Przetargi.pl
Usługi inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dobudowa skrzydła do zamku w Sanoku - I etap rozbudowy Muzeum Historycznego w Sanoku

Muzeum Historyczne w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Zamkowa 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4641366,4630609 , fax. 0-13 4641366,4630609
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne w Sanoku
    ul. Zamkowa 2 2
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4641366,4630609, fax. 0-13 4641366,4630609
    REGON: 00028634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dobudowa skrzydła do zamku w Sanoku - I etap rozbudowy Muzeum Historycznego w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Dobudowa skrzydła do zamku w Sanoku - I etap rozbudowy Muzeum Historycznego w Sanoku, w następujących specjalnościach i w następującym zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - architektonicznej - w zakresie architektury obiektu - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w zakresie wykonania kotłowni gazowej instalacji CO zewnętrznych i wewnętrznych w tym w istniejącym obiekcie zamku, wentylacji, klimatyzacji, instalacji wod-kan wewnętrznej i zewnętrznej wraz z przyłączem. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - w zakresie wykonania instalacji elektrycznej zewnętrznej wraz z przyłączem i wewnętrznej, w tym: siły, światła, telefonicznej, komputerowej i odgromowej, systemu sygnalizacji pożarowej (SAP), systemu sygnalizacji włamaniowej (SSWiN), systemu monitoringu (CCTV)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający w szczególności wymaga w przedmiocie osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Dla 1 części przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: a) posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) posiadania uprawnień do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. 2.2. Dla 2 części przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej: a) posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bez ograniczeń b) posiadania uprawnień do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. Uwaga do pkt. 2.1. i 2.2. Przez posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych Zamawiający rozumie posiadanie minimum 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych 2.3. Dla 3 części przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń 2.4. Dla 4 części przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 3 do siwz Ponadto Zamawiający żąda złożenia: 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 4) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień poszczególnych inspektorów nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert. Ponadto do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające praktykę zawodową (min. 2 lata) inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz architektonicznej przy zabytkach nieruchomych (np. referencje wystawione przez użytkowników/właścicieli obiektów zabytkowych lub właściwe zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli inny podmiot udostępnia wykonawcy swój potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o wykonanie zamówienia są również wspólnicy spółki cywilnej)do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa, podmioty występujące wspólnie oraz odpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. Przy załączeniu do oferty pełnomocnictwa w formie kserokopii, kserokopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokument o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) oraz w pkt. 2 (aktualny odpis z właściwego rejestru ) składają oddzielnie. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w pkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 2) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 2, 5 należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za zgodność z oryginałem potwierdza pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach