Przetargi.pl
Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Majowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7246420, 7242111 , fax. 447 244 097
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Majowa 15
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7246420, 7242111, fax. 447 244 097
    REGON: 59070882200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) obowiązkowe czyszczenie przewodów kominowych użytkowanych z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń: a) czyszczenia przewodów dymowych 4 razy w sezonie grzewczym w terminach:  pierwsze czyszczenie do 29.02.2020r.,  drugie czyszczenie do 30.05.2020r.,  trzecie czyszczenie do 31.08.2020r.,  czwarte czyszczenie do 30.11.2020r., z możliwością wykonania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego, b) czyszczenia przewodów spalinowych 2 razy w okresie obowiązywania umowy w terminach:  pierwsze czyszczenie w okresie 01.04.2020r. – 30.04.2020r,  drugie czyszczenie w okresie 15.09.2020r. – 30.10.2020r., z możliwością wykonania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego, c) wykonaniu czyszczenia przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego; 2) obowiązkowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych co najmniej 1 raz w okresie 01.04.2020r. – 30.11.2020r., które winny obejmować: a) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, c) badanie prawidłowości podłączeń w tym:  ilość i rodzaj podłączeń /kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych/ podłączonych do jednego przewodu kominowego,  stan techniczny drzwiczek rewizyjnych (Wykonawca zobowiązany jest wskazać lokale które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany),  stan techniczny łączników, rur zapiecowych,  ocena szczelności i prawidłowości spadków łączników spalinowych,  prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych /wielkość ich powierzchni chłonnej/ ze wskazaniem ewentualnych nieprawidłowości,  w razie stwierdzenia nieprawidłowego podłączenia przewodów kominowych stanowiącego zagrożenie, Wykonawca dokonuje przełączenia jeżeli występują wolne przewody kominowe umożliwiające podłączenie zgodne z obowiązującymi przepisami. Fakt ten dokumentuje wpisem do indywidualnego protokołu roboczego, potwierdzonego przez lokatora. W przypadku niemożliwości przełączenia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać rozwiązanie doprowadzające do stanu prawidłowego dla każdego lokalu, d) badanie ciągu kominowego, e) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym:  głowic kominowych,  ścian kominowych nad dachem i na strychu,  nasad kominowych,  prawidłowości wylotów przewodów, ze wskazaniem szczegółowego sposobu rozwiązań ewentualnych nieprawidłowości, f) innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, związanych z wykonywaną umową, ze wskazaniem szczegółowego sposobu rozwiązań ewentualnych nieprawidłowości, g) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli oraz wpisaniem do protokołu wszystkich niewykonanych zaleceń, h) wykonaniu inwentaryzacji przewodów i podłączeń kominowych, obejmującej:  wykazanie ilości przewodów kominowych,  wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych,  sprawdzenie drożności przewodów kominowych /niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych/,  badanie prawidłowości podłączeń,  badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych w zakresie odprowadzenia spalin i zużytego powietrza /nie dotyczy urządzeń obcych typu piecyk gazowy itp./,  badanie ciągu kominowego,  sporządzenie szczegółowego wykresu graficznego usytuowania przewodów w budynku,  wykaz usterek wraz z propozycją ich rozwiązania,  sporządzenie protokołu roboczego na każdy lokal mieszkalny, (oryginał protokołu roboczego dla administratora budynku – w formie papierowej i formacie PDF, kopia protokołu roboczego dla najemcy lub właściciela lokalu) ze szczegółowym opisem usterek. Protokół musi zawierać czytelny podpis najemcy lub innej wskazanej przez niego osoby,  sporządzenie protokołu końcowego na cały budynek – w formie papierowej i formacie PDF. Formę elektroniczną należy również przekazać Zamawiającemu,  inne uwagi, protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowi załącznik nr 3 do umowy; 3) nieobowiązkowe prace (dodatkowo zlecone na podstawie zleceń wystawionych przez pracownika Zamawiającego) w zakresie: a) ustalenia przyczyn wadliwego działania i sprawdzenie przewodów kominowych, urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wraz z opinią kominiarską, b) udrożnienie przewodu kominowego dymowego, spalinowego lub wentylacyjnego, c) udrożnienie jw. z wykuciem i zamurowaniem otworu pomocniczego, d) wymiana kratki wentylacyjnej, e) wymiana kratki wentylacyjnej z wykuciem otworu, f) wymiana drzwiczek kontrolno-wycierowych, g) wymiana drzwiczek z wykuciem otworu, h) przełączenie gazowego podgrzewacza wody do innego przewodu spalinowego, i) zabezpieczenie siatkami stalowymi głowic kominowych przed ptactwem, j) kontrola stanu technicznego wewnętrznej powierzchni przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, k) czyszczenie przykanalików spalinowych i wentylacyjnych (z lokalu po demontażu kratki wentylacyjnej, lub łącznika spalinowego), l) zamurowanie wlotu, m) przejście przez ścianę, n) uszczelnienie łącznika spalinowego /szt/, o) przełączenie pieca węglowego, pieca kaflowego, kuchni węglowej do innego przewodu dymowego /bez kosztów ewentualnego przełączenia C.O./ - /szt/. p) wymiana lub montaż łącznika spalinowego lub rury (kwasoodporny z atestem) do 1 mb; 4) nieobowiązkowe prace (dodatkowo zlecone na podstawie zleceń wystawionych przez pracownika Zamawiającego) określone w pkt 3 litera b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p zawierają ustalenie przyczyn wadliwego działania, sprawdzenie działania. 5) Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych, przeprowadza mistrz kominiarski. 2. Usługi kominiarskie prowadzone będą na zmianie dziennej w godz. 7.00 – 15.00. 3. Na pozostałe godziny oraz dni wolne od pracy Wykonawca zabezpieczy dyżury w ramach pogotowia awaryjnego w zakresie umowy w celu przyjmowania zgłoszeń na wypadek nagłych awarii oraz zdarzeń zagrażających życiu i mieniu, ich usuwania i wykonywania wszelkich prac zabezpieczających. Wykonawca po przyjęciu takiego zgłoszenia (od Zamawiającego lub lokatora w formie pisemnej, telefonicznej lub elektronicznej), podejmuje niezwłocznie (w przeciągu 1 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia) wszelkie działania niezbędne do ich likwidacji przy obecności mistrza kominiarskiego. Pozostałe zgłoszenia i zdarzenia losowe (nie zagrażające życiu i mieniu) należy sprawdzić/usunąć w ciągu 3 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia. Obecność mistrza kominiarskiego jest wymagana przy prowadzeniu działań ratowniczo-gaśniczych na nieruchomości. 4. Podstawą realizacji usług nieobowiązkowych będzie pisemne zlecenie (w wersji pisemnej lub elektronicznej) wystawione przez pracownika Zamawiającego. 5. Podstawą rozliczenia usług nieobowiązkowych będzie pisemne potwierdzenie lokatora na druku – Potwierdzenie wykonania usługi – załącznik nr 4 do umowy. 6. W zakresie czynności wymienionych w ust. 1, pkt 1, ppkt a,b,c Wykonawca zobowiązany jest poinformować lokatorów i Zamawiającego, pisemnie lub elektronicznie, o planowanym terminie prac na każdej nieruchomości na minimum 5 dni przed planowanymi pracami. 7. Potwierdzenie wykonania czynności wymienionych w ust. 1, pkt 1, ppkt a, b, c wraz z potwierdzeniem usunięcia sadzy i innych zanieczyszczeń należy pobrać od jak największej ilości lokatorów każdego budynku na danej nieruchomości (min. od najemców z trzech lokali, chyba, że liczba lokali danego budynku jest mniejsza niż trzy, wtedy należy pobrać od najemców faktycznej liczby lokali). W przypadku braku dostępu do danego lokalu (lub do drzwiczek wycierowych) celem wyczyszczenie komina i wybrania sadzy należy ten fakt niezwłocznie zgłosić pisemnie lub elektronicznie do Zamawiającego (Dział Techniczny lub Dział Administracji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale XII SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym dla skuteczności wniesienia wadium w tej formie zawsze liczy się data i godzina uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Rachunek bankowy Zamawiającego o nr: 48 1020 3916 0000 0502 0167 6451. W tytule przelewu należy wpisać „WADIUM –Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.” W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy dopisać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty, tj. umieścić w kopercie opisanej w Rozdziale XI SIWZ wraz z ofertą. Dokumentu wadium nie należy spinać oraz numerować jako kolejnej strony oferty. W celu możliwości swobodnego zdeponowania dokumentu wadium, bez konieczności naruszania integralności samej oferty, zaleca się umieszczenie, go w koszulce na dokumenty lub poza spiętą ofertą z załącznikami. 9. Dokument wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty określonej kwoty pieniężnej, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi również wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zgodnie z wyrokiem SN (sygn. akt: IV CSK 86/17) - w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), dla skuteczności funkcji gwarancyjnej i realizacji celu wadium, dopuszczalne jest wniesienie wadium przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 5. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach