Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
- Data zamieszczenia: 2012-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Żernicka 17 17
55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi inspektora nadzoru dla kontraktu II etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żerniki Wrocławskie - etap I i II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie ze szczegółowym zakresem opisanym w załączniku 1 A. Usługa dotyczy zadania: Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Żerniki Wrocławskie etap II . Zakres rzeczowy przedsięwzięcia objęty projektem ,,Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Żerniki Wrocławskie etap II oraz projektem zamiennym ,,Sieć kanalizacji sanitarnej Żerniki Wrocławskie- ul. Wrocławska i Kolejowa z zakresu etapu I :-wykonanie kanału grawitacyjnego o długości łącznej ok. 5924,7 mb , w tym: Kanał ? 300 ok. 855,5 mb; Kanał ? 200 ok. 3622,7 mb; Kanał ? 160 ok. 1446.5 mb; Przełożenie kanału ? 200 ok.28,3 mb; Przepięcie 2 szt przykanalików ? 160 - wykonanie kanału tłocznego ? 90 o długości ok. 196,7 mb; - wykonanie studni rewizyjnych ? 1000 127 szt; - wykonanie studzienek rewizyjnych ? 400 233 szt; - wykonanie przepompowni P3 ? 1500 1 szt; - wykonanie tłoczni P4 ? 2000 1 szt Zakres robót w ramach dokończenia realizacji kanalizacji sanitarnej wykonywanej w etapie I - wykonanie zjazdu z przepompowni P1, - nadzór nad dokonaniem rozruchu przepompowni P1 i P2, - nadzór nad likwidacją usterek stwierdzonych przy realizacji zakresu robót z etapu Zamawiający przewiduje wykonanie ok. 6 szt napraw miejscowych przy zastosowaniu rozkopu oraz ok. 30 szt napraw miejscowych przy zastosowaniu metod bezrozkopowych. Szczegółowy zakres rzeczowy i dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej. Na etapie rękojmi za wady do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1) egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Gminą Siechnice a Wykonawcą, 2) protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, 3) w razie sporu z Generalnym Wykonawcą inwestycji kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inspektora Nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu, 4) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Generalnego Wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w wysokości 1 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU GEODEZJI PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 53 WE WROCŁAWIU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wg określonego zakresu 2) przygotowaniu dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych Nr postępowania R0AP0000.272.33.2016
Dodano: 2016-07-27 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla potrzeb termomodernizacji budynku Komisariatu Wodnego Policji KWP we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b; sprawa nr 168-050-084/2016/AB
Dodano: 2016-07-22 - usługa wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb wykonania termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, przy ul. Chopina 2 oraz budynku Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, przy ul. Kościuszki 5, oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 167-050-083/2016/AB
Dodano: 2016-07-18 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Piława Górna
Dodano: 2016-07-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację z rozbudową Krytej Pływalni Słowianka
Dodano: 2016-07-06 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla termomodernizacji i przebudowy budynków wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 136-050-068/2016/AB
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej termomodernizacji i przebudowy Komisariatu Wodnego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b) oraz Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy (ul. Jaworzyńskiej 134) - wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 134-050-066/2016/AB
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie koncepcji modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obejmującym ulice: Szpitalna, Przyjaciół Żołnierza, Bema, Berlinga, Traugutta i Wybickiego w Jaworze
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa agregatu prądotwórczego dla obiektu Waligóra w Sokołowsku.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-05-24