Przetargi.pl
Usługi kompleksowej obsługi eksploatacyjnej urządzeń powielających

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowej obsługi eksploatacyjnej urządzeń powielających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających użytkowanych w obiektach Urzędu Miasta Opola, z podziałem na następujące zadania: ZADANIE NR 1 Pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki TOSHIBA - 31 urządzeń, ZADANIE NR 2 Pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki RICOH i NASHUATEC - 16 urządzeń, ZADANIE NR 3 Pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki SHARP - 9 urządzeń, ZADANIE NR 4 Pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki CANON - 4 urządzenia, ZADANIE NR 5 Pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki KYOCERA, KONICA-MINOLTA oraz OLIVETTI - 3 urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń powielających marki TOSHIBA, RICOH, NASHUATEC, SHARP, CANON, KYOCERA, KONICA-MINOLTA oraz OLIVETTI, obejmująca swoim zakresem m.in.: przeglądy okresowe, regulacje niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, naprawy urządzeń, utrzymywanie stałej jakości kopii, dostawy i wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia, dostawy i wymianę zużytych części, czyszczenie urządzeń, wymianę i dostawę tonerów, konserwację urządzeń, pomoc telefoniczną z zakresu obsługi urządzenia, transport urządzeń do i z serwisu, instalowanie urządzeń u użytkownika po wykonanej usłudze, dojazd do obiektów Zamawiającego, inne czynność i konieczne dla właściwego wykonania konserwacji i naprawy urządzeń wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy wykaz urządzeń powielających przedstawiony został odpowiednio dla każdego zadania w załącznikach od 1 do 5 projektu umowy, stanowiących także załączniki do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Przewidując zastosowanie prawa opcji, Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia zamówienia do 30% w stosunku do zakresu zamówienia podstawowego, z uwagi na zmienną ilość powielanych dokumentów, wynikającą z jego prognozy, przy zachowaniu cen pełnej obsługi eksploatacyjnej urządzeń powielających zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem (m.in. zwiększenie floty urządzeń powielających) Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunki gwarancji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Ceny pełnej obsługi eksploatacyjnej urządzeń powielających na podstawie prawa opcji w trakcie trwania umowy będą takie same jak ceny zaoferowane w zamówieniu podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach