Przetargi.pl
Usługi Inżyniera kontraktu w zakresie: termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Trzciance, termomodernizacji Gimnazjum Nr 1 w Trzciance, termomodernizacji Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlisku oraz rozbudowy Gimnazjum i budowy sali sportowej w Siedlisku.

Gmina Trzcianka ogłasza przetarg

  • Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 352 73 35 , fax. 067 352 73 36
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzcianka
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 7 7
    64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 352 73 35, fax. 067 352 73 36
    REGON: 00052579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi Inżyniera kontraktu w zakresie: termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Trzciance, termomodernizacji Gimnazjum Nr 1 w Trzciance, termomodernizacji Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlisku oraz rozbudowy Gimnazjum i budowy sali sportowej w Siedlisku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu w zakresie: - termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Trzciance, - termomodernizacji Gimnazjum Nr 1 w Trzciance, - termomodernizacji Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlisku, - rozbudowy Gimnazjum i budowy sali sportowej w Siedlisku. obejmujące administrowanie kontraktami oraz nadzór inwestorski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743131306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 2.1.wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu przy budowie sali sportowej o wartości przynajmniej 6 mln zł brutto, 2.2.wykonawca dysponuje przynajmniej jednym samochodem - w pierwszej kolejności dla potrzeb poruszania się po terenie realizacji Projektu przez specjalistów / inspektorów nadzoru inwestorskiego / i koordynatora Projektu z ramienia Zamawiającego, 2.3.wszyscy inspektorzy nadzoru oraz Kierownik Zespołu dysponują telefonami komórkowymi, 2.4.wykonawca dysponuje przenośnym komputerem do celów prowadzenia pełnej dokumentacji rozliczenia budowy, 2.5.wykonawca dysponuje Kierownikiem Zespołu /Koordynator/ posiadającym następujące kwalifikacje: a)wyższe wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub prawnicze, b)znajomość rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, c)w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi inżyniera kontraktu lub inspektora nadzoru inwestorskiego, polegające na rozliczaniu co najmniej 1 obiektu sali sportowej o wartości minimum 6 mln zł brutto, z udziałem środków zewnętrznych, 2.6.wykonawca dysponuje specjalistą w branży sanitarnej, posiadającym następujące kwalifikacje: a)w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy kontrakcie na roboty związane z przynajmniej 1 obiektem sali sportowej o wartości przynajmniej 6 mln zł brutto, b)posiada wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do nadzorowania planowanych przez zamawiającego robót, c)jest członkiem odpowiedniej Izby Budowlanej, 2.7.wykonawca dysponuje specjalistą w branży elektrycznej, posiadającym następujące kwalifikacje: a)w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy kontrakcie na roboty związane z przynajmniej 1 obiektem sali sportowej o wartości 6 mln zł brutto, b)posiada wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie niezbędnym do nadzorowania planowanych przez zamawiającego robót, c)jest członkiem odpowiedniej Izby Budowlanej 2.8.wykonawca dysponuje specjalistą w branży ogólnobudowlanej, posiadającym następujące kwalifikacje: a)w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy kontrakcie na roboty związane z przynajmniej 1 obiektem sali sportowej o wartości 6 mln zł brutto. b)posiada wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do nadzorowania planowanych przez zamawiającego robót, c)jest członkiem odpowiedniej Izby Budowlanej. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, 1.2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.7.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 1.8.dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie /referencje/, 1.9.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. : a)Koordynatora zadania, b)Specjalisty w branży sanitarnej wraz z wpisem na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)Specjalisty w branży elektrycznej wraz z wpisem na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d)Specjalisty w branży ogólnobudowlanej wraz z wpisem na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.10.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną