Przetargi.pl
Usługi kominiarskie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 3, a w szczególności: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych; b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane; c) ZAKRES III - wykonywanie usług kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie, zawiera załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II zawiera załącznik nr 3a do SIWZ/nr 1a do wzoru umowy. Załączniki te, zawierają dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega, że ilości przewodów kominowych objętych zakresem I, ilości lokali objętych zakresem II oraz wykaz adresowy, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku ze zmianą ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego. Powyższe zmiany mogą wynikać w szczególności: - ze sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Świętochłowice i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej; - z wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont); - z przekazania nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi w zarządzanie. Ww. zmiany będą dokonywane na podstawie aktualizacji przedmiotowych załączników bez konieczności renegocjowania pozostałych warunków umowy. 4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w odniesieniu do zakresu III, z powodu niemożności dokładnego określenia ilości usług kominiarskich objętych zakresem III zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia – wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości usług kominiarskich objętych zakresem III, na warunkach zawartej umowy o 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na ww. usługi. Zamawiający w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) określił minimalną ilość usług kominiarskich objętych zakresem III dla każdej części zamówienia, która na pewno zostanie zrealizowana – stanowi ona gwarantowany zakres zamówienia. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej netto za wykonanie jednej usługi kominiarskiej objętej zakresem III oraz maksymalnej ilości ww. usług, powiększona o należny podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do posiadania ważnej umowy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia na ewentualność szkód, które mogą zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu umowy w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie jej prowadzenia. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność deliktową, kontraktową oraz z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu z rozszerzeniem przynajmniej o klauzule: - dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą; - dotyczącą szkód w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych podobnych czynności. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność i ma być zawarta na kwotę nie mniejszą niż 55.000,00 zł. 7. Opis wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (umowa o pracę) znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Do oferty Wykonawca dołącza: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty składane wraz z dokumentami, o których mowa w pkt III.5.1): w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.5.1), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.5.1), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach