Przetargi.pl
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 782 800 , fax. 343 249 428
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 782 800, fax. 343 249 428
    REGON: 1061308300147
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Śląskiego Oddziału Regionalnego i obiektach 17 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części: Zadanie 1 - usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach 17 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych. Zadanie 2 - usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Śląskiego Oddziału Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych. a) Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Biur Powiatowych i Oddziale Regionalnym ARiMR obejmuje m.in. pokoje biurowe, trakty komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia sanitariatów i socjalne, pomieszczenia gospodarcze, serwerownie, archiwum zakładowe, składnice akt i garaże, inne pomieszczenia sprzątane na żądanie. Usługa polega na sprzątaniu wszystkich powierzchni, przez co rozumie się wykonywanie takich czynności jak odkurzanie, zmywanie, przecieranie kurzu, mycie okien i inne wskazane odpowiednio w Załączniku nr 1c do SIWZ w Zakresie Zadania 1 oraz w Załączniku nr 1h do SIWZ w Zakresie Zadania 2. b) Usługa kompleksowego utrzymania terenów zewnętrznych obejmuje Biura Powiatowe w Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju, Międzyświeciu, Kłobucku, Żywcu, Pszczynie, Nakle Śląskim oraz Oddział Regionalny w Częstochowie. Usługa polegać będzie m.in. na odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości zimowej, usuwaniu oblodzeń budynków, utrzymaniu porządku na powierzchniach utwardzonych w tym traktach komunikacyjnych, utrzymaniu terenów zielonych itp. c) Na wykonawcy ciąży obowiązek comiesięcznego dostarczenia środków czystości wykazanych w Załączniku 1d do SIWZ w zakresie Zadania nr 1 oraz Załączniku nr 1i do SIWZ w zakresie Zadania 2, materiałów uszorstniających i wykonywanie usługi za pomocą sprzętów, narzędzi i materiałów stanowiących jego własność – winien wyposażyć osoby realizujące usługę w specjalistyczny sprzęt, narzędzia, materiały (m.in. odkurzacze, wiadra, mopy, urządzenia czyszczące, wózki, urządzenia niezbędne do realizowanych usług, odzież ochronną, detergenty używane do sprzątania, dezynfekcji i konserwacji itp.). Wszystkie te elementy winny być skalkulowane w cenie oferty. d) Wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach poniżej przedstawionych: - Biura Powiatowe ARiMR w godzinach pracy ARiMR tj. od 7:30 – 15:30 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które powinny być wykonane również poza godzinami otwarcia jednostek ARiMR, tak by teren był przygotowany do użytkowania o godzinie 7:00. - Oddział Regionalny ARiMR od 7:30 – 15:30 za wyjątkiem czynności związanych z odśnieżaniem oraz posypywaniem materiałem ciernym, które powinny być wykonane w takich godzinach by teren był przygotowany do użytkowania o godzinie 7:00. Godziny pracy w jednostkach ARIMR mogą ulec zmianie po indywidualnym ustaleniu z osobami uprawnionymi po stronie Zamawiającego wg Załączników nr 1a i 1f do SIWZ. e) Szczegółowy zakres realizacji usług zawarty został w Załączniku nr 1c do SIWZ (Zadanie 1) oraz Załączniku nr 1h do SIWZ (Zadanie 2), wykaz powierzchni objętych zamówieniem w Załączniku nr 1b do SIWZ (Zadanie 1) oraz w Załączniku nr 1g do SIWZ (Zadanie 2), garaży w Załączniku nr 1e do SIWZ (Zadanie 1) oraz Załączniku nr 1j do SIWZ (Zadanie 2), zestawienie środków czystości oraz ilości koszy na śmieci, niszczarek określony został w Załączniku 1d do SIWZ (Zadanie 1) oraz Załączniku nr 1i do SIWZ (Zadanie 2).Wykaz lokalizacji wraz z osobami odpowiedzialnymi po stronie Zamawiającego zawarty został w Załączniku nr 1a do SIWZ (Zadanie 1) oraz Załączniku 1f do SIWZ (Zadanie 2). f) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i bezpieczeństwa informacji. Jest również zobowiązany do przestrzegania przepisów p.poż i BHP, sanitarnych, ochrony środowiska w trakcie wykonywania prac. Osoby realizujące prace na wysokościach (np. mycie okien) winny mieć odpowiednie uprawnienia. g) Wykonawca jest zobowiązany do sprzątania pomieszczeń po bieżących remontach pomieszczeń (np. odświeżanie powierzchni natynkowych, wymiana wykładziny, inne prace remontowe w pomieszczeniach) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku sprzątania w tym czasie. h) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę. i) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć i wskazać Zamawiającemu osobę wyznaczoną przez niego do nadzorowania realizacji usług. j) Zamawiający zapewni pojemniki na odpady i wywóz odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie każdej z lokalizacji określonej w Załączniku nr 1a do SIWZ. k) Zamawiający w miarę możliwości zapewni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia z przeznaczeniem na magazyn materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonywania usług będących przedmiotem Umowy, za wyjątkiem Biura Powiatowego ARiMR w Bieruniu - w tej lokalizacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie pomieszczenie we własnym zakresie. l) Wykonawca zobowiązany jest wywieźć na własny koszt nadmiar śniegu z lokalizacji Zamawiającego w przypadku gdy pryzma śniegu przekroczy 1 m wysokości oraz skoszonej trawy. ł) Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia optymalną liczbę pracowników umożliwiającą terminową i należytą realizację wszystkich określonych prac. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby do realizacji zamówienia Wykonawca skierował w zakresie poszczególnych zadań co najmniej: - Zadanie 1 – 17 osób - Zadanie 2 – 3 osoby bezpośrednio wykonujących czynności utrzymania czystości w obiektach Śląskiego OR ARiMR i obiektach Biur Powiatowych ARiMR wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami). Szczegółowe uregulowania w zakresie pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia znajdują się w Załączniku nr 5 do SIWZ (Projekt umowy). W przypadku konieczności: - rozszerzenia zakresu umowy na lokalizacje inne niż wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ; - przeniesienia do innej lokalizacji siedziby któregokolwiek z Biur Śląskiego OR ARiMR, jeżeli zmiana ta skutkowałaby koniecznością zmiany wartości pierwotnej umowy; - rozszerzenia zakresu umowy w związku z pozyskaniem dodatkowej powierzchni w lokalizacjach; Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, uwzględniając przesłanki wynikające z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Zamawiający umożliwia dokonanie oględzin obiektów objętych zamówieniem. W celu dokonania wizji lokalnej obiektów należy się kontaktować z osobami wskazanymi w Załączniku nr 1a do SIWZ (Zadanie 1) oraz Załączniku nr 1f do SIWZ (Zadanie 2). Zamówienie poniej 135 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach