Przetargi.pl
Usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - Zakład - Osiedle Akademickie „Przyjaźń” ogłasza przetarg

  • Adres: 01-355 Warszawa, ul. Konarskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - Zakład - Osiedle Akademickie „Przyjaźń”
    ul. Konarskiego 3
    01-355 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000001488
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przez okres 17 miesięcy i 9 dni usług konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej na Osiedlu Akademickim „Przyjaźń” przy ul. Konarskiego w Warszawie. Zakres „usług konserwacji” obejmuje następujące rodzaje usług: (1) konserwację węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 3 budynkach nowej zabudowy i w 1 budynku starej zabudowy; (2) konserwację 46 zaworów odcinających w zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; (3) konserwację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania 3 budynkach nowej zabudowy i w 54 budynkach starej zabudowy; (4) konserwację wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 54 budynkach starej zabudowy. Zakres „usług napraw” obejmuje następujące rodzaje usług: (1) naprawy węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 3 budynkach nowej zabudowy i w 1 budynku starej zabudowy; (2) naprawy zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z 46 zaworami; (3) naprawy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (4) naprawy zewnętrznej instalacji wodnej; (5) naprawy wewnętrznej instalacji wodnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (6) naprawy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej; (7) naprawy wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w 3 budynkach nowej zabudowy i w 146 budynkach starej zabudowy; (8) inne naprawy, niezbędne do prawidłowego działania instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych) przez wykonawcę ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia albo łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Alior Bank S.A. o numerze: 36 2490 0005 0000 4600 7407 5477, wpisując jako tytuł przelewu „Wadium w postępowaniu na usługi konserwacji i napraw instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej”.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej, tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu wystawiającego wadium.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać zamawiającemu jako odrębny plik w formacie danych „pdf” lub „doc” lub w dowolnym innym formacie danych, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.).6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna zostanie uznane przez zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z treści dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje:(1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;(2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;(3) beneficjentem kwoty wadium będzie Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Zakład – Osiedle Akademickie „Przyjaźń” z siedzibą przy ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa;(4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny;(5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą.7. Wadium należy wnieść w terminie składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna uznaje się moment jego wpływu na adres elektronicznej skrzynki podawczej ESP Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na platformie ePUAP, dostępnej pod adresem „/aps/SkrytkaESP”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:(1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;(2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;(3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;(4) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w przypadku spełnienia przez poszczególnych wykonawców minimalnych poziomów zdolności, tj.(1) warunek określony w pkt 1.(1):(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;(2) warunek określony w pkt 1.(2):(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku;(3) warunek określony w pkt 1.(3):(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;(b) w przypadku posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,- zł (trzysta tysięcy złotych).(4) warunek określony w pkt 1.(4):(a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby oraz przekazania zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub przekazania innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;(b) w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, obejmujących konserwację co najmniej jednego węzła cieplnego o mocy grzewczej nie mniejszej niż 4 MW i konserwację kanałów sieci cieplnej o długości nie mniejszej niż 6000 metrów, oraz konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, obejmujących konserwację kanałów wodno-kanalizacyjnych o długości nie mniejszej niż 7000 metrów, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 300.000,- zł brutto każda (trzysta tysięcy złotych) oraz załączenia dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;(c) w przypadku dysponowania co najmniej jedną spawarką elektryczną zasilaną napięciem 220V, co najmniej jedną spawarką elektryczną zasilaną napięciem 380V, co najmniej jednym kompletem butli gazowej i pełnego wyposażenia, co najmniej jednym agregatem prądotwórczym, co najmniej jedną elektryczną maszyną do czyszczenia rur o średnicy 20-250 mm, co najmniej jedną elektryczną giętarką do rur o średnicy 50 mm, co najmniej jedną elektryczną wiertnicą do średnicy 250 mm, co najmniej jedną gwintownicą elektryczną do rur o średnicy 100 mm, co najmniej jedną sprężarką powietrzną, co najmniej dwoma pompami do wody czystej i zanieczyszczonej, co najmniej jedną szlifierką kątową ręczną, co najmniej jedną szlifierką kątową stacjonarną, co najmniej jedną wiertarką, co najmniej jednym zestawem kluczy hydraulicznych oraz co najmniej jednym samochodem dostawczym;(d) w przypadku skierowania do realizacji zamówienia jednej lub większej ilości osób, posiadających łącznie uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia spawalnicze, świadectwo kwalifikacyjne „E”, uprawniające do eksploatacji urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło, świadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniające do dozoru urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło, świadectwo kwalifikacyjne „E”, uprawniające do eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV oraz świadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniające do eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV, oraz posiadających doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż 2 (dwa) lata każda;3. W przypadku wyrażenia przez wykonawcę jakiejkolwiek kwoty w innej walucie niż w złotych poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli kwota wyrażona w innej walucie będzie nie mniejsza niż kwota wyrażona w złotych w pkt 2 ppkt 3 b oraz pkt 2. ppkt 4 b, po przeliczeniu na złote według średniego kursu tej innej waluty, podanego przez Narodowy Bank Polski w tabeli A w pierwszym dniu roboczym po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w podmiotowych środkach dowodowych wymienionych w pkt XI SWZ.5. W przypadku wykonawców ubiegających się samodzielnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego wykonawcy składającego samodzielnie ofertę.6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana łącznie dla wszystkich wykonawców składających wspólnie ofertę.7. W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana albo łącznie dla danego wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania temu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia albo łącznie dla danych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dla podmiotów, które zobowiązały się do oddania tym wykonawcom do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.8. Podwykonawcy, którym wykonawcy zamierzają powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia, a nie polegają na ich zdolnościach lub sytuacji nie podlegają ocenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach