprawności komunikacji między systemem a komputerem - Sprawdzenie z użyciem karty serwisowej poprawności działania czytników - Testowanie elektro rygli drzwiowych - Testowanie zwór elektromagnetycznych - Manualne sterowanie elektroryglami - Testowanie, sterowanie sterowników - Testowanie łączności pomiędzy sterownikami - Testowanie poprawności działania wyjść i wejść dodatkowych systemu - Sprawdzenie poprawności działania zasilaczy sieciowych w tym pomiarów napięć wejściowych i wyjściowych zasilaczy oraz sprawdzenie zasilania podstawowego 230V - Sprawdzenie poprawności działania urządzeń zasilania awaryjnego - Sprawdzenie poprawności działania przycisków na wyjście - Regulacje mechaniczne rygli i ich smarowanie - Sprawdzenie automatycznego przełączania zasilania sieciowego na zasilanie awaryjne - Sprawdzenie możliwości nawiązania łączności pomiędzy kontrolowanymi przejściami a centrum dozoru Drzwi antywłamaniowe: - wykonać smarowanie zawiasów olejem maszynowym poprzez otwory smarownicze - sprawdzenie czystości uszczelek gumowych - regulacja czasu i siły docisku siłownika 5. Dodatkowe Wymagania związane z przedmiotem zamówienia 5.1 Wykonawca podejmie czynności naprawcze uszkodzonego systemu alarmowego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia, 5.2 Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5.3 W przypadku zatrudnienia (wymiany) innego pracownika Wykonawca zobowiązany jest by nowo zaangażowany pracownik posiadał wymagane kwalifikacje i uprawnienia. 5.4 Wszystkie koszty związane z usługą naprawy, serwisu i konserwacji systemów, wraz z kosztami dojazdu wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za jedną roboczogodzinę usługi serwisowej (naprawy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach