Przetargi.pl
Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2012r. do 31grudnia 2012r.

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
    REGON: 00052958000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2012r. do 31grudnia 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług objętych przetargiem Zamówienie dotyczy następujących ulic i placów w Skokach Nazwa ulicy, placu: 1. Kościelna 2. Jana Pawła II z parkingami 3. Wągrowiecka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza i Dworcową, łącznie z parkingiem przy Gminnym Ośrodku Zdrowia 4. Rynkowa 5. Ciastowicza 6. Kazimierza Wielkiego z parkingiem 7. Plac Powstańców Wlkp. 8. Plac Strażacki 9. Dworcowa 10. Dąbrowskiego 11. Parkowa do skrzyżowania z ul. Rościńską (obwodnica) 12. Rakojedzka (od ul. Antoniewskiej do ul. Granicznej 13. Okrężna 14. Poprzeczna 15. Podgórna 16. Osiedlowa 17. Graniczna 18. Poznańska (od ul. Kościelnej do nieruchomości nr 23) 19. Rościńska do skrzyżowania z ul. Parkową 20. Rogozińska (od skrzyżowania do parkingu przed wejściem głównym do hali sportowej i gimnazjum łącznie z parkingami i nawrotem do autobusów szkolnych 21. Zamkowa 22. Antoniewska do skrzyżowania z ul. Topolową 23. Sienkiewicza 24. Mickiewicza 25. Pogodna 26. Kręta 27. Rościńska przylegająca do cmentarza 28. dojście piesze od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna i kościoła 29. Słowackiego 30. Polna 31. Akacjowa 32. B. Głowackiego 33. Kościuszki do ul. Rakojedzkiej 34. Kasztanowa 35. Lipowa Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na w wym. ulicach i placach obejmuje: 1. Pozimowe sprzątanie ulic, placów i parkingów ( jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2012r. W ramach pozimowego sprzątania ulic, placów i parkingów z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do oczyszczenia z liści, papierów, butelek plastikowych itp. przylegających do ulic żywopłotów przy ul. Poznańskiej, Wągrowieckiej i Ciastowicza. Długość żywopłotów ok. 250 m. Zamawiający wymaga użycia do zamiecenia ulic, placów i parkingów po okresie zimowym zamiatarki. 2. Pozimowe sprzątanie i zamiatanie chodników (jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2012r. W ramach pozimowego sprzątania chodników wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia chodników z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym. Pozimowym sprzątaniem chodników objęte są następujące ulice: Kościelna, Plac Powstańców Wlkp. Jana Pawła II, Ciastowicza, Kazimierza Wielkiego, Dworcowa, Rakojedzka, Antoniewska, Rościńska, Poznańska i Parkowa na pow. 11.000 m2. 3. sprzątanie ulic, placów przejść pieszych i parkingów w Skokach objętych zamówieniem w okresie od 01.04.2012r. do 30.11.2012r. na powierzchni ok. 64.367 m2. Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów obejmuje ich zamiatanie oraz oczyszczanie z papierów i innych odpadów oraz zanieczyszczeń a szczególnie w okresie jesiennym z opadających liści. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach tego zadania: a) wykonał generalne sprzątanie przejścia pieszego od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna przed Dniami Skoków oraz odcinka ul. Rościńskiej wzdłuż cmentarza przed Dniem Święta Zmarłych - 01.11.2012r. b) w miesiącu listopadzie 2012r. uporządkował ulice, place i parkingi a także przyległe chodniki z opadłych liści, c) oczyszczał systematycznie przylegające do ulic żywopłoty z papierów, butelek, liści i innych zanieczyszczeń. Zamiatanie ulic, placów, parkingów, chodników i przejść pieszych winno odbywać się ręcznie lub sprzętem mechanicznym z następującą częstotliwością, a mianowicie: 3.1 dwa razy w miesiącu (a w razie potrzeby częściej) - w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca Nazwa ulicy oraz powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2 - długość ulicy, placu w m 1. Kościelna 2380 m2 - 305 m 2. Jana Pawła II + parkingi 3700 m2 - 330 m 3. Rynkowa 90 m2 - 30 m 4. Wągrowiecka + parkingi 1900 m2 - 460 m 5. Ciastowicza 1480 m2 - 215 m 6. Kazimierza Wielkiego + parking 1700 m2 - 270 m 7. Plac Powstańców Wlkp. 3500 m2 - 130 m 8. Plac Strażacki 600 m2 - 20 m Razem: (I zakres) 15350 m2 - 1760 m 3.2.1 dwa razy w miesiącu: w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca (w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i listopad) 3.2.2 raz w miesiącu w drugim tygodniu miesiąca (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień) Nazwa ulicy, placu oraz powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2/ długość ulicy w m 1. Dworcowa 1900 m2 - 270 m 2. Dąbrowskiego 750 m2 - 130 m 3. Parkowa 3000 m2 - 550 m 4. Rakojedzka 3300 m2 - 600 m 5. Poznańska 2300 m2 - 390 m 6. Rogozińska 1800 m2 - 250 m 7. Rościńska 2700 m2 - 450 m 8. Antoniewska 2500 m2 - 500 m 9. Wągrowiecka od skrzyżowania z ul. Ciastowicza 1750 m2 - 350 m Razem: ( II zakres) 20000 m2 - 3490 m 3. 3 jeden raz w miesiącu w czwartym tygodniu miesiąca Nazwa ulicy, placu oraz powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2 - długość ulicy w m 1. Zamkowa 2200 m2 - 390 m 2. Sienkiewicza 1800 m2 - 300 m 3. Mickiewicza 1760 m2 - 320 m 4. Pogodna 1900 m2 - 340 m 5. Kręta 570 m2 - 190 m 6. Okrężna 2800 m2 - 550 m 7. Poprzeczna 1450 m2 - 250 m 8. Osiedlowa 1700 m2 - 340 m 9. Graniczna 1450 m2 - 280 m 10. Podgórna 1800 m2 - 360 m 11. Rościńska przy cmentarzu 1600 m2 - 280 m 12. Przejście piesze do kościoła i stadionu 270 m2 - 90 m 13. Słowackiego 605 m2 - 110 m 14. Polna 750 m2 - 150 m 15. Akacjowa 1800 m2 - 360 m 16. B. Głowackiego 770 m2 - 151 m 17. Kościuszki do Rakojedzkiej 3560 m2 - 784 m 18. Kasztanowa 1700 m2 - 340 m 19. Lipowa 532 m2 - 133 m Razem: (III zakres) 29017 m2 - 5718 m 4. Opróżnianie koszy ulicznych z ulic i placów objętych zamówieniem i zbieranie śmieci typu kartony, papiery, butelki, opakowania itp. z chodników do nich przyległych oraz żywopłotów w terminie od 01 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. przy zachowaniu następującej częstotliwości: wszystkie ulice i place objęte zamówieniem codziennie z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych w łącznej ilości ok. 106 szt. Miejsce ustawienia koszy (nazwa ulicy, placu) - ilość koszy w szt.: 1. Ciastowicza - 6 szt. 2. Zamkowa - 2 szt. 3. Sienkiewicza - 1 szt. 4. Wągrowiecka - 7 szt. 5. Jana Pawła II - 11 szt. 6. Plac Powstańców Wlkp. - 10 szt. 7. Plac Strażacki - 1 szt. 8. Kościelna - 12 szt. 9. Poznańska - 4 szt. 10. Rościńska - 6 szt. 11. Kazimierza Wielkiego - 6 szt. 12. Dworcowa - 3 szt. 13. Rakojedzka - 5 szt. 14. Okrężna - 6 szt. 15. Poprzeczna - 3 szt. 16. Antoniewska - 4 szt. 17. Rogozińska - 5 szt. 18. Parkowa - 3 szt. 19. Kręta (plac zabaw) - 2 szt. 20. Polna (plac zabaw) - 3 szt. 21. Dąbrowskiego - 1 szt. 22. Podgórna (plac zabaw) - 3 szt. 23. Osiedlowa - 1 szt. 24. Graniczna - 1 szt. Razem: 106 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach