Przetargi.pl
Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2010r. do 31grudnia 2010r.

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
    REGON: 00052958000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.skoki.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2010r. do 31grudnia 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług objętych przetargiem Zamówienie dotyczy następujących ulic i placów w Skokach Nazwa ulicy, placu 1. Kościelna 2. Jana Pawła II z parkingami 3. Wągrowiecka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza i Dworcową, łącznie z parkingiem przy Gminnym Ośrodku Zdrowia 4. Rynkowa 5. Ciastowicza 6. Kazimierza Wielkiego z parkingiem 7. Plac Powstańców Wlkp. 8. Plac Strażacki 9. Dworcowa 10. Dąbrowskiego 11. Parkowa do skrzyżowania z ul. Rościńską (obwodnica) 12. Rakojedzka (od ul. Antoniewskiej do ul. Granicznej 13. Okrężna 14. Poprzeczna 15. Podgórna 16. Osiedlowa 17. Graniczna 18. Poznańska (od ul. Kościelnej do nieruchomości nr 23 ) 19. Rościńska do skrzyżowania z ul. Parkową 20. Rogozińska (od skrzyżowania do parkingu przed wejściem głównym do hali sportowej i gimnazjum łącznie z parkingami i nawrotem do autobusów szkolnych 21. Zamkowa 22. Antoniewska do skrzyżowania z ul. Topolową 23. Sienkiewicza 24. Mickiewicza 25. Pogodna 26. Kręta 27. Rościńska przylegająca do cmentarza 28. dojście piesze od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna i kościoła 29. Słowackiego 30. Polna 31. Akacjowa Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na w. wym. ulicach i placach obejmuje: 4.1 Pozimowe sprzątanie ulic, placów i parkingów (jednorazowo) w terminie do dnia 10.04.2010r. W ramach pozimowego sprzątania ulic, placów i parkingów z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do oczyszczenia z liści, papierów, butelek plastikowych itp. przylegających do ulic żywopłotów przy ul. Poznańskiej, Wągrowieckiej i Ciastowicza. Długość żywopłotów ok. 250 m. Zamawiający wymaga użycia do zamiecenia ulic, placów i parkingów po okresie zimowym zamiatarki. 4.2 Sprzątanie ulic, placów przejść pieszych i parkingów w Skokach objętych zamówieniem w okresie od 01.04.2010r. do 30.11.2010r. na powierzchni ok. 57.805 m2. Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów obejmuje ich zamiatanie oraz oczyszczanie z papierów i innych odpadów oraz zanieczyszczeń a szczególnie w okresie jesiennym z opadających liści. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach tego zadania: a) wykonał generalne sprzątanie przejścia pieszego od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna przed Dniami Skoków oraz odcinka ul. Rościńskiej wzdłuż cmentarza przed Dniem Święta Zmarłych - 01.11.2010r. b) co najmniej dwukrotnie do zamiatania ulic użył sprzętu mechanicznego (zamiatarki) a mianowicie: - przed Dniami Skoków, - przed Świętem Zmarłych (01.11.2010r.) c) w miesiącu listopadzie 2010r. uporządkował ulice, place i parkingi a także przyległe chodniki z opadłych liści, d) oczyszczał systematycznie przylegające do ulic żywopłoty z papierów, butelek, liści i innych zanieczyszczeń. Zamiatanie ulic, placów, parkingów i przejść pieszych winno odbywać się ręcznie lub sprzętem mechanicznym z następującą minimalną częstotliwością, a mianowicie: 4.2.1 co najmniej raz na tydzień (w razie potrzeby częściej) Nazwa ulicy; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy, Placu w m 1.Kościelna; 2380 m2; 305 m 2.Jana Pawła II + parkingi; 3700 m2; 330 m 3. Rynkowa; 90 m2; 30 m 4.Wągrowiecka + parkingi; 1900 m2; 460 m 5. Ciastowicza; 1480 m2; 215 m 6. Kazimierza Wielkiego + parking; 1700 m2; 270 m 7. Plac Powstańców Wlkp.; 3500 m2; 130 m 8. Plac Strażacki; 600 m2; 20 m ------------------------ Razem: (I zakres) 15350 m2; 1760 m 4.2.2 co najmniej 1 raz na dwa tygodnie (w razie potrzeby częściej) Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy w m 1. Dworcowa; 1900 m2; 270 m 2. Dąbrowskiego; 750 m2; 130 m 3. Parkowa; 3000 m2; 550 m 4. Rakojedzka; 3300 m2; 600 m 5. Poznańska; 2300 m2; 390 m 6. Rogozińska; 1800 m2; 250 m 7. Kościńska; 2700 m2; 450 m 8. Antoniewska; 2500 m2; 500 m 9. Wągrowiecka od skrzyżowania z ul. Ciastowicza; 1750 m2; 350 m ----------------------- Razem; (II zakres) 20000 m2; 3490 m 4.2. 3 co najmniej 1 raz w miesiącu (w razie potrzeby częściej) Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy w m 1. Zamkowa; 2200 m2; 390 m 2. Sienkiewicza; 1800 m2; 300 m 3. Mickiewicza; 1760 m2 ; 320 m 4. Pogodna; 1900 m2; 340 m 5. Kręta; 570 m2; 190 m 6. Okrężna; 2800 m2; 550 m 7. Poprzeczna; 1450 m2; 250 m 8. Osiedlowa; 1700 m2; 340 m 9. Graniczna; 1450 m2; 280 m 10. Podgórna; 1800 m2; 360 m 11. Rościńska przy cmentarzu; 1600 m2; 280 m 12. Przejście piesze do kościoła i stadionu; 270 m2; 90 m 13. Słowackiego; 605 m2; 110 m 14. Polna; 750 m2; 150 m 15. Akacjowa; 1800 m2; 360 m ------------------------------- Razem: (III zakres) 22455 m2; 4310 m 4.3 Opróżnianie koszy ulicznych z ulic i placów objętych zamówieniem i zbieranie śmieci typu kartony, papiery, butelki, opakowania itp. z chodników do nich przyległych oraz żywopłotów w terminie od 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. przy zachowaniu następującej częstotliwości: wszystkie ulice i place objęte zamówieniem codziennie z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych w łącznej ilości ok. 106 szt. Miejsce ustawienia koszy (nazwa ulicy,placu); Ilość koszy w szt. 1. Ciastowicza 6 szt. 2. Zamkowa 2 szt. 3. Sienkiewicza 1 szt. 4. Wągrowiecka 7 szt. 5. Jana Pawła II 11 szt. 6. Plac Powstańców Wlkp. 10 szt. 7. Plac Strażacki 1 szt. 8. Kościelna 12 szt. 9. Poznańska 4 szt. 10. Kościńska 6 szt. 11. Kazimierza Wielkiego 6 szt. 12. Dworcowa 3 szt. 13. Rakojedzka 5 szt. 14. Okrężna 6 szt. 15. Poprzeczna 3 szt. 16.Antoniewska 4 szt. 17. Rogozińska 5 szt. 18. Parkowa 3 szt. 19. Kręta (plac zabaw) 2 szt. 20. Polna (plac zabaw) 3 szt. 21. Dąbrowskiego 1 szt. 22. Podgórna (plac zabaw) 3 szt. 23. Osiedlowa 1 szt. 24. Graniczna 1 szt. --------------------------- Razem: 106 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymga złożenia wadium przetarrowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków ; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, c) wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia, d) wykaz pracowników, którzy realizować będą zamówienia e) oświadczenie, że użyje do zamiatania sprzętu mechanicznego (zamiatarki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach