Przetargi.pl
Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    ul. Dewajtis 5 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
    REGON: 00000195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji w obiektach użytkowanych przez UKSW. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone poniżej oraz we wzorze umowy zawartym w rozdziale IV SIWZ. I Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznej opłaty ryczałtowej należy: 1. Utrzymywanie ciągłości zasilania na WLZ-ach i urządzeniach odbiorczych w obiektach Zamawiającego, 2. Dokonywanie napraw i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń elektrycznych nie podlegających gwarancji, 3. Podłączanie nowych urządzeń elektrycznych z uwzględnieniem optymalnego obciążenia instalacji elektrycznej, 4. Regulacja sterujących urządzeń zegarowych, 5. W przypadku przerwy w zasilaniu natychmiastowe inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie instalacji i urządzeń oraz możliwie najszybsze przywrócenie zasilania, a także powiadamianie Zakładu Energetycznego i Zamawiającego o przerwie w zasilaniu, 6. Dokonywanie okresowych, 1 raz w miesiącu, oględzin rozdzielnic elektrycznych, usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości, 7. Dokonywanie raz w roku planowych przeglądów rozdzielnic, sporządzanie protokołu przeglądu i dostarczanie go Zamawiającemu, 8. Usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu przeglądu, nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu rozdzielnic, sporządzanie protokołu ich usunięcia i dostarczanie go Zamawiającemu, 9. Okresowe, przeprowadzane w lutym i wrześniu, przeglądy instalacji oświetleniowej ogólnej i zewnętrznej, usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu, 10. Okresowe, wykonywane w marcu przeglądy instalacji odgromowej, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i sporządzenie protokołu, 11. Sprawdzanie zgodnie z wytycznymi producenta działania wyłączników różnicowo-prądowych, 12. Zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo Budowlane i obowiązującymi przepisami wykonawczymi dla poszczególnych instalacji, oraz każdorazowo po usunięciu awarii lub remoncie czy przebudowie instalacji (wykonanych także przez inne podmioty na rzecz UKSW), wykonywanie pomiarów w zakresie: 1) rezystancji uziemień, 2) ciągłości przewodów PE;PEN, 3) sprawdzenia stanu izolacji, 4) ochrony przeciwporażeniowej, 5) ochrony odgromowej, Sporządzanie protokołu pomiarów, zgodnego z obowiązującymi przepisami i dostarczanie go Zamawiającemu oraz usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty wykonania pomiarów, nieprawidłowości stwierdzonych w czasie pomiarów i sporządzanie protokołu ich usunięcia, 13. Zabezpieczanie wszystkich rozdzielnic elektrycznych przed dostępem osób niepowołanych, 14. Dokonywanie odczytów stanów liczników i podliczników energii elektrycznej, zainstalowanych w instalacjach elektrycznych użytkowanych przez Zamawiającego - w każdym ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, 15. Dokonywanie raz w roku, w czerwcu, pisemnej oceny eksploatowanych instalacji elektrycznych oraz zewnętrznych sieci elektrycznych i przekazanie jej Zamawiającemu, 16. Współpraca z dostawcami energii elektrycznej oraz innymi zewnętrznymi służbami technicznymi w zakresie niezbędnym do wykonywania niniejszego zamówienia, 17. Stała współpraca oraz wymiana informacji ze służbami technicznymi i administracyjnymi Zamawiającego, natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych awariach, 18. Doradztwo w zakresie rozwoju i usprawnień instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych oraz w doborze urządzeń elektrycznych, 19. Wnioskowanie o likwidację urządzeń elektrycznych nie nadających się do dalszego użytkowania i przedstawianie Zamawiającemu opinii technicznej uzasadniającej wniosek, 20. Wykonywanie prac związanych z dodatkowymi czynnościami konserwacyjnymi, jeśli zakres robocizny tych prac nie przekracza, w ramach jednego miesiąca, wymiaru 4 dniówek roboczych wg KNR, tj. 32 godzin, 21. Udział w okresowych przeglądach technicznych budynków, 22. Ścisła współpraca z innymi Wykonawcami - konserwatorami innych branż. 23. Konserwacja urządzeń będących na gwarancji, niewymagających autoryzowanego serwisu producenta, w szczególności: czynności konserwacyjne opisane w instrukcji obsługi agregatu prądotwórczego o mocy 130 KW. Eksploatacja będącego na gwarancji agregatu, znajdującego się w budynku 24 CLNP. Paliwo i materiały eksploatacyjne będą rozliczane przez Zamawiającego na podstawie odrębnych faktur. II. W zakresie świadczonych usług należy uwzględnić: 1. Usługa ma być wykonywana we wszystkich lokalizacjach wymienionych w części III. 2. Wykonywanie prac określonych w pkt I przy użyciu środków konserwujących, narzędzi i urządzeń własnych Wykonawcy. 3. Wykonawca winien dysponować minimum 4 pracownikami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych, w tym minimum 2 w zakresie do 15 kV, a pozostali do 1 kV. 4. Wymagana stała obecność w obiektach Zamawiającego co najmniej 2 pracowników wyznaczonych do konserwacji i dokonywania napraw instalacji elektrycznych, z których co najmniej jeden posiada aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum 15 kV, a drugi minimum do 1 kV, przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00 - 16.00. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej liczby pracowników posiadających wymagane przepisami uprawnienia w celu terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadkach usuwania awarii i realizacji zlecanych prac, o których mowa w cz. I pkt 20. 6. Stałą dostępność Wykonawcy pod podanym przez niego numerem telefonu i gotowość serwisową przez 7 dni w tygodniu bez ograniczeń godzinowych. 7. W przypadku awarii Wykonawca przystąpi do zabezpieczenia mienia Zamawiającego przed dalszymi skutkami wynikającymi z awarii najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. 8. Pozostałe zlecenia napraw powinny być realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. 9. Dojazdy do obiektów UKSW, wykonywanie prac w dni wolne od pracy, zakup i transport materiałów i części zamiennych, koszty najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie podlegają oddzielnej wycenie i ujęte są w kwocie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Koszty materiałów i części koniecznych do wymian i napraw będą wyceniane oddzielnie, na podstawie średnich cen określonych w Biuletynie SEKOCENBUDU za dany kwartał, lub na podstawie faktur zakupu od producenta, w przypadku, jeśli ceny producenta nie są wyższe, niż ceny określone w Biuletynie Sekocenbudu. III Wykaz lokalizacji i obiektów będących w dyspozycji Zamawiającego: 1. ul. Dewajtis 5 w Warszawie budynek Stary budynek Łącznik budynek Nowy Gmach domek nr 2 domek nr 3 domek nr 6 domek nr 7 domek nr 8 domek nr 11 domek nr 12 oraz cała instalacja elektryczna zewnętrzna na terenie przy ul. Dewajtis 3 i 5, z której korzysta Zamawiający 2. ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie budynek nr 2 (nieeksploatowany) budynek nr 3 budynek nr 4 budynek nr 9 budynek nr 11 budynek nr 12 budynek nr 14 budynek nr 15 budynek nr 16 (nieeksploatowany) budynek nr 17 budynek nr 19 budynek nr 20 - kościół budynek nr 21 Auditorium Maximum budynek nr 23 WNHiS budynek nr 24 CLNP (eksploatacja planowana od 10.03.2014 r.) oraz instalacje elektryczne zewnętrzne przy w/w budynkach i na terenie Wóycickiego 1/3 użytkowane przez Zamawiającego. 3. ul. Nowogrodzka 12 w Warszawie 4. ul. Baczyńskiego 9 w Łomiankach 5. ul. Arciszewskiego 24 w Kołobrzegu - instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne w nieruchomości użytkowanej przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 6 lutego 2014 roku, do godz. 10.30. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w terminie do dnia 6 lutego 2014 roku, do godz. 10.30 na rachunek bankowy Zamawiającego powinny wpłynąć pieniądze przelane tytułem wadium. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że w wymaganym terminie na koncie nie znalazły się środki wpłacone przez Wykonawcę tytułem wadium, to nawet w przypadku posiadania kopii dokonania przelewu uzna, że wadium nie zostało wniesione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK 87 1090 2851 0000 0001 2031 4629 z dopiskiem: wadium na przetarg nieograniczony nr DZP-370-06/2014. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie do oferty należy dołączyć w oddzielnej kopercie oryginały stosownych dokumentów. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach