Przetargi.pl
USŁUGI INŻYNIERYJNE W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA

Urząd Miasta Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-031 Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8130011 , fax. 061 81-30-097
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Luboń
    pl. Edmunda Bojanowskiego 2 2
    62-031 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8130011, fax. 061 81-30-097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI INŻYNIERYJNE W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ulic lokalnych i dojazdowych w Luboniu, w tym: Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla ul. Ziemniaczanej, o całkowitej długości pasa drogowego objętego projektem ~240,0 mb i szerokości 6,0 m; Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla ul. Dąbrowskiego o całkowitej długości pasa drogowego objętego projektem ~260,0 mb i szerokości 5,0 m; Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla ul. Słonecznej o całkowitej długości pasa drogowego objętego projektem ~95,0 mb i szerokości 8,0 m; Zadanie 4: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla ul. ks. Nogali o całkowitej długości pasa drogowego objętego projektem ~100,0 mb i szerokości 6,0 m; Zadanie 5: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla ul. Westerplatte- Świerkowa - Wrzosowa (od ul. Kołłątaja do ul. 11 listopada) o całkowitej długości pasa drogowego objętego projektem ~1,0 mb i szerokości 6,0 m; Zadanie 6: Remont odcinka ul. Jana III Sobieskiego od skrzyżowania z ulicą Kwiatową do skrzyżowania z ulicą Podgórną. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. > wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwa tego samego rodzaju opracowania projektowe dotyczące układu drogowego, a suma (netto) wszystkich zrealizowanych w tym okresie usług tego samego rodzaju była nie mniejsza niż 500000,00 PLN; > dysponują lub mogą dysponować zgodnie z pisemnym oświadczeniem co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej od trzech lat, ważne w dniu składania ofert uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, tj. projektantem branży drogowej z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej; projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych; projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; projektantem w specjalności telekomunikacyjnej; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ); e) informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w PLN;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach