Przetargi.pl
Usługi inspektora nadzoru dla kontraktu II etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żerniki Wrocławskie - etap I i II

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2012-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi inspektora nadzoru dla kontraktu II etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żerniki Wrocławskie - etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie ze szczegółowym zakresem opisanym w załączniku 1 A. Usługa dotyczy zadania: Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Żerniki Wrocławskie etap II . Zakres rzeczowy przedsięwzięcia objęty projektem ,,Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Żerniki Wrocławskie etap II oraz projektem zamiennym ,,Sieć kanalizacji sanitarnej Żerniki Wrocławskie- ul. Wrocławska i Kolejowa z zakresu etapu I :-wykonanie kanału grawitacyjnego o długości łącznej ok. 5924,7 mb , w tym: Kanał ? 300 ok. 855,5 mb; Kanał ? 200 ok. 3622,7 mb; Kanał ? 160 ok. 1446.5 mb; Przełożenie kanału ? 200 ok.28,3 mb; Przepięcie 2 szt przykanalików ? 160 - wykonanie kanału tłocznego ? 90 o długości ok. 196,7 mb; - wykonanie studni rewizyjnych ? 1000 127 szt; - wykonanie studzienek rewizyjnych ? 400 233 szt; - wykonanie przepompowni P3 ? 1500 1 szt; - wykonanie tłoczni P4 ? 2000 1 szt Zakres robót w ramach dokończenia realizacji kanalizacji sanitarnej wykonywanej w etapie I - wykonanie zjazdu z przepompowni P1, - nadzór nad dokonaniem rozruchu przepompowni P1 i P2, - nadzór nad likwidacją usterek stwierdzonych przy realizacji zakresu robót z etapu Zamawiający przewiduje wykonanie ok. 6 szt napraw miejscowych przy zastosowaniu rozkopu oraz ok. 30 szt napraw miejscowych przy zastosowaniu metod bezrozkopowych. Szczegółowy zakres rzeczowy i dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej. Na etapie rękojmi za wady do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1) egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Gminą Siechnice a Wykonawcą, 2) protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, 3) w razie sporu z Generalnym Wykonawcą inwestycji kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inspektora Nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu, 4) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Generalnego Wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w wysokości 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach